Syns dette var et bra svar av Gundersen, jeg. Særlig det han sier om hans egen versjon av pris-diskusjonen. Han føler at han ikke har spilt bra over lang nok tid til å fortjene en veldig høy pris. Fair nok. Det viser jo at dette ikke er primadonnanykker, som enkelte har hintet om i denne tråden.
Når så det er sagt, så håper jeg selvfølgelig å se Gundersen på flanken neste år, og at han gjennomfører en fantastisk sesong på kanten. Med et par forsterkninger i forsvaret nå, så ser jeg det ikke som usannsynlig at Gunders forhåpentligvis kan få spille fast i TL i 2008, og da uten å bytte klubb

Jeg er i alle fall ganske sikker på at Gundersen med tiden kan bli en habil TL-spiller, men ser helst at han gjør det i en rød drakt i 2008....
Eller han kan spille så fantastisk at han fortjener en pris som til og med er høyere enn den som er diskutert her på forumet. Etter det bl.a. Steen har sagt, så kan jeg ikke skjønne at den såkalte klausulen om gratis overgang etter denne sesongen skal være aktuell. Steen har jo sagt i avisen at han regner med at Gundersen vil være mer verdt etter en ny sesong i KIL. Steen har vel mer greie på KIL-spillernes kontrakter enn halv-spekulative internettaviser?