catoholtet wrote:
Hvis det skal satses på lokale spillere vil det være meningsløst å ikke tilby Korbøl kontrakt nå. Han har bidratt med scoringer og assist i flere treningskamper nå, og virker å være en spennende spiller som kan klare å ta steget til Adecco. Forlengelse av kontrakter på andre lokale spillere er helt klart også ønskelig.
Ang. Magnusson; CV'en hans tilsier at han skal være en bra forsvarsspiller, men med han på banen har vi sluppet inn, hva, 7 mål? Det henger ikke helt på greip. Neppe hans skyld alene, men dog. Hva sier dere som har sett han i aksjon - er dette en mann for KIL, eller bør vi lete andre steder?
Så min første kamp for året nå mot mjøndalen.
Jeg likte avsluttnings teknikke til Korbøl, bra framover men har litt å jobbe med den defensive biten. Håper egentlig han blir signa.
Magnusson var helt grei, mer eller mindre. tror han blir benkfyll hvis KIL skriver kontrakt med han.
Den som ikke overbeviste meg var keeperen de henta fra sander, han har verken spenst eller rekkevidde i felt, påstår det finnes bedre talenter enn det der. Sorry. Vil si at to av målene mot mjøndalen var keeper feil.