KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 19 Jul 2025, 18:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 54  Next
Author Message
 Post subject: Re: Klubbens økonomi..
PostPosted: 13 Oct 2010, 23:12 
Reserve

Oppover wrote:
Nå må det sluttes å skyte på pianisten. TM er spillernes talsmann. TM er i tillegg styremedlem i NISO. Og da uttaler man seg seriøst og ærlig når journalistene kommer gravende. HVis ikke kommer de garantert gravende etter mer (det vet ihvertfall TM alt om...) At TM ikke har vært like mye i byen som vi skulle ønsket mens han har vært skadet er en helt annen sak, og har INGENTING med dette å gjøre.

Helt enig! At Thomas Myhre og de andre KIL-spillerne ikke har fått lønn er da ikke Thomas Myhre sin skyld! Her er det arbeidsgiver, altså KIL, som (nok en gang) har driti seg ut. Selvfølgelig har man rett til å si fra hvis man ikke får lønn. Tre dager for sent er tre dager for sent. To ting som en hver arbeidsgiver ikke bør kødde med: 1) Lønn, 2) Ferie. Så kan det diskuteres hvor heldig det er med tanke på støy rundt klubben. Men det kan ikke Thomas Myhre lastes for. Når han får et spørsmål fra media, så er det hans plikt og rett som spillernes talsmann og som NISO-mann og svare. Det ville vært idiotisk av ham å dekke over realitetene. Skyld nå for guds skyld ikke på spillerne våre! Er det noen som har stått på og vært lojale de siste månedene, så er det spillerne. Thomas Myhre inkludert.

Det eneste som kan rette opp problemene i KIL er et nytt og kompetent styre!

Mvh
Petter Nord

Profile  

PostPosted: 13 Oct 2010, 23:23 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Jeg kan bare ikke forestille meg at dette hadde skjedd i de gode, gamle dager...med Tomteberget, Pellerud og co :) Jeg synes det er en uting og fly til media med en bedrifts problemer, så fort de dukker opp. Jeg synes virkelig det er en ting i vår tid som jeg gjerne kunne ha unnvært,og som bare skaper nye problemer.

Nei, men så var det vel heller ikke de samme summene som skulle skrapes sammen hver måned i "gode gamle

dager" :wink: . Myhre er jo spillernes talsmann, så han har full rett til å uttales seg om dette. De fleste arbeidstakere er

vel mer eller mindre blakke når lønne skal utbetales, så det er enkelt å sette seg inn i spillernes situasjon. Men heldig for

omdømme er dette ikke dessverre :? .

Profile  

PostPosted: 13 Oct 2010, 23:31 
Spiller

Libra wrote:
Jeg kan bare ikke forestille meg at dette hadde skjedd i de gode, gamle dager...med Tomteberget, Pellerud og co :) Jeg synes det er en uting og fly til media med en bedrifts problemer, så fort de dukker opp. Jeg synes virkelig det er en ting i vår tid som jeg gjerne kunne ha unnvært,og som bare skaper nye problemer.

Altså synes det kommer mye fornuftig fra deg Libra. Men her synes jeg du presterer en rimelig kraftig skivebom.
"Jeg synes det er en uting og fly til media med en bedrifts problemer, så fort de dukker opp."
Så fort de dukker opp? Her har de vel vært oppe i dagen en god stund, dog altfor kort, og så har man vel som oss andre regnet med at ting er nærmest i orden, ihvertfall på en slik måre at lønna skulla komme inn på konto. Også kommer ikke penga allikevel?!?!?! Selvfølgelig reagerer man da!
Spørsmålet mitt er hvorfor i all verden ingen i klubben kaster seg rundt og kommer med en kommentar da denne situasjonen først er ute i media. Om Arnseth ikke har mulighet til å kommentere, må det da vel jammen meg være en annen som har kjennskap til situasjonen som kan uttale seg????
Makan til klønethet er det jeg har og si!

Profile  

PostPosted: 13 Oct 2010, 23:38 
Klubbdirektør

Jeg tror bare vi må konkludere med at dette blir en "Venus-Mars-diskusjon" :wink: Dere gutta foretrekker den harde/tøffe linja, mens jeg nok setter mer pris på den gode dialog mellom de involverte. Har ikke noen tro på at klubben eller spillerene blir mer sammensveiset etter slike utspill i media. Tror heller snarere at det skader hele systemet. Men det er bare min mening.

Skrekk og gru om mine ansatte løp til Glåmdalen hver gang vi hadde et problem. Men jeg kjenner noen som driver med det også :wink:

Og dette lønnsproblemet er jo noe som har oppstått de siste dagene, og det er jo det jeg sikter til når jeg snakker om "og fly til media med problemer så fort de oppstår."

Last edited by Libra on 13 Oct 2010, 23:40, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 13 Oct 2010, 23:47 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Jeg tror bare vi må konkludere med at dette blir en "Venus-Mars-diskusjon" :wink: Dere gutta foretrekker den harde/tøffe linja, mens jeg nok setter mer pris på den gode dialog mellom de involverte. Har ikke noen tro på at klubben eller spillerene blir mer sammensveiset etter slike utspill i media. Tror heller snarere at det skader hele systemet. Men det er bare min mening.

