Libra wrote:
Jeg kjenner noen mennesker som er slik. De vil løpe til media med alt de opplever av motgang. Men heldigvis så er det som regel noen som får stoppet dem. Jeg kan forsvare og akseptere slike ting når det er store konflikter og alt annet er prøvd. Men som jeg tidligere har sagt at jeg mener: Det er ikke det første man skal ty til, for det skaper bare større avstand mellom partene, fiendtlighet og dårligere muligheter for samarbeid.
Ennå ikke sett noen her inne som har konkret informasjon om hvem som løp til hvem. Hvis du har det Libra, vær snill å påpek det. Jeg tror minst like mye på at her er det TV2 som har været en sak og startet å grave.
Gjentar derfor nok en gang at du må slutte konsekvent syte på TM, og gjentar derfor noe jeg skrev i går kveld:
"TV2-journalisten bak denne saken, Ernst Lersveen, er vel antageligvis den journalisten bosatt utenfor Kongsvinger kommune som har best kontakter og lengst erfaring i KIL-miljøet. Så at han har snappet opp denne misnøyen i spillergruppa i løpet av de tre dagene som har gått siden det var lønningsdag er ingen bombe. Vil heller si det hadde vært en bombe hvis han ikke hadde klart å få det med seg. Han ville neppe tatt et "ta det med ro, det ordner seg sikkert" for god ord. Så dette hadde nok kommet ut allikevel. "