KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jul 2025, 16:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 334 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Next
Author Message
PostPosted: 21 Oct 2011, 19:40 
Reserve

Håper virkelig Tom blir her i minst 1 år til med en opsjon på 1-2. år til, hvis ting går som Tom og mange supportere tror. :wink: Liker ikke korttidskontrakter på spillere og trenere, men men bedre enn ittno eller "udugelige" på langtids..

Det hadde ikke vært over 1000 tilskuere på de siste kampene hvis ikke Tom hadde kommet inn. Så til neste år med Tom ved roret tror jeg snittet vil øke til 1600-2000. Spørs som alltid på Vinger hvordan seriestarten fortoner seg. Men med Tom tror jeg Fort Gjemselund vil bli gjeldende igjen og da kommer folk! :)

Profile  

PostPosted: 21 Oct 2011, 21:15 
Materialforvalter

Selvsagt må det skrives en avtale med Tom Nordli. Alt annet vil være en gedigen nedtur. Styret har ikke noe valg dersom de mener noe med at det skal være toppfotball på Vinger.

Profile  

PostPosted: 21 Oct 2011, 21:36 
Klubbdirektør

Sveino wrote:
Selvsagt må det skrives en avtale med Tom Nordli. Alt annet vil være en gedigen nedtur. Styret har ikke noe valg dersom de mener noe med at det skal være toppfotball på Vinger.

Det kommer jo fram av artikkelen i VG at de vil ha han. Og at de er villige til og innfri mange av de kravene han har for og beholde han. Er positivt overrasket så langt :D I hvert fall i forhold til de ryktene jeg hørte for et par uker siden...

Profile  

PostPosted: 21 Oct 2011, 22:04 
www.kilsk.com

Om ikke Nordlie blir forsvinner de fleste nøkkelspillerne også, dessverre....

Profile  

PostPosted: 21 Oct 2011, 22:12 
Klubbdirektør

Cisse wrote:
Om ikke Nordlie blir forsvinner de fleste nøkkelspillerne også, dessverre....

Ja. Guven sa det vel ganske tydelig i Glåmdalen her om dagen. En forutsetning for at han blir i KIL er at han får Tom som trener.

Profile  

PostPosted: 21 Oct 2011, 22:22 
www.kilsk.com

Tom MÅ bare bli!

Ellers kommer vi til å ligge bak Skamma neste år også.

Profile  

PostPosted: 21 Oct 2011, 22:43 
Grævling

Erik B wrote:
Håper virkelig Tom blir her i minst 1 år til med en opsjon på 1-2.

Det er nok dessverre bare 1 år det er snakk om nå, ser det ut til. Men her får vi vel bare takke og bukke uansett hva det skulle ende opp med. Og får vi han med for 1 år, og rykker opp, så blir han vel minst et år til :-)

Profile  

PostPosted: 21 Oct 2011, 23:11 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Erik B wrote:

Det er nok dessverre bare 1 år det er snakk om nå, ser det ut til. Men her får vi vel bare takke og bukke uansett hva det skulle ende opp med. Og får vi han med for 1 år, og rykker opp, så blir han vel minst et år til :-)

Ja, jeg hadde ikke ventet meg mer enn 1 år i første omgang. Men la oss nå få dette ene året på plass da :D

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 02:55 
Reserve

Raggen wrote:
Erik B wrote:

Var der for jeg tenkte på opsjon, er vi så heldige å rykke vi opp så regner jeg vel med at både klubb og TN, AKH og laget har lyst til å prøve å etablere seg i TL. Gjøre det "umulige" mulig er vel manges drøm og kult å være med på. Bare for å ha en antydning til langsiktig tenking og kontinuitet. Men godt fornøyd med 1 år så klart:)

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 11:02 
Klubbdirektør

Jeg er egentlig i tvil om hva styret vil. Virker som om de vil bli i adecoen i mange år. Blir ikke så dyrt da. Ser jo bare på lengden på kontraktene spillerne for. 2 år. Man for ikke bygd opp et godt lag av slike kontrakter. Hvis man skal få gode spillere hit må de ha en langtids plan. Og skrive kontrakter som går over 3-4 år.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 14:32 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Raggen wrote:
Erik B wrote:

Ja, jeg hadde ikke ventet meg mer enn 1 år i første omgang. Men la oss nå få dette ene året på plass da :D

Jeg lurer på hvor de sponsorene som fikk TN hit er hen nå?? Borte. Gjemt seg. Det er jo de som kunne ha hjulpet styret med å få beholdt TN her i 2-3 år. Men de kommer bare frem i lyset da det er krise i Kil. Nå er det jo ikke morro lenger da de har overlevd i adecoen. Og ikke noe pr i media.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 14:39 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Jeg er egentlig i tvil om hva styret vil. Virker som om de vil bli i adecoen i mange år. Blir ikke så dyrt da. Ser jo bare på lengden på kontraktene spillerne for. 2 år. Man for ikke bygd opp et godt lag av slike kontrakter. Hvis man skal få gode spillere hit må de ha en langtids plan. Og skrive kontrakter som går over 3-4 år.

Kil hører hjemme i adecco pr nå. Vi så i fjor at et opprykk kan koste mer enn det smaker.

Når det er sagt så hadde vi vært i tippeligaen i år også med litt mer flyt/tur i fjor. Spiller KIL som mot Sandefjord kan de slå alle. Ganske vanskelig for styret å planlegge ut ifra begrenset økonomi. Men helt klart en fordel med minst 2 års kontrakter. Gir mer ro og større mulighet til å øve inn spillestil osv.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 14:46 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Janko wrote:

Kil hører hjemme i adecco pr nå. Vi så i fjor at et opprykk kan koste mer enn det smaker.

Når det er sagt så hadde vi vært i tippeligaen i år også med litt mer flyt/tur i fjor. Spiller KIL som mot Sandefjord kan de slå alle. Ganske vanskelig for styret å planlegge ut ifra begrenset økonomi. Men helt klart en fordel med minst 2 års kontrakter. Gir mer ro og større mulighet til å øve inn spillestil osv.

Og selvfølelig håper jeg at Tom Nordlie kan fortsette i KIL i lang tid framover :!: Tror også at spillerkabalen kommer til å bli lettere å få til å gå opp da. Kanskje også lettere å hente inn nye spillere.

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 18:47 
Forumlegende

Raggen wrote:
Det er nok dessverre bare 1 år det er snakk om nå, ser det ut til.

1 år - ønske fra den ene eller den andre, eller begge?
Eller er det bare slik (som vi sier...)?

Profile  

PostPosted: 22 Oct 2011, 19:47 
www.kilsk.com

Om Nordlie bli et år til kan vi kanskje rykke opp om vi spiller slik fotball som vi gjør nå.

Da blir han kanskje lengre, og vi etablerer oss i TL!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 334 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]