KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:07

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: 28 Apr 2012, 16:38 
Reserve

En gedigen nedtur-skjønte hvor detta bar hen etter 5 min.Håper gutta glemmer denne fillekampen og reiser kjerringa til neste match! :|

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 16:43 
Forumlegende

Nok en svak førsteomgang. Gutta ser ut til å tenke på helt andre ting enn det som skjer på banen, fokus er viktig! 0-1 er et problem. Laget faller for dypt og der inne skal man være spinnvilt aggressive i forsvar. 2. omgang noen glimt men for dårlig offensiv bevegelse, hvor er initiativene? Og selvtilliten? Bevegelse uten ball offensivt er et must. Litt mental trening på selvtillit også så får vi fråde av selvtillit på hjemmebane. Med selvtillit kommer både innsats og bevegelser!

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 17:12 
Kaptein

ER NESTEN MER SKUFFA OVER AT 90% AV SUPPORTERA STIKKER FØR SLUTT ENN AT KIL SPILTE RÆVA!!!!

VI MÅ SKJERPE OSS VI Å... KIL HAR IKKE TAPT SIDEN AUGUST.... FØRSTE TAPET(DETSVIR MER MOT XXX-XXX) MEN ALLIKEVEL

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 17:14 
Trener

Neste gang legger jeg heller pengene mine i og se på KIL-jentene.
Mer innsats og trykk der.

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 17:50 
Klubbdirektør

Ikke bare å i skylda på Henry i denne kampen. Kil spillerne tok seieren på fordkudd. Ham Kam var det beste laget. Men når man skal pøse på med høye baller opp til spissa blir det tap. Vi har ingen til å vinne hode dueller i angrepsrekka. Og kommer ikke til å få det heller. Hvis dem ikke kjøper en da.

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 18:17 
Forumlegende

Joseph var ikke dårligere enn noen annen.
Faktisk så man flere ganger hans kvaliteter med å trekke seg fri og løse opp.
Husk at han sist helg hadde superpassningene før målene.

Dette var en kollektiv svikt.
Også fra benken.

Man klarte knapt å ta imot passninger, ei heller slå 5-meters passninger.
På 0-2 triller man sidelengs bakerst, så ut på kantene og tilbake igjen og att og fram før en høy passning.
Savnet at man prøvde langs bakken rett fram i midten, ok mange folk der, men slikt kan ofte være farlig og det er rett på mål.
Å slå høyt inn fra siden med haugevis av folk der fører sjelden til så mye.

Da skulle man rokkert.
Tiller larsen fram og trekke Tuelo tilbake, eller TL ut, Solum inn og Tuelo tilbake.
Fordi Tuelo er en som kan skyte fra det holdet som midtbanespillerne fikk trille, og også en som kan utfordre med sinnsyk fart og trikseri derifra, og ikke bare få en ball inne i eller direkte utenfor feltet, feilvendt som det måtte bli og da uten fart ved mottaket.

Altså noe utenom det vanlige og forventete.
Nå ble det mest et Lillestrøm-light av det hele uten at man har luftstyrken der framme til dette spillet.

Og det er lov å skyte fra litt hold og storme inn på en mulig retur.
Og med mølje kan ballen ofte forandre retning.

Savnet altså det jeg vil kalle akutt-forandring-coaching med 20 minutter igjen og 0-2.
Men flere slike løsninger må være definerte på forhånd og avtale om hvordan det eksekveres.

Leit det som noen sier at publikum går lenge før det er slutt.
Men slikt skjer og vil skje igjen...det bare er slik at man blir så skuffet at man går som en slags protest.

Det går snart nye tog!
Men da må man hoppe på dem og springe etter dem!

Trist som bare det, men alle lag dummer seg ut i blant...

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 19:26 
Klubbdirektør

Glem "ville for mye" glem "for dårlig" osv osv.

Dette, mine damer og herrer, er helt uakseptabelt.

Det positive: Vinger Tifo viser at ingen er i nærheten i fylket, men heller er i toppsiktet i Norge.

Det negative: Vell, Tom for ta seg av det sportslige. Jeg konkluderer med at det er uakseptabelt. Dersom det hadde gått ann å bytte 11 mann ila en kamp hadde jeg som trener gjort nettopp det.

Tribunen, helt ok. Dalte mye i 2 omg. Spørsmålet er hvor heldig det er å ha de aktive alternative nederst, jeg trur det er en dårlig løsning..

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 19:43 
Klubbdirektør

Etter dagens kamp er det klart at jeg om mulig hater HamSkam enda mer enn mulig...........Ere mulig? Nei!

Ham <<<<skam er og blir et dritlag
Hamar er et sted jeg ikke vil kalle b..y.......................søplested som kan grave seg ned i slamlaget langs Åkersvika.

Gunda kan bare bestille gamlehjemsplass på storhamar for meg.

Skogen kan fortsatt vente seg byste på lunden!

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 20:17 
Trener

Trist som f..n. Trist om gutta er overtente og binder, trist at Førsund og Wigum kolliderer og det blir 0-1 av det, men det så allerede ut til å ligge i lufta. Trist at pappagutten Gunda får lov å skinne på Gjemselund, skammelig å se Berg Hansen som Judas på Gjemselund.

Merkelig at Tom ikke prøver å gjøre noen grep før i det 70. minutt. Merkelig at Myklebust får spille så lenge, trist at Lusekamm klarer å krige ut KIL og trist at kun 2100 tilskuere møter opp...

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 20:36 

Det var ikke Førsund og Wigum som kolliderte. Det var Førsund og Hæstad.

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 20:40 
Klubbdirektør

Syntes det hørtes lite ut med 2100 tilskuere? Tipper det var noen fler...
Uansett, mange kommer ikke tilbake med det første. Dette var patetisk.

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 21:00 
Klubbdirektør

Enda bra vi ligger bare 1 poeng bak Ranheim. Blir mange slike kamper utover, Så for håpe de andre topplagene taper samtidig. Kan ikke skylde på enkelt spillere, men hele laget kolapset i denne kampen. Men Nordli kommer til å fortsette i samme duren, Han forandrer ikke spille systemet uannsett.

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 21:08 
Klubbdirektør

at man går på en smell er noe alle gjør. At den kommer mot Hamkam er derimot uakseptabelt! ;)

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 22:59 
Trener

Men jeg vil faktisk også komme med litt kritikk av Tom Nordlie i dag.
Jeg forstår ikke hvorfor han skal vente så sent med bytter osv når ser han at det til de grader ikke fungerer.
Solum.....Skamma-dødaren fra i fjor, burde f eks kommet inn mye før synes jeg.
Det fungerte jo ikke på noen måte fremover!!! Hvor mange skudd kom Tuelo til liksom? Han ba om ballen i beina flere ganger, men den ble bare pælmet et annet sted. Og Myklebust???
Og man kan heller ikke gjøre noe med vinden, men man kan jo ta et lite hensyn til at ballen kanskje flakser av sted når man står på egen halvdel og pælmer den oppover???

Bare frustrert i dag. :twisted: :twisted: :twisted:

Profile  

PostPosted: 28 Apr 2012, 23:07 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Syntes det hørtes lite ut med 2100 tilskuere? Tipper det var noen fler...
Uansett, mange kommer ikke tilbake med det første. Dette var patetisk.

Det så ut som det var noe fler enn drøyt 2000, men uansett var det for dårlig oppmøte. Særlig ift de forventningene som ble skapt på forhånd om billettkaos osv.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]