KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:55

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: 28 Apr 2012, 23:10 
Klubbdirektør

maggot wrote:
Neste gang legger jeg heller pengene mine i og se på KIL-jentene.
Mer innsats og trykk der.

Helt greit at du støtter KIL-jentene, men jeg syns ikke gutta fortjener publikumssvikt pga en dårlig kamp. Det meste var rævva i dag, men ting kan snu seg fort i fotball :wink: .

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 23:14 
Klubbdirektør

bergerud wrote:
ER NESTEN MER SKUFFA OVER AT 90% AV SUPPORTERA STIKKER FØR SLUTT ENN AT KIL SPILTE RÆVA!!!!

VI MÅ SKJERPE OSS VI Å... KIL HAR IKKE TAPT SIDEN AUGUST.... FØRSTE TAPET(DETSVIR MER MOT XXX-XXX) MEN ALLIKEVEL

Syns også det er skuffende og overraskende at så mange går før dommern blåser før 90 min er spilt. Er du supporter så bør du stå løpet ut, uansett om laget ditt ikke leverer som forventet.

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 23:38 
Klubbdirektør

Det har gått noen timer siden tapet for det største MØKKALAGET i Hedmark. De fleste hadde vel sett for seg en ganske jevn kamp, men at KIL skulle spille 90 min uten å skape nær sagt noen kvalifiserte målsjanser er mye svakere enn ventet.
Håper dette er siste kampen i år der vi sitter igjen med en følelse at spillerne ikke ga alt og virkelig prøvde på noe. Alle vet at KIL er god for mye bedre enn dette, men det viser også at ingenting kommer av seg sjøl. Skal man vinne kamper må laget fungere og kampplanen følges til siste punkt.

Håper gutta framstår bedre både mot Turn og Sandefjord. Jeg håper og tror det :wink: .

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 10:13 
Klubbdirektør

Kampen gidder jeg ikke skrive noe om, men som nevnt i en annen tråd....det med 2100 tilskuere stemmer ikke. Det var forhåndssolgt 2200 billetter. RV2tribuna var 2/3-dels full (1200 tilskuere) og det samme var hovedtribuna. I tillegg var det sikkert 2-300 fra hamar og 1-200 i ishallsvingen.

Tror nok heller 3100 var det riktige tallet.
Fortsatt for dårlig, men tross alt 1000 mer enn speaker opplyste om

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 10:38 
Klubbdirektør

Noen dager er rett og slett tyngre enn andre. I dag er en slik dag...

Men kan jo sette på ei Jokke-plate og synge med:
Sola skinner og jeg er så glad.......der er fordi..osv :roll:

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 10:52 
Klubbdirektør

Var vel eneste lyspunktet i går:
Image

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 11:53 
Kaptein

Et anna lyspunkt var de nye skjerfene ! Fett design og de solgte jo bra.

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 12:08 
Klubbdirektør

Enig! :)

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 17:22 
Forumlegende

Vi takla ikke presset og forholdene i går. Virker som man har vært mer opptatt av å bygge opp forventninger foran kampen enn å forbrede seg til selve bataljen.
Spillet vårt blåste bort og vi klarte ikke å tilpasse oss dette, rart at man fortsette å lempe baller når alt blåste bort over dødlinja.
Henry klarte ikke å prege spillet slik han gjort tidligere kamper i år, defensivt så stoppet han mye, men mistet også ballen flere ganger.
Myklebust som mnage klager på jobbet bra defensivt, oppsøkte dueller og rydda opp bakover, men skapte vel knapt ingenting fremover.
Samir og Deinoff får godkjent. Hadde vært mange fler baklengs om ikke Deinoff hadde vartet opp med noen reaksjonsredninger.

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 17:32 
Klubbdirektør

Var det noen som skjønte hvorfor Ryen kom innpå??

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 19:17 
Klubbdirektør

Tror de prøvde å sende Førsund på topp

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 20:55 
Klubbdirektør

Førsund fikk ikke lov av Nordli.

