KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 117 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
PostPosted: 26 Jul 2009, 16:55 
Klubbdirektør

Trivelig og overraskende. Har kun ett innhopp i Tippeligen i år, men nivåforskjellen er fortsatt veldig stor så det trenger ikke å bety noe i negativ retning. Det viktigste er at Nordlie & co har funnet en spiller som passer laget og spillestilen.

http://www.til.no/www/Nyheter/Nyhetsark ... ongsvinger

Last edited by Tilhenger on 26 Jul 2009, 16:56, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 04:31 
Reserve

Dette blir bra, kara. Håkonsen er voksen, erfaren, solid og spillesugen. Med Henry Joseph i tillegg har Tom en stall å sjonglere med. Digresjon: Jeg får hele tiden mailer fra en journalist i Tanzania som er kil.nos mest trofaste gjest. Hver gang det er noe med Henry the second (Henry Brenna er the first), blir jeg bedt om å oversette. Kan noen ta den jobben, så vi kommer på Tanzanias største sportsweb?

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 11:48 
Forumlegende

Lasse wrote:
Dette blir bra, kara. Håkonsen er voksen, erfaren, solid og spillesugen. Med Henry Joseph i tillegg har Tom en stall å sjonglere med. Digresjon: Jeg får hele tiden mailer fra en journalist i Tanzania som er kil.nos mest trofaste gjest. Hver gang det er noe med Henry the second (Henry Brenna er the first), blir jeg bedt om å oversette. Kan noen ta den jobben, så vi kommer på Tanzanias største sportsweb?

Kan godt oversette dersom det er Engelsk det er snakk om, kan vel ett par ord på Swahili også men ikke nok til lange artikkeler ;)

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 12:04 
Trener

mikeb wrote:
Lasse wrote:

Kan godt oversette dersom det er Engelsk det er snakk om, kan vel ett par ord på Swahili også men ikke nok til lange artikkeler ;)

Skuffende, Mikeb. Hadde forventet at du skulle være i stand til å skrive doktoravhandlinger på Swahili ;-)

Det er vel engelsk som gjelder, her. De bruker jo engelsk som offisielt språk i høyere utdanning og i rettsvesenet, samt at de fortsatt kjører på feil side av veien. Skulle tro at de ville markert uavhengigheten med å begynne å kjøre på riktig side av veien ;-)

Uansett, er behovet der kan vel jeg også ta en oversettelse eller to om det kniper...

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 15:01 
Trener

Inn i svarte....

http://www.moss-avis.no/article/2009072 ... /625635030

Kvalheim lånes ut til Sogndal :shock:

Da spørs det om ikke saftbygda er storfavoritt til en plass i eliten neste år....

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 15:14 
Reserve

DV wrote:
Inn i svarte....

http://www.moss-avis.no/article/2009072 ... /625635030

Kvalheim lånes ut til Sogndal :shock:

Da spørs det om ikke saftbygda er storfavoritt til en plass i eliten neste år....

Ja da ble det Kvalheim i stedet for Gundersen sikkert et smart valg av Sogndal spør man meg. Men Moss er vel i ferd med å grave sin egen grav...

Det er der jeg stiller meg spørsmålet rundt årets KIL stall en skikkelig goalgetter har vi ikke men laget er nå komplett ellers. Vi har vel midbanespillere til minst to veldig gode startelvere på dette nivået, og med ny ventreback på plass så er forsvaret også godt rustet men vi mangler en skikkelig målscorer spør man meg.

Last edited by Heisann on 27 Jul 2009, 15:21, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 16:01 
Klubbdirektør

Blir bra med Håkonsen, men jeg kunne tenkt meg en stopper eller to også. Egentlig hadde jeg heller sett for meg at vi hentet inn en høyreback enn en på venstresiden. Gamle gode polske Krystof er en spiller jeg kunne tenkt meg tilbake på Gjemselund

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 18:31 
Reserve

Den gode gamle polsken var jo venstreback, om du ikke husker rett. .

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 20:55 
Forumlegende

Neil Lennon wrote:
Blir bra med Håkonsen, men jeg kunne tenkt meg en stopper eller to også. Egentlig hadde jeg heller sett for meg at vi hentet inn en høyreback enn en på venstresiden. Gamle gode polske Krystof er en spiller jeg kunne tenkt meg tilbake på Gjemselund

Men nå kan man jo kjøre Frejd inn i midten - der hvor han vel aller mest hører hjemme.
Guiomar er bra på høyreback etter min mening.

Profile  

PostPosted: 27 Jul 2009, 21:03 
Forumlegende

Heisann wrote:
Det er der jeg stiller meg spørsmålet rundt årets KIL stall en skikkelig goalgetter har vi ikke men laget er nå komplett ellers. Vi har vel midbanespillere til minst to veldig gode startelvere på dette nivået, og med ny ventreback på plass så er forsvaret også godt rustet men vi mangler en skikkelig målscorer spør man meg.

Tja, både Risholt og Brenes har jo tidligere vist seg å kunne gjøre en god del mål da.
Så det gjelder jo bare at de gjenfinner formen.

Dessuten, i 4-3-3 skal jo vingene per teori gjøre like mye mål som midtspissen.
Man mangler vel egentlig heller sting på venstre ving i år, så langt.

I den gode 2007-sesongen hadde vel
Peter 14, John 12, Magnus 10.
Ganget med 2 vil vel Kai og Randall få 10-12 +++ mål i år.
Jamfør forrige avsnittet.

Men sjanser må settes i litt større grad og en del tullball bakover fjernes.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2009, 07:53 
Reserve

Pelu solgt til Haugesund. Liker ikke helt det!

Kunne ikke Kjøk fått han tilbake til vinger:)

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2009, 13:22 
Grævling

Bjørnar Johannessen går fra Moss og tilbake til Særp. En spiller jeg tidligere kunne tenkt meg i KIL, men nå begynner vel midtbana vår å bli mer enn god nok.

Men Moss må da være i ferd med å selge seg bort til nedrykk nå!

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2009, 14:27 
Klubbdirektør

Etter sesongen står 7 hønefoss spillere uten kontrakt. her burde Kil kanskje snoke litt til klargjøring av tippeliga året 2010!

Profile  

PostPosted: 31 Jul 2009, 14:45 
Trener

Og Voff skal visstnok være ute etter å hente Fabien Vidalon fra Moss.

Syns oppriktig synd på kråkene nå. Snart ikke seniorspillere igjen i klubben om dette fortsetter....

Profile  

PostPosted: 31 Jul 2009, 20:22 
Trener

DV wrote:

Syns oppriktig synd på kråkene nå.

Enig, Moss er en tradisjonsrik klubb jeg ønsker å møte igjen neste år.
Håper for all del de kommer seg helskinnet igjennom denne sesongen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 117 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]