Åmot wrote:
Tuelo og Hæstad var jo også med forrige sesong, og laget gjorde det langt bedre den perioden Tuelo var i Start.
Har man erstattet Holmen, Guven, Gerson, Berg Hansen, Frejd m/flere med Moen og Myklebust? De er bra, men kan ikke sammenlignes. De er også de eneste forsterkningene å snakke om. Moen skulle erstatte en Tippeligaspiller (Guven) og har i tillegg vært ute av spill en del. Det har også vært flere andre skader på det som nå har vært en veldig tynn tropp (jfr Holmen-Johansen, Solum m/flere). Kim Holmen er vel den eneste som har blitt erstattet av en like bra eller bedre spiller gjennom at Myklebust kom inn, men det er også det.
Det har vært godt gjort av Nordlie holde laget i Adecco denne sesongen!
Jeg er helt uenig. Tom Nordlie kom som vanlig inn og gjorde sin vante snuoperasjon for så og bevise at han sliter på en spillergruppe over lengre tid. Han er vel strengt talt mer kjent for disse snuoperasjonene enn for andre strålende resultater.
Guven som du snakker så varmt om hadde en bra høstsesong men ble jo benket tidligere på sesongen pga dårlig spill. Tuelo bøttet jo inn mål før han forsvant til Start. Og Guven gjør det vel omtrent like bra i Odd i dag som Myklebust gjorde det i klubben......bare at Myklebust har mye mer tippeligaerfaring og ble tidligere sett på som et stortalent med snakk om landslagsspill i en god periode for noen år siden.
Moen har bøttet inn mål for lille Strømmen i et par sesonger.....faktisk flere enn Guven klarte i fjor.
Hæstad var kun på lån og burde jo egentlig hatt bedre forutsetninger for og kjenne laget bedre og prestere bedre i år. Tiller Larsen skulle jo være som skapt for TN sitt system og skulle visst være veldig så målfarlig...jadda.
Sorry men jeg er ikke enig i at laget har gjort en bra sesong "på tross av ditt og datt". Vi hadde langt høyere ambisjoner enn og skulle unngå nedrykk og tap i 50 prosent av kampene kan vi ikke være kjent med....særlig når vi blir rundspilt av lag som Bærum og Tromsdalen. Jeg har faktisk ikke sett makan til jojo-opplegg på årevis.
Jeg tror TN var lei Kongsvinger, folkene her og den dårlige økonomien.....og byen begynte og bli lei han også. Han har ikke iallfall ikke imponert meg på noen som helst måte.
Håper på en mer lokal trener og lokal profil....hurra og heia KIL med noen som faktisk brenner for klubben.