KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 13:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 21:05 
Spiller

Synd ikke speaker annonserer styret,sånn som som lag oppstilling,før kamp. skulle bua til jeg spydde blod :twisted:

Profile  

Post subject: KJære Skogen
PostPosted: 26 Sep 2006, 21:09 
Reserve

Jeg er ikke så aktiv på dette forumet men jeg er utrolig glad i KIL. Jeg håper Skogen er inne og leser på forumet (noe jge har inntrykk av at han har gjort før) Du skal vite det Skogheim at den jobben du har lagt ned i KIL har vært helt fantastisk. De resultatene som du og din spillergruppe har klart å prestere med de svært begrensede ressursene i KIL har vært intet annet enn imponerende. Gratulerer med en flott innsats og ikke minst; tusen tusen takk!

Jeg tror jeg har alle KIL.tilhengere med meg når jeg sier at vi er svært fornøyd med den jobben du har lagt ned i dine fire år som hovedtrener. Mange gleder har du og gutta spredd rundt i landet (det er faktisk mange KIL tilhengere rundt i landet feks utflytta studenter..)

Jeg stiller meg i rekken av de andre her inne som lurer på hvorfor du nå må forlate oss. Fra mitt ståsted virker dette som en utrolig klønete avgjørlse. Med de ressursene som ligger til grunn kan ikke trenerjobben utføres bedre. Dessuten er ikke grunnlaget for toppfotball tilstede på Kongsvinger i øyeblikket. Selv om vi hater det må vi KIL.tilhengere innse at KIL ikke har noe å gjøre i tippeligaen, foreløpig. Derfor blir denne avgjørelsen enda mer merkelig. En trener som får ut potensialet fullt ut kan ikke bare bli kastet ut. Det som kreves for å få et topplag er at faktorer som næringsliv, stadion og spillergruppe blir bedre og mer profesjonelle. Treneren i KIL er det i hvert fall ingen ting å si på. Den treneren som skal ta over har alt å tape da forutsetningene for å lykkes sikkert er like dårlige som i dag. Så dette er for meg ganske uforståelig.

Uansett: Tusen takk for alle gode stunder

Last edited by Mobro on 26 Sep 2006, 21:12, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 21:12 
www.kilsk.com

Triste nyheter.. :(

Men uansett, tusen tusen takk for alt Vegard!

Vegard Skogheim *klapp klapp klapp*

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 21:14 
Reserve

Roffa wrote:
Synd ikke speaker annonserer styret,sånn som som lag oppstilling,før kamp. skulle bua til jeg spydde blod :twisted:

Viktig at dere som har mulighet til å gå på sesongens siste hjemmekamper gir Skogen den støtten han fortjener. Vis at vi står bak han!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 22:17 
Grævling

Rød Jævel wrote:
Pulverheksa wrote:
Raggen! Du er en handlingens mann - hva med å lage en underskriftskampanje? Folk som kommer på kampen på søndag skriver garantert under. Når styret ikke er i stand til å ta en fornuftig avgjørelse må de få litt hjelp! :twisted:

Jeg synes dette var en meget god ide. Jeg klarer rett og slett ikke å akseptere denne avgjørelsen, og jeg har en følelse av at det er flere enn meg som mener det samme. Er det et glimt av håp igjen om at styret skal ta til vettet og ombestemme seg, så bør vi gjøre vårt for at det skal skje!

Underskriftskampanje....tja.....det holder vel lenge å bare sende de en link av denne tråden. Unison støtte til Skogheim som lett viser hva noen av de mest engasjerte mener om avgjørelsen. Sjelden det har vært større enighet om noe her inne må jeg si!!

En ting er sikkert, skal vi gjøre noe med dette, med tanke på å få folk til å ta til vettet, så må det skje kjapt.....Skogheim vil vel være fritt villt på markedet fremover, og vi må vel regne med at han vil få nye tilbud relativt raskt!

Styret har vel tatt en seriøs vurdering før de gikk til dette skritt, og det de her har kommet frem til bør de komme ut med ASAP!! Og da nytter det ikke komme med fjas om at "det er er på tide å skille lag etter 4-5 år og bla bla bla".....da bør det være konkret!! Hva er årsaken? Og hva er planen? Har de ikke noe fornuftig svar å gi oss så er det bare å sette i sving!

Tror mange av byens borgere vil lure i morgen når dette blir kjent for folk flest......flere vil vel ønske klare svar.

Jeg har mine tanker om hva som egentlig er årsaken, er vel enkelte som ikke har vært helt enige i ting og tang, på lederplan og kanskje også i spillergruppa, men da får de sette seg ned og vurdere da.....hvem er viktigst?

