Drublic wrote:
Faen så mye tull denne klubben klarer å stelle i stand!
Så møkk lei jeg har blitt av alt som heter KIL i år er nesten skremmende! Tenk da på hvordan den vanlige mannen i gata ser på klubben!
Nei, tar heller en ny kamp mot Ull/Kisa enn en ny runde ala 2010 og alt det rælet som har fulgt med i denne "tippeligaen".
Sylling, Brenes, Gouimar stikker, Conny skadet, dårlig trent stall, Ryen skadet, 15stk i stallen, penger mangler, stang ut, Niang blåser ballen over x3, trenere stikker, dritt dommmere, 44 dagers hovedtrener stuntet, stang ut igjen, Niang med ræva straffe, KIL spiller i fengsel, styret gir seg, tapet mot haugesund, nytt styre gir seg, konkurs fare, flere dritt dommere, 2000 tilskuere, Guven drar på ræva på nok en straffe, spillere får ikke lønn, spillere sutrer i media, kroken på døra?
... faen at ikke jeg ble født og oppvokst i barteland! Der klager man bare på Annan ikke burde voldta motspillere med fingeren sin
Dette var faktisk en veldig god beskrivelse av sesongen i all sin elendighet, dessverre. Og jeg kan ikke annet enn og le, for det er tragikomisk

Og ikke får jeg lagt meg til og sove heller, fordi jeg er så irritert