KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006, 14:41 
www.kilsk.com

Gundersen har svart i spillerbloggen http://www.kil.no/spiller-blog/vis.php?id=18

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006, 16:08 
Kaptein

Godt svart. Er jo ganske lett å forstå at det frister å prøve seg for en tippeligaklubb når tilbudet dukker opp. Kanskje får man aldri sjansen igjen.. Synes ikke vi bør bli sure på Gunders fordi han vil ta et steg videre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006, 16:42 
Klubbdirektør

Man kan jo ikke noe annet en å skylde på mediene, Rart hvis alle skriver bare tull. Klart man skal få prøve seg i andre klubber, men ikke at de skal bestemme prisen vel. Syns styret at dem for for lite skal vel ikke en spiller gå ut å si at dem forlanger for mye. Da burde han vel ha sagt det til styre og ikke i media. Og det er lov å diskutere dette uten å ringe han.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006, 17:50 
Kaptein

Ja, ja, jeg registrerer at Gundersen skylder på media. Synes dette er litt lettvindt, men, men. I stedet for å skylde på media, burde han grundig slått fast at han ønsker å spille for KIL!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006, 18:38 
Trener

Syns dette var et bra svar av Gundersen, jeg. Særlig det han sier om hans egen versjon av pris-diskusjonen. Han føler at han ikke har spilt bra over lang nok tid til å fortjene en veldig høy pris. Fair nok. Det viser jo at dette ikke er primadonnanykker, som enkelte har hintet om i denne tråden.

Når så det er sagt, så håper jeg selvfølgelig å se Gundersen på flanken neste år, og at han gjennomfører en fantastisk sesong på kanten. Med et par forsterkninger i forsvaret nå, så ser jeg det ikke som usannsynlig at Gunders forhåpentligvis kan få spille fast i TL i 2008, og da uten å bytte klubb ;) Jeg er i alle fall ganske sikker på at Gundersen med tiden kan bli en habil TL-spiller, men ser helst at han gjør det i en rød drakt i 2008....

Eller han kan spille så fantastisk at han fortjener en pris som til og med er høyere enn den som er diskutert her på forumet. Etter det bl.a. Steen har sagt, så kan jeg ikke skjønne at den såkalte klausulen om gratis overgang etter denne sesongen skal være aktuell. Steen har jo sagt i avisen at han regner med at Gundersen vil være mer verdt etter en ny sesong i KIL. Steen har vel mer greie på KIL-spillernes kontrakter enn halv-spekulative internettaviser?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Dec 2006, 22:39 
Forumlegende

Bra innlegg av Gundersen.

Veldig fint å få sannheten sånn den er.

Jeg har muligens ropt litt høyt i denne tråden (en uvane jeg har :P). Forstår at Gundersen vil opp et nivå. Men forstår også at KIL ikke lar en sånn spiller gå for småpenger.

Men saken er jo veldig grei: Blir Gundersen solgt skal jeg ønske han lykke til. Og være glad for det store beløpet KIL får. Blir han i klubben skal jeg virkelig glede meg til å følge han som en del av et meget sterkt angrep i KIL 2007.

Jeg ser for meg Gundersen i Tippeligaen. Med KIL om et par år eller no:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006, 03:22 
Klubbdirektør

Veldig godt svart av Gundersen, og her fikk vi nok sett ting litt mer på hva han synes, ikke hva enkelte journalister har ville levert til sin arbeidsgiver.

Skjønner gjerne at du vil prøve et steg opp Gundersen, men det haster nok ikke. Du kan bare bli bedre av å spille enda ett år i Adeccoligaen. Tenk om KIL, som nå begynner å få til en bra stall, skulle kunne rykke opp i tillegg. Da trenger du ikke Viking. ;)

Nei, for all del, bli, så skal jeg love deg at du putter 20 neste år. Skal vi si at du scorer på 2 straffer i siste serierunde? :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006, 15:57 
Forumlegende

Syns Gunders kommer bra unna med sitt innlegg i spillerbloggen, og jeg unne ham å få pröve seg på höyere nivå, men er usikker på hva som er best for ham. Tror Viking kan slite neste år siden de har hatt en jevn nedadgående kurve de siste sessongene. KIL derimot er vel på full fart opp i elite serien ;)

Önsker Gunders lykke til uansett hva utgangen på dette skulle bli, men om du scorer 14 mål eller mer også neste år ser jeg jo helst at du blir i KIL ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006, 18:54 
Kaptein

Synes innlegget i bloggen er alright. Belyser det noen eventuelt måtte lure på.. Personlig har jeg aldri tatt noe større notis av oppslagene i media. Dog har jeg lurt på om alle utspillene har vært like gjennomtenkte.