Jeg kan ikke se en eneste spiller på KIL som i dag er viktigere enn Skogheim, og jeg kan virkelig ikke se hvem det skulle være i ledelsen som er viktigere enn Skogheim!

Men men.....noen er opptatt av sportslige prestasjoner, mens andre kanskje er mer opptatt av å spise kake...hva faen vet jeg :-(

FÅ UT NOE INFO NÅ KIL, HVA SKJER??? DET ER LOV Å INFORMERE OSS OGSÅ PÅ KVELDSTID!!!

Last edited by Raggen on 26 Sep 2006, 22:34, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 22:22 
Reserve

Da Skogen overtok var KIL en middelmådighet i 2. divisjon. Med et mannskap med det jeg karakteriserer som gråstein tok han laget rett opp på en tapsløs måte, opp til kvalifiseringskamp om Tippeligaplass, en sesong på det jevne, og en ny sterk sesong i år. Mens budsjettene blir mindre og mindre ift. konkurrentene, og nøkkelspillere går til grønnere beiter jevnt og trutt. Se hva andre lag får til med langt større budsjetter, og man ser at sportslig sett kan man realistisk sett ikke få til mer enn Skogen har fått til med KIL. Det er jeg svært takknemlig for.

Når styret nå har kommet frem til at det er bedre å la ham gå enn å gi ham et år til, må man gå ut fra at de har en Plan B - og at den er svært god. Dette med "5 år får holde" er det reneste pisspreiket, og jeg forutsetter at ikke det er grunnen. Styret er kanskje ikke rakettforskere, men så inkompetente nekter jeg å tro at det er mulig å være. Vi spiller ikke Hattrick her.

Så for egen del forventer jeg at styret og Njøsen klargjør for hva de har tenkt, og hvilke langtidsplaner man har. Og det er ikke bare vi supportere som skal overbevises, men også spillere og sponsorer. På mange måter har de lagt lista høyt nå, og de må selv sørge for å hoppe høyt nok.

Sånn jeg ser det, er KIL et av Norges 20 beste lag PÅ GRUNN av Skogen, og ikke på grunn av STYRET. Jeg har ingen grunn til å si PÅ TROSS av styret. Dvs. ikke ennå. Men styret skal vite at de sitter der for oss og for klubben, og ikke for seg selv. Og da forutsettes det at det gjøres en skikkelig jobb.

Protestskriv, underskriftslister og bannere har ingen effekt. Valg på styremedlemmer har. Enten vet styret (og ledelsen) hva de gjør, og de tar klubben et hakk videre. Eller så gjør de det ikke, og da får det konsekvenser for klubben såvel som dem selv. De erstattes av noen som virkelig er glad i klubben og kan fotball.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 22:42 
Forumlegende

Enig med Taiger. Underskriftskampanje etc er ikke det viktigste nå. Nå må vi ha et SVAR fra styret. Hvor vil vi i framtida? Og hvordan komme dit???

Noen har mye å svare for. Det vil være meget taktisk om man relativt raskt kommer med noen svar. Relativt raskt definerer jeg nå som i løpet av morgendagen eller no.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 23:06 
www.kilsk.com

jeg foreslår raggen som styremedlem, sjef, markedssjef og alt hjertet kan begjære..

men til realiteten:
Utrolig synd og svakt av styret. De skal være til hjelp og de skal sørge for at KIL har de midlene og de ressursene som trengs for å være et topplag. Men sånn som det ser ut nå, vil de ha KIL nede i sjøla..

Uansett:
TAKK SKOGEN, du ga meg inspirasjonen for å se på KIL igjen.. etter mine barndomsår og kil rykka ned, så fulgte jeg ikke med på KIL før jeg tilfeldigvis var ballgutt tidlig i 2003, og KIL begynte å vinne kamper. Alt dette takket være deg, og se hvor KIL er nå, forhold til for 3-4 år siden

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 23:36 
Reserve

Jeg skjønner som alle andre ingenting av dette. Hvem er det som vil overta treneransvaret i KIL. Den stakkaren starter jo på minus. Alle som er glad i Kil støtter skogen og den nye har alt å bevise. Skogen har vist at han kan få til et bra lag i førstediv med knappe ressurser. Neste trener skal leve opp til dette. Det er få, om noen, lag i Norge som presterer som Kongsvinger på dette nivået sett i forhold til ressurser. Å leve opp til de resultatene som Skogen har fått frem er en utrolig vanskelig oppgave, spesielt med tanke på det utgangspunktet som nå er lagt i forhold til forventninger fra fansen. Tror styret skyter seg selv kraftig i leggen her. Jeg er som alle andre svært spent på en forklaring fra styret. Den bør være veldig god!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 23:39 
Forumlegende

