KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 164 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Next
Author Message
PostPosted: 30 Aug 2011, 23:23 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Libra wrote:
Ikke vær så negativ nå, Janko. Ingenting kan bli verre enn det som har vært :wink:

. Er bedre dem blir med å for tak i en trener som kan være her i noen år, og bli med å kjøpe noen spillere.

Det kan jo hende at han blir her lenger enn vi tror.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 23:30 
Kaptein

Kommer Tom vil jeg ha han ut sesongen og MINST 2 årskontrakt etter det!

Nå vet ikke jeg hva som har stoppa opp prosessen, men ryktene sier at det har strandet mellom Mohn og KB-gruppen.. Sistnevnte vil ikke ha Mohn engasjert i KIL igjen, og sier Roy Holth nei så blir det nei... understreker RYKTER!

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 08:05 
Klubbdirektør

WTFimNasreen wrote:

Nå vet ikke jeg hva som har stoppa opp prosessen, men ryktene sier at det har strandet mellom Mohn og KB-gruppen.. Sistnevnte vil ikke ha Mohn engasjert i KIL igjen, og sier Roy Holth nei så blir det nei... understreker RYKTER!

KB gruppen har hvert med på dette penge sirkuset mange ganger før. Så de vet akkurat hva som kommer etter at showet har lagt seg. Millioner i minus. Og da må de som regel hjelpe Kil mrs noen kroner. Så jeg er helt enig med KB gruppen her.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 08:29 
Klubbdirektør

http://www.glomdalen.no/kil/article5717206.ece

I dialog med Tom Nordlie

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 09:07 
Reserve

Janko wrote:
WTFimNasreen wrote:

KB gruppen har hvert med på dette penge sirkuset mange ganger før. Så de vet akkurat hva som kommer etter at showet har lagt seg. Millioner i minus. Og da må de som regel hjelpe Kil mrs noen kroner. Så jeg er helt enig med KB gruppen her.

Jeg er helt enig med Janko her. Noen betaler for festen, andre må bruke dager og uker på å rydde opp og tørke spy. Jeg er meget skeptisk til å hente Tom Nordlie (forresten: kan de av dere som skriver Nordli være så snille å lære dere at han heter NORDLIE), ikke pga. Nordlie selv, men pga. det økonomiske kaoset som garantert kommer dersom Henrik Mohn (forresten: kan de av dere som skriver Moen være så snille å lære dere at han heter MOHN) får involvere seg i KIL igjen. Det så veldig fint og flott ut sist han lovet gull og grønne skoger. Men resultatet av Mohns involvering sist var at det førte til at KIL var millimetre fra konkurs. Ja, vi fikk et år i Tippeligaen, men det orker jeg ikke igjen dersom det fører til samme etterspill som sist!

Jeg ser gjerne at en type som Tom Nordlie tar over. Dagens KIL-spillere trenger en autoritær sjef og en hard, men rettferdig leder. Årets sesong har vist at en snill, klok mann fra Eidsvoll ikke fungerer. Dagens bortskjemte og egoistiske fotballspillere (ikke bare i KIL, men generelt) må ha noen som kan dra dem i ørene og som klarer å få spillerne til skjønne at de ikke kan leke seg til suksess. Mer sportslig profesjonalitet i KIL skader ikke. Men for Guds skyld, det må være økonomisk profesjonalitet samtidig. Det er ikke alltid like lett. Og det er det ikke alltid supporterne forstår.

Mvh.
Petter Nord

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 10:59 
www.kilsk.com

I følge glomdalen.no har styret hatt møte med Mohn og Nordlie

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 11:03 
Reserve

Mye spekulasjoner i forumet nå.

Absolutt alt tyder på at Nordlie blir trener og at Mohn betaler ut året.
Hva slags kontrakt det blir eller hvor dyrt det blir vet vi jo ikke og får sikkert aldri vite.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 11:07 
www.kilsk.com

glomdalen.no skrev følgende: "Økonomisk skal det være betydelig billigere å få Nordlie til klubben enn sist. Kilden opplyser at det vil koste klubben 100.000 kroner i måneden å lønne den profilerte treneren."

Les mer her!

Last edited by Jellyfish on 31 Aug 2011, 11:08, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 11:30 
Trener

Nordlie og KIL på forsiden til VG nå. Morro å se KIL nevnes hos de store nyhets sidene igen.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 11:41 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Nordlie og KIL på forsiden til VG nå. Morro å se KIL nevnes hos de store nyhets sidene igen.

Herlig :mrgreen: "Taus Nordlie nærmer seg Kongsvinger":
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1- ... d=10081898

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 16:03 
Trener

WTFimNasreen wrote:

Hva mener du "hva som har stoppa opp prosessen,". Har "klubbeier" Roy Holth sagt nei? Ønsker KB gruppen at KIL rykker ned?

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 16:18 
Klubbdirektør

David Justice wrote:
WTFimNasreen wrote:

Hva mener du "hva som har stoppa opp prosessen,". Har "klubbeier" Roy Holth sagt nei? Ønsker KB gruppen at KIL rykker ned?

KB gruppen er vel de eneste som har reddet Kil mest de siste 10 årene. Så her er du på viddene David Justice. Hadde ikke Kil hatt KB hadde de ikke hvert i adeccoen i dag. Det som er nå er vel at Henrik Mohn er i bilde nå og plutselig er han borte. Og hvem sitter igjen med pengene som skal ut da? KB og Kil styret.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 16:26 
Trener

Janko wrote:
David Justice wrote:
WTFimNasreen wrote:

KB gruppen er vel de eneste som har reddet Kil mest de siste 10 årene. Så her er du på viddene David Justice. Hadde ikke Kil hatt KB hadde de ikke hvert i adeccoen i dag. Det som er nå er vel at Henrik Mohn er i bilde nå og plutselig er han borte. Og hvem sitter igjen med pengene som skal ut da? KB og Kil styret.

Vel, glem siste del av mitt spørsmål. Har prosessen stoppet opp?

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 16:34 
Klubbdirektør

Tja. Det er noen av sponsorene som ikke vil ha med Mohn.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2011, 16:52 
Trener

Janko wrote:
Tja. Det er noen av sponsorene som ikke vil ha med Mohn.

Ja, det er mulig det at noen har mer tillit til Njøsen enn Mohn, dvs. at de ønsker å nedskalere både risiko for nedside og muligheter for oppside.

Nå virker det som om nåværende styreleder også har bein i nesa og at Nordlie er en høyst aktuell kandidat.

http://www.glomdalen.no/kil/article5717815.ece

Last edited by David Justice on 31 Aug 2011, 16:52, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 164 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]