Ikke skal jeg si at jeg kjenner Gundersen spesielt godt heller, men en ting man _ikke_ kan kalle ham, er en primadonna, med dollartegn i øynene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006, 18:55 
Klubbdirektør

Ønsker Gundersen lykke til jeg å. Er alltid morro å prøve seg høyere opp også. Men rart at alle plutselig syns Gundersen snakker sant nå. Var ikke det etter at alle hadde lest forskjellige avis annonser. Men plutselig etter en spillerblogg er det Gundersen som er den sanne fe. Avisene har det med å vri litt på svarene, men ikke alle. Mye av det dem har skrevet stemmer faktisk. Han syns fortsatt at kil krever var for mye for ham. Men jeg syns fortsatt at spillerne bør holde seg unna fra å si noe før alle forhandlinger er i boks. Så slipper dem å skylde på mediene vær gang det ikke går deres vei.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006, 22:03 
Klubbdirektør

Han vil sikkert at jeg skal ringe da jeg har vært veldig kritisk men som forsvar så blir man kanskje litt blendet av media.... Flott skrevet av deg Gunders men syntes du burde gjøre dette litt oftere en når kritikken hagler rundt deg som person...

Er KIL laget ditt så bør det ikke være så vanskelig å ta valget for neste år..... Som du vet så satses det veldig på laget i ditt hjertet og da fatter jeg virkelig ikke hvorfor du ikke vil være med på "oppturen" vi alle håper på...

Jeg ber om unnskylding for ordet "primadonna" som jeg har brukt ved flere tilfeller men som du selv skriver så kan følelser for klubben ta overhånd og jeg syntes det virkelig er synd at en spiller fra vårt distrikt skal spille i Stavanger...

Jeg håper du blir og utvikler deg enda mer samt at du blir med på reisen med "Kongsvinger" til et nivå vi bør være.

God Jul til Deg Gunders og alle med hjerte i klubben vår!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006, 22:07 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Han vil sikkert at jeg skal ringe da jeg har vært veldig kritisk men som forsvar så blir man kanskje litt blendet av media.... Flott skrevet av deg Gunders men syntes du burde gjøre dette litt oftere en når kritikken hagler rundt deg som person...

Er KIL laget ditt så bør det ikke være så vanskelig å ta valget for neste år..... Som du vet så satses det veldig på laget i ditt hjertet og da fatter jeg virkelig ikke hvorfor du ikke vil være med på "oppturen" vi alle håper på...

Jeg ber om unnskylding for ordet "primadonna" som jeg har brukt ved flere tilfeller men som du selv skriver så kan følelser for klubben ta overhånd og jeg syntes det virkelig er synd at en spiller fra vårt distrikt skal spille i Stavanger...

Jeg håper du blir og utvikler deg enda mer samt at du blir med på reisen med "Kongsvinger" til et nivå vi bør være.

God Jul til Deg Gunders og alle med hjerte i klubben vår!!!

Helt enig, bortsett fra en ting, og det er at Gundersen skal ha ros for at han er flink til å skrive i bloggen da det er både positive og negative debatter om han. Kanskje kom den litt senere i år, men så er det jo jul og da :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006, 22:16 
Klubbdirektør

Du svikter meg jo aldri Korslund.... God Jul Gutten vår :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2006, 22:46 
Klubbdirektør

Jeg svikter aldri ;)

og Gledelig Jul ja Gunders ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Jan 2007, 14:25 
Spiller

Og det bli ikke fred å få........ http://www.glomdalen.no/kil/article2497794.ece

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]