KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 17:39

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 18:25 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
LocoPolo wrote:
Kongsvinger?? jaja. fy faen å dårlig. KILSK dere har vel ikke vurdert å drite dere mer ut? Fy faen må bare le ass... Var dere 20 eller 30 stk igår? Jaja. Dere hadde kanskje mye av spillet. Men så gjelder det å score i fotball, noe dere ikke gjorde.

Kan heller ikke si at kampoverførngene deres på radio, var best!!! For hvem overfører en kamp via mobil?

Jaja... Kongsvinger fotball måtte dere rykke ned til 7.div

du virka jo sivilisert lille venn. " Fy faen må bare le ass" er en setningsammensetning som hører til på 14 åringer. dessutren er det ikke et komma eller punktum satt på riktig sted. uttal deg gjerne på vårt forum, og å kunne skrive er bare et minstekrav. Ham-Kam vant ufortjent, og er det mest usportslige laget jeg har sett på Gjemselund. Håper du er stolt.

Bør vel bare å fjerne sånne personer fra "vårt forum" da de både bygger opp til usakligheter og krangel samt de har sitt eget tragiske forum der dette er dagligdags.

Dette er en jobb for Karlsen og co.....

PS- I bunn og grunn er dem vel skuffet over hvor tragisk laget deres viste seg frem på Gjemselund :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 18:31 
Forumlegende

Jag lar stakkarens ene innlegg stå så får vi heller følge utviklinga.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 18:46 
Grævling

LocoPolo wrote:
Kan heller ikke si at kampoverførngene deres på radio, var best!!! For hvem overfører en kamp via mobil?

....hva faen skulle det bry oss at du sitter og hører en fotballkamp på radio?

Så kan jeg gjøre det klinkende klart for alle og enhver med en gang:

Dette er ikke noe HamKam forum! Dvs.....vi har ingen problemer med å akseptere folk fra andre klubber som klarer å holde en viss konstruktiv tone. Men vi har ingen planer om å ha samme %-sats av stengte og sletta tråder som på hamarfolkets forum. Klarer ikke folk oppføre seg blir innlegg slettet, tråder stengt og folk kasta ut på hue og ræva...enten de er fra Hamar, Vinger, Grinder eller Løten!!

.....og til andre som måtte føle seg provosert av slikt som det denne karen kommer med: La være og kommentere elendigheten!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 20:30 
Forumlegende

KIL har nå 7 kamper på rad i Addecco uten seier - 4 u og 3 tap. Sånn sett er det nedrykkstakter. Det er ikke helt riktig å sammenlikne slik, men for fotballinteresserte uten spesielt forhold til klubben - kan man forstå at laget tippes langt nede. Det er faktisk litt logisk.

Vi får se mot Skeid om laget kan følge opp spillet. Det er en kamp fra scratch. Ikke lett og møter en annen spillestil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 22:11 
Trener

Skeid spiller 4-4-2, det samme som SKAMMA gjorde.. Så ser ikke helt hvordan den er så annerledes??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 22:42 
Klubbdirektør

Det kan jo være forskjellig spillestil men samme formasjon....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 06:08 
Forumlegende

men laget må vise noe snart. lenge siden sparta-kampen. se hva trener sier i avisen i dag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 09:14 
Grævling

Hm....syns egentlig de "viste" ganske mye på søndag, selv om det ikke ble poeng!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 10:57 
Forumlegende

ivo wrote:
men laget må vise noe snart. lenge siden sparta-kampen. se hva trener sier i avisen i dag.

Regner med at det er denne du sikter til:
http://www.glomdalen.no/kil/article2718571.ece

Blir det ikke trøkk på tribunen på Søndag, var da meget bra trøkk fra KIL supporterne på Bislett i fjor ;)

Bare gutta tør å kline til når de får sjansen så kommer måla, vi er langt bedre til å komme til sjanser enn det vi var på samme tid i fjor og Nås har bedre fysikk enn Gundersen hadde, og Samuellson ihvertfall like god teknikk.