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 21:27 
Klubbdirektør

Ikke enig at Samir var godkjent i år.. mener han har for stor avstand mellom han og spilleren. Dessuten føler jeg at han går fort på finter. Men han hadde vell en like dårlig dag på jobben som alle andre...

Profile  

PostPosted: 29 Apr 2012, 22:29 
Trener

Syns et par her var i overkant harde mot Henry.

Kampen var en tragedie uten like, og vi har mest possession mens HamKam straffer oss grusomt hardt på kontringer og skaper alt som er av sjanser i kampen. Han nye Iren i målet til kamma fikk vel ta på ballen en gang utenom 5-metere....

MEN, og det men`et fortjener store bokstaver, Henry la i hele første omgang mange glimrende pasninger som kunne ført til at vi hadde laget kjempesjanser. Det som var problemet med de pasningene var at medspillerne var dårlige/trege. Han foret både venstre og høyresiden med geniale pasninger som det hadde blitt gode angrep av om f.eks Moen hadde hatt litt tempo eller om Myklebust hadde skjønt det et halvsekund før.

Så må innrømme at jeg syns Tuelo bør være en av vingene i 4-3-3. Og Solum bør være soleklar midtspiss. Den siste vingen har vel strengt tatt Moen fortjent etter spillet i kampene før oppgjøret mot Kamma.

Selv jeg, Ivo (du husker vel de diskusjonene :mrgreen: ) var i ferd med å hylle Moens tilbakekomst etter de 3 første kampene. Etter gårsdagens kamp er jeg veldig fristet til å gå tilbake til samme kritikken som sist han var i KIL med at han mangler tempo, plasseringsevne etc og er en fantastisk spiller på et lag som kjemper om en plass på midten av tabellen, men ikke over. Dog, det han har gjort i de tre første kampene er såpass bra at jeg vil foretrekke ham foran myklebust. Han var rett og slett ganske så bra og avgjørende før kamma-kampen. Håper han kan finne tilbake til det.

Og et lite apropos til slutt. Det var helt for jævlig å høre Thomas Berntsen som "ekspertkommentator" på tv2. "Makan". :mrgreen:

Han maste i hele 1. omgang om at HamKam burde "skjelve i buksene" fordi Moen ikke hadde vært synlig og ikke fått til noenting. Iflg Berntsen så var det ekstremt farlig. I mitt hode er det pga at HamKams forsvar har nøytralisert ham. Godt vi er kvitt en slik fotballimbesil som trener....

Profile  

PostPosted: 21 May 2012, 19:29 
Forumlegende

DV wrote:
Selv jeg, Ivo (du husker vel de diskusjonene :mrgreen: ) var i ferd med å hylle Moens tilbakekomst etter de 3 første kampene. Etter gårsdagens kamp er jeg veldig fristet til å gå tilbake til samme kritikken som sist han var i KIL med at han mangler tempo, plasseringsevne etc og er en fantastisk spiller på et lag som kjemper om en plass på midten av tabellen, men ikke over.

Jeg skal di deg delvis rett, men av prinsipp ikke mer enn delvis :roll: .

Nå ligger da Strømmen foran KIL da og vant 1-0 mot KIL. :oops:

Men du selv om du var sportssjef for laget til Alberto Contador, så ville du ikke hyre inn Cavendish som en støttespiller for ham i fjellene...

Litt slik med Moen også.
Bruk av spiller og egenskaper.
I Strømmen hadde han nok en mer sentral rolle hvor han nok var en hovedpunkt for å sette opp til avslutninger.
Hans styrke er avslutninger når han får ballen i beina og kan kontrollere derifra.

I KIL blir han flankeplassert, men havner ofte langt inn, men får da veldig ofte noen rare stikkballer som kommer på skrå utover, og da verken fart eller duellstyrke er hans varemerke, så blir han ofte borte vekk.

Ved hans 3 mål i år + hans annullerte mot Sandefjord + hans skudd mot HK (hans var vel det eneste som HKs keeper måtte slenge seg på), så får han / kommer han til ballen uten å måtte fly beina av seg.
Da er han farlig.

Konklusjon:
KIL utnytter ikke hans sterke sider slik de har spilt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]