KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 18:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 113 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
PostPosted: 01 Aug 2010, 20:11 
Forumlegende

Raggen wrote:
Nei, det er NFF/UEFA som er "problemet", ikke KIL.

Unnskyld, men det har hele tiden gått på at --- ingen jobbet på søndag ---.
Meg bekjent er det søndad i dag, selv om Bergen teknisk sett ligger 1 time foran oss...

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 20:15 
Saftblander

Og Erik Nevland spilte kamp for Viking i dag.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 20:44 
Grævling

threep wrote:
...På papiret har KIL et "lettere" kamp-program framover enn det Hønefoss har...

Nja....

Syns egentlig programmet til KIL og Hønefoss ser rimelig jevnt ut, men faktisk syns jeg Molde sitt ser enda værre ut. Så får vi bare håpe de taper i kveld.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 20:45 
Klubbdirektør

NFF tar seg av nasjonale overganger, som foregår i dag - uten problemer. FIFA tar seg av internasjonale overganger, og de blir ikke behandlet for i morgen. KIL's problem er at vi spilte i går, og ikke i dag. Slik har jeg forstått det i hvert fall.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 20:54 
Trener

Jaja, nå er det egentlig så enkelt som at vi vinne neste hjemmekamp!
Noe annet er rett å slett for dårlig og da hører vi ikke hjemme her i Tippeligaen.

Og etter det skal vi ta 6 poeng mot SF & FKH!
Nå er det slutt på å være "stolt & fornøyd" med uavgjort mot LSK etter å ha ledet 2-0!
Og så får Morten Kristiansen få ut fingeren å gjøre jobben sin! Vi skulle hatt Vidar sin erstatter klar i dag!
Og ekstra forsterkninger skulle kommet i morgen!

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 20:58 
Forumlegende

Libra wrote:
NFF tar seg av nasjonale overganger, som foregår i dag - uten problemer. FIFA tar seg av internasjonale overganger, og de blir ikke behandlet for i morgen. KIL's problem er at vi spilte i går, og ikke i dag. Slik har jeg forstått det i hvert fall.

Slik du sier det er det enda verre.
NRK / NFF flyttet kampen fra 1.august til 31.juli.
Da kan da ingen som klarer å knyte skolissene sine ikke akseptere at KIL skal ha lov til å bruke den de kunne brukt --- i dag...
Er alle gale?

Last edited by ivo on 01 Aug 2010, 21:00, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 21:02 
Klubbdirektør

Det er ikke så lenge siden MK uttalte seg om dette i Glåmdalen. At NFF hadde flyttet vår kamp mot Lillestrøm 1 døgn tilbake. Noe som gjorde at vi da var 7 timer for tidlig ute til å få lov til og bruke eventuelle nye spillere. Og dette var han temmelig ergerlig over.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 21:09 
Forumlegende

Libra wrote:
Det er ikke så lenge siden MK uttalte seg om dette i Glåmdalen. At NFF hadde flyttet vår kamp mot Lillestrøm 1 døgn tilbake. Noe som gjorde at vi da var 7 timer for tidlig ute til å få lov til og bruke eventuelle nye spillere. Og dette var han temmelig ergerlig over.

Man er faktisk klin gærne.

Hvis ikke NFFs folk da skjønte at KIL skulle hatt lov til å bruke spilleren på lørdag, når de selv (NFF) har flyttet kampen...ja da er de så dumme i hodene sine at det kanskje er best de jobber med fotball...
Fotball er alvorlig nok, men her gjør de kanskje minst skade...

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 21:14 
Trener

ivo wrote:
Libra wrote:

Hvis ikke NFFs folk da skjønte at KIL skulle hatt lov til å bruke spilleren på lørdag, når de selv (NFF) har flyttet kampen...ja da er de så dumme i hodene sine at det kanskje er best de jobber med fotball...

Uføretrygd hadde gjort mindre skade. Jeg fatter ikke at KIL har godtatt dette uten videre virker det som? Det går ikke ann å forskjellsbehandle lag på denne måten.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 21:16 
Klubbdirektør

Ja, det var akkurat dette som var mitt utgangspunkt for at jeg mente at vi burde få godkjent bruk av spillere fra i går, slik at forutsetningene var like for alle lagene. Jeg vet ikke om det er galskap eller vranghet, men kan godt tenke med at andre lag enn KIL ville ha hatt andre betingelser. Det er ikke meningen at vi skal overleve i TL, vet du, for der vil de bare ha de store lagene, fra de store byene med mye penger og flotte fasiliteter.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 21:20 
Klubbdirektør

David Justice wrote:
ivo wrote:
Libra wrote:

Uføretrygd hadde gjort mindre skade. Jeg fatter ikke at KIL har godtatt dette uten videre virker det som? Det går ikke ann å forskjellsbehandle lag på denne måten.

Nei, og jeg har prøvd og gape og skrike om dette både på Facebook, i Glåmdalen og her. Men da fikk jeg bare lunken respons som at " Nei - han var ikke klar før kampen mot Hønefoss". Og det var liksom helt greit....

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 21:44 
Grævling

Stå på Libra :-)

Men, den dagen du klarer å gape og skrike høyt nok til at noen i NFF/UEFA eller FIFA for den del (Der sitter jo fanden selv på toppen) tar til fornuft, så skal jeg personlig sende deg en blomsterkvast :-)

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 21:55 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Stå på Libra :-)

Men, den dagen du klarer å gape og skrike høyt nok til at noen i NFF/UEFA eller FIFA for den del (Der sitter jo fanden selv på toppen) tar til fornuft, så skal jeg personlig sende deg en blomsterkvast :-)

He..he..nei, det har jeg ikke noen forventinger om. Bare prøver og vekke folk opp fra dvalen, og i det minste protestere på det som foregår! Resignasjon og nikker-mentalitet er farlige greier, og derfor roper og skriker jeg som best jeg kan, når det gjelder vårt kjære KIL. Og jeg er faktisk engasjert i litt annet på denne jord også :D

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 22:15 
Trener

Libra wrote:
David Justice wrote:
ivo wrote:
Libra wrote:

Nei, og jeg har prøvd og gape og skrike om dette både på Facebook, i Glåmdalen og her. Men da fikk jeg bare lunken respons som at " Nei - han var ikke klar før kampen mot Hønefoss". Og det var liksom helt greit....

Reaksjonen er helt uakseptabel.

Profile  

PostPosted: 01 Aug 2010, 22:25 
Trener

Raggen wrote:
Nei, det er NFF/UEFA som er "problemet", ikke KIL.

Når jeg skriver at KIL ledelsen har sovet sikter jeg ikke bare til saken rundt transferdeadline, men til alt som har blitt gjort / ikke gjort siden opprykket var klart i november 2009. Mohn som ikke kalkulerte med skader, MK som ikke finner spillere til tross for midler, ansettelsen av Trond Amundsen, etc.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 113 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]