KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 13:15

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 21:25 
Trener

Og da er jeg spent på den formildende omstendigheten rundt å kalle en medsupporter "punchingbag for Mike Tyson".... Siden lærball visstnok ikke lenger er så hardt som det virket på side 3.... Der virket det som om punchingbag for Mike Tyson ikke var like ille som å nikke denne "lærballen som ikke er en medisinball".

Og til bermen. Det er en ganske stor tendens her inne til å gå til personangrep dersom det skrives kritisk om en spiller. Enten så spørres det om "x har tatt dama di", "x har tatt plassen din på laget", og også mye styggere personangrep dersom noen kritiserer innsatsen til en spiller (faktisk både om det er saklig eller usaklig). Bermen er vel kanskje heller de som går til personangrep på medsupportere bare pga at man er uenige om det er lov å kritisere spillere eller ikke.

Det Korslund skrev til slutt om at det hadde vært greit å bli kvitt Moen var etter mange direkte personangrep fra deg, og i en rimelig opphetet situasjon. Selvfølgelig unødvendig, men jeg vil si det er forståelig etter at du har angrepet ham som person så hardt i mange innlegg uten noe annet grunnlag enn at han konstaterte på en ironisk måte at innhoppet til Moen ikke var noe å rope hurra over. Og på en ikke-ironisk måte skulle jeg likt å se den som faktisk ble imponert. Vi får alle håpe at han gjør det bedre til høsten. Antar at du leste resten av Ks innlegg også og ikke bare hengte deg opp i den setningen. Han kommenterte alle som startet kampen, og hadde alt i alt et bra innlegg.

Og ja, jeg syns fortsatt du bør be om unnskyldning. Det kjøret du har hatt mot Korslund i denne tråden har vært direkte stygt.

Og for å avslutte så vil jeg heller ta vare på supportere som Korslund som engasjerte stiller på hver eneste kamp (dem har vi ikke mange nok av) enn ganske mange andre.

Selv om tråden nå har sklidd totalt ut, håper jeg moderatorene kan la den leve litt til, da det kan vise seg som en fruktbar tråd for å ta ned konfliktene innad i supportergruppen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 21:39 
Klubbdirektør

Dette er jo ordentlig artig :?: DV man skjønner du har en kamerat som heter Korslund for dette er virkelig å gå ut i krigen for en kompis "imponerende" Ivo burde rett og slett bare ta seg en lang sommerferie da varmen har tatt han men stå på gutter for dette er underholdene :D Da ikke moderator heller ikke bryr seg hvor grensen går lenger så sier jeg bare PARTY PARTY!!!!!

Last edited by Jada-jada on 10 Jun 2008, 21:46, edited 3 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 21:40 
Trener

Og denne uttalelsen er vel også passende for hvorfor du bør si unnskyld til Korslund, Ivo.

Dersom ledelsen på forumet likevel lar deg fortsette som debattant etter å ha innrømmet et slikt uestetisk mål, vil de selvsagt måtte betraktes å ha samme innstilling og mål, subsidiert anerkjenne slike midler.

Det vil i så fall medføre at moderatorerer etc. ikke lenger vil ha noe etisk grunnlag til å nær sagt moderere noe som ikke klart og tydelig rammes av straffeloven.

Du sier jo rett ut at dersom moderatorene her på forumet ikke utestenger Korslund, så er moderatorene medsammensvorne og står inne for alle hans uttalelser.

Hva om vi snur på denne uttalelsen også og tar din uttalelse om at K har vært punchingbag for Mike Tyson. Vil det da være slik at dersom moderatorene ikke utestenger deg, så mener de at K har vært punchingball for Mike Tyson??

Syns det er på høy tid at du legger deg flat og sier unnskyld.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 21:42 
Trener

Jada-jada wrote:
Dette er jo ordentlig artig :?: DV man skjønner du har en kamerat som heter Korslund for dette er virkelig å gå ut i krigen for en kompis "imponerende" Ivo burde rett og slett bare ta seg en lang sommerferie da varmen har tatt han men stå på gutter :D

Faktisk så kjenner jeg bare Korslund av utseende... Det har sin opprinnelse i en viss bildesammensetning som var her på forumet en gang hvor noen la ut bilde av Per Werner og Korslund ved siden av hverandre. Men har aldri hilst på fyren. Bare sett ham på hver eneste KIL-kamp. Men skal hilse på ham neste kamp ;)

Men tar kampen for jeg syns det er usmakelig å gå til sånne personangrep på medsupportere uten å vise vilje til å unnskylde seg...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 21:44 
Forumlegende

Tråden skal leve DV. Godt innlegg!

