Rød Jævel wrote:
Pulverheksa wrote:
Raggen! Du er en handlingens mann - hva med å lage en underskriftskampanje? Folk som kommer på kampen på søndag skriver garantert under. Når styret ikke er i stand til å ta en fornuftig avgjørelse må de få litt hjelp!

Jeg synes dette var en meget god ide. Jeg klarer rett og slett ikke å akseptere denne avgjørelsen, og jeg har en følelse av at det er flere enn meg som mener det samme. Er det et glimt av håp igjen om at styret skal ta til vettet og ombestemme seg, så bør vi gjøre vårt for at det skal skje!
Underskriftskampanje....tja.....det holder vel lenge å bare sende de en link av denne tråden. Unison støtte til Skogheim som lett viser hva noen av de mest engasjerte mener om avgjørelsen. Sjelden det har vært større enighet om noe her inne må jeg si!!
En ting er sikkert, skal vi gjøre noe med dette, med tanke på å få folk til å ta til vettet, så må det skje kjapt.....Skogheim vil vel være fritt villt på markedet fremover, og vi må vel regne med at han vil få nye tilbud relativt raskt!
Styret har vel tatt en seriøs vurdering før de gikk til dette skritt, og det de her har kommet frem til bør de komme ut med ASAP!! Og da nytter det ikke komme med fjas om at "det er er på tide å skille lag etter 4-5 år og bla bla bla".....da bør det være konkret!! Hva er årsaken? Og hva er planen? Har de ikke noe fornuftig svar å gi oss så er det bare å sette i sving!
Tror mange av byens borgere vil lure i morgen når dette blir kjent for folk flest......flere vil vel ønske klare svar.
Jeg har mine tanker om hva som egentlig er årsaken, er vel enkelte som ikke har vært helt enige i ting og tang, på lederplan og kanskje også i spillergruppa, men da får de sette seg ned og vurdere da.....hvem er viktigst?
Jeg kan ikke se en eneste spiller på KIL som i dag er viktigere enn Skogheim, og jeg kan virkelig ikke se hvem det skulle være i ledelsen som er viktigere enn Skogheim!
Men men.....noen er opptatt av sportslige prestasjoner, mens andre kanskje er mer opptatt av å spise kake...hva faen vet jeg
FÅ UT NOE INFO NÅ KIL, HVA SKJER??? DET ER LOV Å INFORMERE OSS OGSÅ PÅ KVELDSTID!!!