KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jul 2025, 15:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Next
Author Message
 Post subject: Re: Klubbens økonomi..
PostPosted: 14 Oct 2010, 23:04 
Klubbdirektør

Trodde lønna som spillerne skulle ha ble trukket fra budsjettet jeg. Dumt kanskje av meg det. Da hadde de sluppet alt dette styret med lønna. Alle vet vel at man ikke skal ta pengene som skal till lønn og bruke det på noe helt annet. Men det skjønner dem vel ikke i styret ser man her. Burde kanskje sende alle som kommer inn i styret heretter på et kurs om økonomi. Om det koster 100 00.- blir det billigere i lengden for KIL. :D

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 23:18 
Kaptein

hvem er egentlig hun som er leder i styret nå?
hvilken bakgrunn har hun osv?

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 23:35 
Klubbdirektør

HeiHei wrote:
hvem er egentlig hun som er leder i styret nå?
hvilken bakgrunn har hun osv?

http://verden.abcsok.no/index.html?q=Ev ... &cs=latin1

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 23:55 
Kaptein

rektor ja

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2010, 08:18 
Forumlegende

Libra wrote:
http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/kongsvingerspillerne-kunne-faatt-loenn-3315997.html

Sitat:
"- Da lønnen skulle utbetales så sjekket jeg kassen, og da fant vi ut at vi kunne betale 50 % av lønnen, sier Arnseth til TV 2 Sporten.!"

Skrinet med det rare i? http://runeberg.org/folkeven/030.html

Gitt at dette er et korrekt sitat vedrørende styreleder, så anskueliggjøres alt i dette utsagnet vedrørende oversikten for hele sesongen.
Jeg sier ikke mer...

Last edited by ivo on 15 Oct 2010, 08:22, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2010, 09:44 
Spiller

Quote:
Sitat:
"- Da lønnen skulle utbetales så sjekket jeg kassen, og da fant vi ut at vi kunne betale 50 % av lønnen, sier Arnseth til TV 2 Sporten.!"

Ja, det kan jo virke som at ting er, i beste fall, litt "virrete" der nede. Nå skal det også sies at de vil ha enighet - og alle har signert den kollektive avtalen, men at de individuelle "forhandlingene" stagnerer...så da sitter dem, slik jeg forstår det ut i fra intervjuet i TV2, på hver sin tue, med hvert sitt utgangspunkt, og forhandler om sine individuelle avtaler, og det kan jo neppe være lett...

Jeg håper at de, på tross av uenighet rundt sine individuelle, økonomiske rammer, likevel er enige om at det beste er å valse over både Start, Brann, Rosenborg og Viking - for å heve sine markedsverdier før serien er over. Når det er sagt, skimter jeg et skremmende scenario neste sesong:

Vi beholder plassen i tippeligaen, men ingen vil signere for KIL på grunn av rotet som har vært i år, hvilket fører til at vi stiller til kamp i tippeligaen med B-spillere og juniorer...og blir tidenes største slaktoffer i tippeligaen...grøss :?

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2010, 09:48 
Trener

Quote:

- Da lønnen skulle utbetales så sjekket jeg kassen, og da fant vi ut at vi kunne betale 50 % av lønnen, sier Arnseth

:lol:

Ser for meg en bitte liten sølv boks med 50, 100 og 200 lapper som er låst inn i en alt for stor safe.
Den 10. hver mnd står Myhre & co å gnir seg i hendene utenfor brakka mens Morten Kristiansen står inne og teller for harde livet. Arnseth bruker en gammel gulaktig Windows 95 PC hvor det fulgte med 30 dagers prøvetid på Excell regnark til å finne ut hvor lenge Morten skal telle

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2010, 09:51 
Klubbdirektør

Ivo: Enig i at det var en litt merkelig og uheldig formulering. Det høres ut som de ikke har peiling på hvor mye penger de har. "Jeg sjekket kontoen, og der var det nok til litt lønn, gitt" :)

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2010, 09:54 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Quote:

- Da lønnen skulle utbetales så sjekket jeg kassen, og da fant vi ut at vi kunne betale 50 % av lønnen, sier Arnseth

:lol:

Ser for meg en bitte liten sølv boks med 50, 100 og 200 lapper som er låst inn i en alt for stor safe.
Den 10. hver mnd står Myhre & co å gnir seg i hendene utenfor brakka mens Morten Kristiansen står inne og teller for harde livet. Arnseth bruker en gammel gulaktig Windows 95 PC hvor det fulgte med 30 dagers prøvetid på Excell regnark til å finne ut hvor lenge Morten skal telle

Du får sagt det :mrgreen: Ser det for meg :lol:

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2010, 11:07 
Klubbdirektør

Lurer på hvordan privat økonomien er hjemme hos de i styret? :oops:

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2010, 16:58 
Reserve

Det er nettopp derfor at HELE styret må byttes ut! Det hjelper ikke at Arnseth har stått med rak rygg i media og gjort så godt hun kan. Det er for sent! Denne situasjonen er hele styrets ansvar. Jeg er spent på hvem i dagens styre som mener de har gjort seg fortjent til fornyet tillit. En utakknemlig jobb? Ja, definitivt. Men det forventes at et styre er kompetent. Og det har det bevist (og fortsetter å bevise) at de ikke er.

Det må stilles større krav til det nye styret! Formalkompetanse og realkompetanse. Gjerne noen utenbysfra.

Mvh
Petter Nord

Last edited by pnord on 15 Oct 2010, 16:58, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 15 Oct 2010, 17:40 
Klubbdirektør

Hun gjorde ei lita blemme med den uttalelsen der, ja :roll: Men takket være Drublics beskrivelse av situasjonen over her, så har jeg gått og småflirt i hele dag :mrgreen: Og jeg klarte til og med og ta "slåsskampen" med et flir :) (Er det så ille at to jevnbyrdige karer får ut litt aggresjon i trygge omgivelser?)

Det blir noe tragiskomisk over det hele, og da er det egentlig greit og kunne le litt, og legge fra seg alle forventninger og skuffelser til det motsatte eventuelt blir bevist. Den som ikke har noen forventinger blir som sagt ikke skuffet :wink:

Profile  

PostPosted: 16 Oct 2010, 22:47 
Trener

Da ble jeg faktisk sitert på forsiden av glomdalen.no :).

http://www.glomdalen.no/kil/article5348935.ece

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2010, 09:18 
Klubbdirektør

Er faktisk bare i KIL man henter inn folk fra fylkeskommunen for å styre økonomien. Det sier seg selv at dette ikke er folk som er vant med å sette tæring etter næring.

Profile  

PostPosted: 18 Oct 2010, 10:02 
Forumlegende

Nå er'n her: Fra Østlendingen i dag
Sjølgjort, er velgjort.
Skrevet av Jan Johansen 18.10.2010 00:49
Vel, trist at KIL rykker ned, men det er nå en gang slik at KIL er der de fortjener å være, ut fra innsats.
Når de stort sett har ravet rundt på banen som fulle sjøfolk hele sesongen, hjelper det ikke. De har ikke vært gode nok for TL

Dessuten er det et innslag i nrk hedmark om lønna.
ikke fått hørt det da høyttaler ikke virker hos meg, men det er her om noen vil høre:
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/675458/

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]