Skrekk og gru om mine ansatte løp til Glåmdalen hver gang vi hadde et problem. Men jeg kjenner noen som driver med det også :wink:

Og dette lønnsproblemet er jo noe som har oppstått de siste dagene, og det er jo det jeg sikter til når jeg snakker om "og fly til media med problemer så fort de oppstår."

Vanskelig å si om det er media eller Myhre som har vært mest på hugget her. Tror ikke klubbfølelsen betyr altfor mye i denne situasjonen. Det er nok penga som styrer som ofte ellers. Og når lønna uteblir blir det problemer. Og i media har det jo sett ut som situasjonen nå var under kontroll. Selv om ikke alt var rosenrødt, så er det litt overraskende at klubben kom i denne situasjonen nok en gang.

Profile  

PostPosted: 13 Oct 2010, 23:49 
Klubbdirektør

Patrick Holtet sier til TV 2 at spillerne skal ha fått beskjed om at lønn er på vei.
Så spillerne har nok fått beskjed høres det ut som.

Profile  

PostPosted: 13 Oct 2010, 23:56 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Vanskelig å si om det er media eller Myhre som har vært mest på hugget her. Tror ikke klubbfølelsen betyr altfor mye i denne situasjonen. Det er nok penga som styrer som ofte ellers. Og når lønna uteblir blir det problemer. Og i media har det jo sett ut som situasjonen nå var under kontroll. Selv om ikke alt var rosenrødt, så er det litt overraskende at klubben kom i denne situasjonen nok en gang.

Det virker som det mangler klubbfølelse hos en del av dem, ja. Og det er vel kanskje mye av grunnen til at "lagspillet fotball" ikke har fungert denne sesongen :wink: Klubbfølelese kan ikke kjøpes :roll:

Profile  

PostPosted: 13 Oct 2010, 23:57 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Patrick Holtet sier til TV 2 at spillerne skal ha fått beskjed om at lønn er på vei.
Så spillerne har nok fått beskjed høres det ut som.

Det er jo bra. Og da var det kanskje ikke så mye og blåse opp på TV2 da? Eneste oppnådde var enda dårligere omdømme for KIL...

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 00:00 
Klubbdirektør

Alle vet jo hva media lever av. :) Alt som er negativt.

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 00:09 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Alle vet jo hva media lever av. :) Alt som er negativt.

Ikke sant? Og derfor skjønner jeg ikke hvorfor en tilsynelatende klok og fornuftig kar som TM gir TV2 dette. Hvis han ikke har oppsøkt dem sjøl da, for og sette KIL under press. Det vet jo ingen, og ikke kommer vi til og få vite det heller :?

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 00:19 
Saftblander

http://www.glomdalen.no/kil/article5345764.ece

Spillerne sa nei til å skrive under på individuell avtale, i forbindelse med spleiselaget. Og Arnseth fortelle at uten spillernes innsats er det kroken på døra.

Da kan man vel tolke det dit hen at hvis spillerne ikke signerer på en slik avtale, så ja, da er det kroken å døra da.

Blir hyggelig på kamp på søndag i hvert fall.

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 00:21 
Klubbdirektør

Var det ikke den avtalen som var i havn/undertegnet i forrige uke da?

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 00:25 
Saftblander

Libra wrote:
Var det ikke den avtalen som var i havn/undertegnet i forrige uke da?

Jo, men det var vel avtalen om at spillerne skulle bidra med å skaffe sponsorer og jobbe etc, men KIL vil ha individuelle avtaler og hvis også det er et krav fra kommunen, så kan er dem like langt.

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 00:31 
Klubbdirektør

Ok. Men da er det jo spillerene selv som har stoppet lønnsutbetaling da. Fordi de ikke vil ha individuelle avtaler. Nå begynner jeg og bli litt sur, må jeg si.

Profile  

PostPosted: 14 Oct 2010, 00:33 
Trener

Faen så mye tull denne klubben klarer å stelle i stand!
Så møkk lei jeg har blitt av alt som heter KIL i år er nesten skremmende! Tenk da på hvordan den vanlige mannen i gata ser på klubben!

Nei, tar heller en ny kamp mot Ull/Kisa enn en ny runde ala 2010 og alt det rælet som har fulgt med i denne "tippeligaen".
Sylling, Brenes, Gouimar stikker, Conny skadet, dårlig trent stall, Ryen skadet, 15stk i stallen, penger mangler, stang ut, Niang blåser ballen over x3, trenere stikker, dritt dommmere, 44 dagers hovedtrener stuntet, stang ut igjen, Niang med ræva straffe, KIL spiller i fengsel, styret gir seg, tapet mot haugesund, nytt styre gir seg, konkurs fare, flere dritt dommere, 2000 tilskuere, Guven drar på ræva på nok en straffe, spillere får ikke lønn, spillere sutrer i media, kroken på døra?
... faen at ikke jeg ble født og oppvokst i barteland! Der klager man bare på Annan ikke burde voldta motspillere med fingeren sin

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 54  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]