Libra wrote:
Jeg kan bare ikke forestille meg at dette hadde skjedd i de gode, gamle dager...med Tomteberget, Pellerud og co

Jeg synes det er en uting og fly til media med en bedrifts problemer, så fort de dukker opp. Jeg synes virkelig det er en ting i vår tid som jeg gjerne kunne ha unnvært,og som bare skaper nye problemer.
Altså synes det kommer mye fornuftig fra deg Libra. Men her synes jeg du presterer en rimelig kraftig skivebom.
"
Jeg synes det er en uting og fly til media med en bedrifts problemer, så fort de dukker opp."
Så fort de dukker opp? Her har de vel vært oppe i dagen en god stund, dog altfor kort, og så har man vel som oss andre regnet med at ting er nærmest i orden, ihvertfall på en slik måre at lønna skulla komme inn på konto. Også kommer ikke penga allikevel?!?!?! Selvfølgelig reagerer man da!
Spørsmålet mitt er hvorfor i all verden ingen i klubben kaster seg rundt og kommer med en kommentar da denne situasjonen først er ute i media. Om Arnseth ikke har mulighet til å kommentere, må det da vel jammen meg være en annen som har kjennskap til situasjonen som kan uttale seg????
Makan til klønethet er det jeg har og si!