Juniorlegende wrote:
HeiHei wrote:
http://www.sandnesposten.no/modules/module_123/proxy.asp?C=134&I=43902&D=2&mid=91
"Sandnes Ulf vurderer også 31 år gamle Edier Frejd som er løst fra kontrakten med Kongsvinger. Han kan spille både midtstopper og spiss."
han kan da ikke velge sandnes ulf isteden for KIL, da må kontrakstilbudet til KIL være dårlig.
Vel, nå har i alle fall Sandnes Ulf hentet 3 forsterkninger med tippeliga erfaring, i Skjølsvik og Mbar Diouf fra Molde og Saaliti fra Hønefoss. Samt at de da vurderer Emil Haucke(nybergsund) og Edier Frejd. Lukter litt mer satsing det enn å hente 3. divisjonsspillere.
De har vel mer å satse med da antagelig. Sandes har jo mye folk å ta av så ressurser burde finnes. Tar for alvor opp kampen med Bryne om å være det beste lokale laget etter Viking?
KIL må være nøkterne og kan nok ikke konkurrere om så veldig mange av de mest attraktive spillerne. Håper laget i år blir såpass bra at vi i det minste kan klore oss fast midt på tabellen et sted. Alt annet tar jeg som bonus. Men jeg gleder meg til en ny sesong. Kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg at det kan bli en så turbulent sesong som i fjor.