KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 18:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
PostPosted: 18 Jul 2011, 08:26 
Reserve

albert wrote:
1892 wrote:
Trenger vell bare å nevne kompisen til Åge Steen som tusler rundt i treningsdress på sidelinja :shock:

Noen som ser likheten ?

http://www.caprino.no/shop/no/items/toy_bundle.asp

;)

Ja, bortsett fra at Ludvig kan snakke...

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 10:34 
Saftblander

Herlig mål av Holmen, synd det ikke holdt til seier. Ørjan Berg Hansen spiller en stor kamp i dag. Han er ikke store karen (175-176cm?) men vinner duell på duell mot spillere som er mye større. Bra jobba, Ørjan! Dosso var også god.

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 11:12 
Klubbdirektør

Kim Holmen sier til Glåmdalen i dag:

" Jeg vil være med og bidra, jeg også." Lysluggen er kanskje best kjent for og være lynrask. Men hurtigheten til Holmen har sjelden blitt brukt til det den god for i KIL-trøya, før i går kveld. "Sånne som Guven og Tuelo kan drible 3 mann, før de scorer, men jeg må ha ballen i bakrom for at jeg skal score. Vi har prøvd, og prøver og ha fokus på og være med direkte framover i brudd når jeg spiller. Da kan jeg fort komme alene med keeper. Alle må ha en forståelse for og slå ballen i bakrom tidsnok og ofte nok, " forteller Holmen. Og forståelsen har ikke vært der ofte nok? spør Glåmdalen. "Både i år og i fjor har vi hatt spillertyper på midten som er ganske ballbesittende, og som heller slår ut på kanten først. Da blir det vanskelig for meg, for det blir mindre rom og løpe i."

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 11:23 
Klubbdirektør

Det er litt vanskelig med Holmen.
Ja, han bommer dessverre alt for ofte da han får sjangsen, men iløpet av en kamp så er det ikke akkurat mange baller som går i bakrommet for Kim å jobbe med.

Dette sier han jo selv i dagens papirutgave.

I vinter fikk han de ballene, hvorfor skjer ikke det nå??
De gangene han kom alene, spesielt mot HamKam i vinter, så putta han begge.

Spør du meg, så fikk Holmen én solid pasning ila hele kampen, og den lobbet han i mål.
Skal du spille i bakrom, så kan man ikke si at Holmen er feil plassert, for det er pasningen som ikke er god nok.

Dersom vi faktisk prøver å spille på Holmen i bakrom, og det ut ifra hva jeg har sett denne sesongen, så blir jeg skremt.

Holmen med en stopper i ryggen kan man bare glemme. Dersom det er spillerne sitt forsøk på å spille i bakrom er det noe som er helt på trynet feil.

Det skjer faen meg så mye rart under kampene som blir spilt, og da Brogeland velger å se på dette uten å si noe, så blir det ikke noe forandringer heller.

Nå begynner det å bli en trend at vi ikke klarer å holde på ledelsen og at vi ikke er med i 2 x 45 min. Fortsetter dette møter vi Valdres neste år.

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 11:38 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Det skjer faen meg så mye rart under kampene som blir spilt, og da Brogeland velger å se på dette uten å si noe, så blir det ikke noe forandringer heller.

Det er dette som er et mysterium. Andre trenere klarer og gjøre forandringer når ting går dårlig.

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 11:49 
Trener

Så ikke kampen, men ifölge rapportene var 2-1 målet en keepertabbe. Jeg vet heller ikke hva som skjer på treningene, men jeg har sett nok kamper med begge keeperne til å spörre: Hvordan er det mulig å velge Deinoff foran Holmen Johansen? Er Brogeland blitt senil heller har han begynnt å ta forbudte stoffer. Det er utrolig og ufattelig irriterende når vi har en keeper som holder topp adeccoliga standard og en keeper som holder brukbar 2. divisjonsstandard og så velger Brogeland nok en gang å bruke den keeper som holder 2. divisjonsstandard....

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 11:56 
Klubbdirektør

Jeg leste et sted i går at Tobias hadde følt seg litt tung i kroppen den siste uka. Og at de derfor ble enige om at han skulle stå over i går. Så til Brogelands forsvar: Jeg tror ikke han hadde så mange og velge mellom i går, i og med at det var en del sykdom og skader i laget.

Det står her: http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=3377

Last edited by Libra on 18 Jul 2011, 11:58, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 18 Jul 2011, 12:16 
Reserve

Mendy skal være klar for Hønefoss leser jeg...

Last edited by LØVINNEN50 on 18 Jul 2011, 12:21, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Jul 2011, 12:30 
Jeg var på kampen. Det var en fryd for øyet å se 1 omgang. I tillegg til god angrepsfotball, så var Deinoff en klippe i mål. Det som kom ble ryddet opp med stor ro. I tillegg hadde han en redning som gjør at KIL kunne lede til pause.
Så kom denne forferdelige 2 omgangen. Frustrerende. At det kan være så stor forskjell er skuffende og ikke godt nok for adecco ligaen, og ikke minst opprykk.
Jeg ble skremt over å se så lite samhandling. Ingen pratet sammen, ingen hørte.
Når det gjelder målene imot, så har jeg følgende kommentar.
Mål nr 1; kommer godt innenfor 16 meteren, og hønefoss spilleren får så god tid at han kan prikke ballen inn i lengste hjørne. De som skyller på en keeper for dette målet, har rett og slett lite peiling på fotball.
Mål nr 2; en hønefosspiller blir spilt igjennom mellom 2 forsvarere. Han klarer å komme på kloss skuddhold. En meget god avsluttning, godt til sides for keeperen, keeperen klarer å få foten på ballen, men ballen går i mål. Igjen så må jeg stille spørsmål til de som sier dette var en tabbe av keeperen.
For å si det slik, så er nok Tobias, fremtiden, men på ingen måter nåtiden. Deinoff er den klart beste keeperen. Laget trenger en som dirigerer og er rolig. En som blir sett på som en lederskikkelse. Noe sikkert Tomias kan lære mye av.
Deinoff sto fordi han er best, ikke for noe tullball om at Tobias var i dårlig form. For noe vissvass....

Håper neste kamp kan være 2 x 1'ste omgang av hønefosskampen

Heia KIL

PostPosted: 20 Jul 2011, 13:05 
Klubbdirektør

Helt enig med deg ang. Deinoff vs Tobias.. Jeg føler meg mye tryggere med Deinoff i mål. Han er en lederskikkelse og har rutine og erfaring.

Ellers synes jeg Amistoso har en fin kommentar under denne bloggen:

http://origo.no/-/bulletin/show/671238_ ... for-drakta

Tror det er mye sant i dette.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

All times are UTC + 1 hour [ DST ]