Mobro wrote:
Jeg skjønner som alle andre ingenting av dette. Hvem er det som vil overta treneransvaret i KIL. Den stakkaren starter jo på minus. Alle som er glad i Kil støtter skogen og den nye har alt å bevise. Skogen har vist at han kan få til et bra lag i førstediv med knappe ressurser. Neste trener skal leve opp til dette. Det er få, om noen, lag i Norge som presterer som Kongsvinger på dette nivået sett i forhold til ressurser. Å leve opp til de resultatene som Skogen har fått frem er en utrolig vanskelig oppgave, spesielt med tanke på det utgangspunktet som nå er lagt i forhold til forventninger fra fansen. Tror styret skyter seg selv kraftig i leggen her. Jeg er som alle andre svært spent på en forklaring fra styret. Den bør være veldig god!

det blir ikke noen lett jobb å ta over etter det Skoheim har fått til, men uansett vil jeg støtte en ny trener når vedkommende er på plass, kan jo ikke laste den nye treneren for dette sirkuset som nå har forekommet

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 00:20 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
5 år med SKOGHEIM nok. :twisted: OK! Greit. Men 5 MINUTTER TIL MED DET FORSKRUDDE STYRET så KOKER det over for meg. GÅR DET ANN!!!!!

HELVETE ALTSÅ! NÅ MÅ DET FORKLARES FRA HØYESTE HOLD!

DETTA FINNER VI OSS IKKE I!

Her ønsker vår kjære SKOGHEIM å FORLENGE. (Ja dere ser riktig Styremedlemmer FORLENGE) og så gir dere han en mitt i trynet på den måten. FyFAEN.

Nå må dere gi oss planer som tilsier TIPPELIGA å FULL SATSING på kortest mulig tid rimelig raskt her, eller så MÅ dere ta snippsekken deres å dra rasshølet (unnskyld språket) ut av det Styrerommet i en helvetes fart. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

VEGARD SKOGHEIM! VÅR GUD! DETTA HAR DU ALDRI FORTJENT!
DU HAR VÅR ALLES STØTTE! :

MIN SVARTESTE DAG PÅ LENGE! HUFF :(

Alt skulle bli en fest på Gjemselund på søndag. Jaggu sa jeg smør, alt blir en trist møkkasøndag spør du meg. MEN SKOGHEIM SKAL FÅ HØRE HVOR HØYT HAN ER ELSKET PÅ VINGER! GARANTERT!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 06:39 
Kaptein

Ny dag .Hode er fortasatt som et stort spørsmålstegn. :(

I dag MÅ styret vise om de har baller overhode..

Vi vil ha informasjon

Nok en gang , takk for alt du ga Skogen!! Vil altid bli husket som den beste :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 07:32 
Forumlegende

Ja, snakk om en "blåonsdag" å våkne opp til.

Har gjort noen spede forsøk på å forstå hvorfor Skogen ikke er ønsket, men sunn fornuft kan ikke finne noe svar på det ihvertfall.

I dag skal jeg prøve å legge opp arbeidsdagen slik at jeg har mulighet til å følge med på nett med jevne mellomrom. Ja for styret kommer vel med noe i dag?

Forøvrig datt det inn en sms nå om at Glåmdalen spekulerer i at Frode Birkeland er aktuell som trener :shock: Håper dette er reinspikka vås i The Sun stil :evil: Skjer det, da mangler man dømmekraft i styret!!!

Last edited by Karlsen on 27 Sep 2006, 08:03, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 07:51 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Ja, snakk om en "blåtirsdag" å våkne opp til.

For ikke å snakke om "blåonsdag". Er ikke veldig overrasket over at Skogen ikke er KIL trener i 2007, men er overrasket over at han vil forlenge og styret sier nei. Argumentet med at 5 år med samme trener er nok holder ikke mål. Støtter alt som er sagt om at her må styret ut med all begrunnelse for avgjørelsen.

Vegard Skogheim *klapp klapp klapp*

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 08:04 
Forumlegende

gonzo99 wrote:
Karlsen wrote:
Ja, snakk om en "blåtirsdag" å våkne opp til.

For ikke å snakke om "blåonsdag".

Hehe sorry, onsdag i dag ja! Litt trøtt enda:P

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]