Ei kule hett tyder på engasjement. Fotball er noe av det mest engasjerende som finnes. Samtidig har vi mange fargerike debattanter i forskjellige generasjoner som kanskje har forskjellig innfallsvinkel på ting.

Så får vi alle tolerere et fargerikt forum med sterke meninger og samtidig ikke gå i strupen på hverandre. :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 21:46 
Trener

Karlsen wrote:

Ei kule hett tyder på engasjement. Fotball er noe av det mest engasjerende som finnes. Samtidig har vi mange fargerike debattanter i forskjellige generasjoner som kanskje har forskjellig innfallsvinkel på ting.

Så får vi alle tolerere et fargerikt forum med sterke meninger og samtidig ikke gå i strupen på hverandre. :)

Kan vel si at vi bør tolerere hverandre uansett rase og (hår)farge :lol:

Jepp, dette var et stikk til Korslund med sin noe uvanlige (hår)farge :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 21:49 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:

Artig at du nevner "strupen på hverandre" for det er vel egentlig det debatten har handlet om på et par sider tilbake til nå...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 22:38 
Forumlegende

Hva i all verden er det enkelte her sutrer over grunnet at det er brukt noen ekstravagante uttrykk.

Her er en liten bukett over karakteristikker og utsagn i mai 2008.
Stikker man selv haken fram kan det gjøre litt vondt.
Det eneste man kan si er at andre kanskje har vært verre, eller stupidere i å karakterisere en ny spiller i klubben.

I og for seg sikkert greitt nok, om man selv legger listen for seg selv rundt samme høyde som for andre...

Vær så snill, benk Andreas "Trestokk" Moen.
(Korslund, Fre Mai 02, 2008 5:00 pm )

Moen er jo en kjempesignering.......
Ser omtrent like mye potensiale i han som jeg ser i en trestokk
(Korslund, Fre Mai 02, 2008 5:00 pm )

Hjemmepublikum svikter, rike onkler svikter. Skogen får ikke fortsette. Berntsen blir ansatt. Pelu blir solgt. Hele ledelsen sier opp jobben. Trestokk Moen og sytepaven Johansen, en utrent Tuelo komme ...
(Antienga Søn Mai 04, 2008 8:03 pm )

Og igjen, for guds skyld la Moen bli igjen i Kongsvinger. Ikke søl vekk penger på å ta med ham til Kristiansand. Kan ikke bidra med noe uansett mot et så bra lag, så spar de pengene
(DV Tir Mai 13, 2008 10:12 pm )

En liten sammenheng med at han tror ordet "sentre" betyr "skyt uansett hvor mye bedre plassert en medspiller er", kanskje? Hadde han fått med seg den riktige betydningen av ordet "sentre", hadde Kil sannsynligvis scoret mange flere mål i treningskampene, men med andre navn på scoringslisten. Det er denne tendensen som først "trigget" min antipati mot ham
(DV Ons Mai 14, 2008 9:56 pm )

Går det ikke ann å bli kvitt denne trestokken. Er det ikke snart på tide at vedkommende finner seg i annen idrett og slutter å ødelegge for oss? Hva med friidrett?
(Antienga Søn Mai 25, 2008 8:25 pm )

Andreas Moen........... Herregud. (Korslund Man Mai 26, 2008 7:00 pm )

Så da lanseres en annen idé også.

At de 3 nick som her beskriver en spiller som ikke har gjort annet galt enn å signere en kontrakt framlagt av KIL - som vist - uttrykker sin beklagelse over at man viser en slik 'antipati og forkleinelse' vedrørende en som har vist vilje som enkelte andre her har påpekt.

Jeg er ingen urimelig person om så skulle skje...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 22:53 
Trener

Nå er det nok, steng denne tråden, orker snart ikke lese på forumet lenger. NOK ER NOK :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2008, 23:04 
Grævling

Tror jeg sier meg enig i det.....

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

All times are UTC + 1 hour [ DST ]