Husk at Ham-Kam som vi rundspilte på Søndag slo Skeid 5-1 så dette må vi klare så lenge gutta viser like bra innsats som de gjorde nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 17:31 
Trener

Tydelig at Berntsen ikke var på Bislett i fjor....

Men Lindau burde jo fortalt ham om hvordan det er å spille på Bislett som KIL-spiller. Selv om vi ikke blir 3000, så blir vi vel minst like mange som oksene...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 20:40 
Forumlegende

Raggen og mikeb,

joda, men "facing the facts" har faktisk ikke laget vist noen ting ennå - av det som mest teller - resultater. ikke siden Spartakampen har laget vunnetn og bare gjort 2 mål. Det er vel henimot dårligst i 1.div.

At laget spiller ut HK - men taper og det forandrer ikke så mye. Det som forundrer er hvorfor KIL setter ballen 20 cm utenfor, mens de andre setter den 20 cm innenfor den samme stolpen. Eller midt på keeper. Selv om de er nye spillere...............pussig... livet er rart

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 20:49 
Klubbdirektør

For mye tenking.........

Vi hadde faen ikke scoret ett eneste mål selv de 4 første kampene i fjor heller. I fjor var vi bare litt heldigere. (Spesielt mot Moss).

Nå har vi en bedre stall og det ser lyst ut. At du er dødsnegativ skal du få lov til å være men i tvile på gutta etter 2 serierunder tja... Om det står seg slik til sommeren så kan jeg tro deg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 20:53 
Grævling

For å være helt ærlig så forundrer det meg faktisk mer at KIL så til de grader, overkjørte 40 millioner fra Hamar, enn det forundrer meg at vi ikke fikk ballen i nota.

....så jeg er gledelig forundret ;-)

Målene og seieren kommer på søndag, det blir haraball og 5-0 til Vinger!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 20:59 
Forumlegende

Korslund wrote:
For mye tenking.........

Vi hadde faen ikke scoret ett eneste mål selv de 4 første kampene i fjor heller. I fjor var vi bare litt heldigere. (Spesielt mot Moss).

Nå har vi en bedre stall og det ser lyst ut. At du er dødsnegativ skal du få lov til å være men i tvile på gutta etter 2 serierunder tja... Om det står seg slik til sommeren så kan jeg tro deg.

Eller for lie tenking. 3. året på rad man sover ved sesongstart. Men hvis KIL ikke ønsker åbli en toppklubb - ok. A referatet fra Kick-off-møtet kommer det vel fram at klubben - ikke har noe konkret mål i år......derfor er man ikke klare til starten nå heller. slik var det i 06 også.

Dette har ikke med å være negativ, men å forvente litt kvalitet.

Måtte jeg ta håpløst feil og måtte bite det i meg, men jeg tror det blir nedtur igjen til helga. Man får vinne en kamp så det snur.

Jeg sa det tidligere i nåpr laget ikke scoret mot de antatt gode at det var skummelt. Vi får se.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Apr 2007, 21:21 
Forumlegende

ivo wrote:
Korslund wrote:
For mye tenking.........

Eller for lie tenking. 3. året på rad man sover ved sesongstart. Men hvis KIL ikke ønsker åbli en toppklubb - ok. A referatet fra Kick-off-møtet kommer det vel fram at klubben - ikke har noe konkret mål i år......derfor er man ikke klare til starten nå heller. slik var det i 06 også.

Dette har ikke med å være negativ, men å forvente litt kvalitet.

Måtte jeg ta håpløst feil og måtte bite det i meg, men jeg tror det blir nedtur igjen til helga. Man får vinne en kamp så det snur.

Jeg sa det tidligere i nåpr laget ikke scoret mot de antatt gode at det var skummelt. Vi får se.

Målet til KIL er opprykk innen 2009, det betyr at vi skal bruke de årene frem til da på å bygge laget, så årets sessong kan vi godt ende på 12 plass bare vi lærer av dette og kommer opp med løsninger for å forsterke de lagdelene som ikke holder. Selvføgelig er det en fordel om vi ser fremgang hver sessong og dermed havner høyere på tabellen enn i fjor, men uansett for tidlig å evaluere sessongen nå i April og jeg er absolutt ikke bekymret enda.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]