David Justice wrote:
Njøsen framstår mer og mer som Norges største bydgetulling, redd for folk utenfor bydga. Han har nok gått å erget seg over KIL suksess etter at han måtte gå av i 2008 og nå tar han hevn. Ut med alle som har bidratt mens han selv gikk og ulmet i kulissene. For en gigantisk tulling.
Det her blir bare tull. Det er en utakknemlig jobb Njøsen har tatt på seg, og jeg sier ikke at det var en riktig avgjørelse å skille lag med Vidar Riseth. Det har jeg for dårlig grunnlag til å uttale meg om. Men å hevde at Njøsen har ergret seg over KILs suksess siden 2008 blir bare usaklig. Njøsen er en av FÅ i Kongsvinger som har forstått at man ikke kan drive en fotballklubb slik KIL har blitt drevet de siste årene. Man kan godt gjøre narr av Njøsen og si at han er av den "gamle skolen" osv. samtidig som man hyller Henrik Mohn og Tom Nordlie for det som har skjedd sportslig de siste par årene. Men faktum er at KIL var/er millimetre fra å gå konkurs! Man har levd over evne (igjen!) og lekt butikk. Våkn opp, folkens!! Mange av dere krever i pose og sekk. Det funker ikke på Kongsvinger. KIL er helt avhengig av å ha økonomien i orden. Noe KIL også hadde sist Njøsen var inne i bildet. Nå begynner folk å krisemaksimere fordi Raabe og Riseth forsvinner. Jeg forstår frustrasjonen, og jeg presiserer igjen at jeg ikke nødvendigvis synes det var en klok avgjørelse å kutte samarbeidet med Riseth. Men hold dere for Guds skyld for gode til å kreve Njøsens hode på et fat og nærmest "mobbe" ham ut av portene på Gjemselund. Jeg var en av de som hyllet Njøsens comeback, og jeg skal ha is nok i magen til å stå for det foreløpig. For the record: Jeg vet ikke hva som står i dagens papirutgave.
Mvh
Petter Nord