KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jun 2024, 08:10

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:23 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Libra wrote:
Karlsen wrote:
Huff, dommerdebatt igjen. Kan man ikke lage en egen dommertråd da så kan man diskutere det sportslige i kamptrådene?

Steintøff bortekamp dette. Har ikke andre forventninger enn en liten oppreisning fra sist der man leverer en god prestasjon. Gir man Viking en optimal kamp og ryker så er det greit.


Det var mer et uttrykk for frustrasjon enn et forsøk på og starte en ny dommerdebatt. Sorry :roll:


Jeg forstår frustrasjonen, veldig lett i kampens hete å "får det ut" mot dommerne :P Har absolutt tatt meg selv i det også flere ganger. Men Viking har et bedre lag enn oss. Gode lag scorer på sjansene. gode lag har stang-inn. Vi er ganske gode vi også men har fortsatt litt å gå på.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:42 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Veldig kjedelig dette nå. Tap etter tap etter tap etter tap. Får snart bruke tid på noe annet enn å følge med fotball. Dette suger, enten det er VM eller KIL.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
David Justice wrote:
Veldig kjedelig dette nå. Tap etter tap etter tap etter tap. Får snart bruke tid på noe annet enn å følge med fotball. Dette suger, enten det er VM eller KIL.


Ja, det er ikke akkurat noen humørinnsprøyting. Men i morgen er det glemt, og vi ser fram til kampen på søndag - fulle av optimisme :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:54 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
0-9 på de 3 siste obligatoriske kampene.
En del småpentg spill i 2.omgang, men man blir så puslete når man har brukbar posisjon innenfor 16-meteren.
Og man skaper vel ingen sjanse i 2.omgang, bare 3-4 gode posisjoner som ender i puslepasning.

Nå har vel angrepsrekka slik den er satt opp nå ha fått nok sjanser...
En gang ble det sagt at spisskompetanse skulle utnyttes, men nå virker det som en saga blott.
Man spiller, men evner ikke det som det legges opp til - så langt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:57 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6466
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Like surt å ryke ut av cup'n i år som i fjor, glad det er lenge til jeg blir pensjonist, kan fortsatt drømme om cupfinale.

I dag taper vi i hvertfall hederlig, bra innsats av de aller fleste gutta. Svakes var Tuelo og passningsspillet til Henry. Bobbie er mye bedre etter VM pausen. Vi sliter med bevegelsene på topp etter at Kai vinner hodedueller, samme som vi har klaget på med Niang. Jeg har vært negativ mot Niang lenge, men når vi ser de samme problemene med Kai på topp så er det tydelig at det problemet ligger ett annet sted. Niang er ingen stor tekninker, men har vist tendenser i de siste to kampene.

Nå må det være slutt på at marginenen skal gå mot oss denne sessongen, regner med full pott i de gjenværende seriekampene ;)
Men da trenger vi noen forsterkninger 1. aug.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:59 
Offline
Trener

Joined: 17 Dec 2007, 12:06
Posts: 851
Location: Oslo
Er det noen som har hørt / sett noe til disse forsterkningene som det er snakk? Vi klarer ikke å overleve med dette laget, det synes vel klart nå.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 19:59 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Tony er fortsatt ny, Tonys måte å spille på er fortsatt "ny". Vi er minste klubben i TL. (Om man ser på penger, ser man på historie kommer vi ganske høyt opp).

Vi er "dømt" til en sesong med mange tap. Jeg vil heller ha en TL hverdag som er tøff, jammen er det bedre å tape i Stavanger enn i Nybergsund... Vi tapte ti ganger i fjor også.

Målet må være å klare plassen. Da skal vi slå lagene rundt oss. Jeg har oppriktig tro på at vi kan klare kvaliken. Man trenger ikke lange seiersrekker for å klare det.

Vi kommer trolig til å tape flertallet av gjenstående kamper. Vi kommer trolig til å få en "karamell" eller to på bortebane. Men vi kan likevel får Sandefjord og Hønefoss under oss på tabellen. Og vi kan da få en kvalikhøst og redde plassen. Da er det verdt det. Heller et 2011 med flere "karameller" i TL enn å dra til Bergen igjen for å se Løv/ham. Nyt Tippeligaen, det er mer deprimerende å tape 1-0 mot Nybergsund enn å få juling på Lerkendal.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 20:03 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3652
Tuelo burde få vile nå. virker helt utslitt slik han gjorde mot Brann også. La Linnes få prøve nå, blir jo ikke noe verre en sånn det er nå allikevel.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 20:05 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Karlsen wrote:
Tony er fortsatt ny, Tonys måte å spille på er fortsatt "ny". Vi er minste klubben i TL. (Om man ser på penger, ser man på historie kommer vi ganske høyt opp).

Vi er "dømt" til en sesong med mange tap. Jeg vil heller ha en TL hverdag som er tøff, jammen er det bedre å tape i Stavanger enn i Nybergsund... Vi tapte ti ganger i fjor også.

Målet må være å klare plassen. Da skal vi slå lagene rundt oss. Jeg har oppriktig tro på at vi kan klare kvaliken. Man trenger ikke lange seiersrekker for å klare det.

Vi kommer trolig til å tape flertallet av gjenstående kamper. Vi kommer trolig til å få en "karamell" eller to på bortebane. Men vi kan likevel får Sandefjord og Hønefoss under oss på tabellen. Og vi kan da få en kvalikhøst og redde plassen. Da er det verdt det. Heller et 2011 med flere "karameller" i TL enn å dra til Bergen igjen for å se Løv/ham. Nyt Tippeligaen, det er mer deprimerende å tape 1-0 mot Nybergsund enn å få juling på Lerkendal.


Takk for en positiv oppsummering. Humøret steg noen hakk :wink: Tony var brukbart fornøyd med framgangen fra Brann-kampen, hørte jeg. "Et steg i riktig retning" kalte han det.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 20:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 09:45
Posts: 1223
Location: Oslo
Fullstendig enig i det du skriver, Karlsen!

Forøvrig synes jeg Güven var veldig god i dag, og synd at han misser en stor sjanse.

Ellers synes jeg ikke vi spiller så værst, men vi har voldsomt mange feilpasninger og Risholt vinner mye på hodet der oppe til ingen nytte.

Skal vi se det positive i det, så blir det hvertfall litt roligere for gutta fremover når det gjelder antall kamper (i og med at vi røyk ut)

_________________
KJÆRLIGHET I RØDT & HVITT
http://www.youtube.com/watch?v=mxUWbiPtVRM
http://www.youtube.com/watch?v=ZVlipIPLxLs


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 20:11 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3652
[quote="Karlsen"]Tony er fortsatt ny, Tonys måte å spille på er fortsatt "ny". Vi er minste klubben i TL. (Om man ser på penger, ser man på historie kommer vi ganske høyt opp).

Vi er "dømt" til en sesong med mange tap. Jeg vil heller ha en TL hverdag som er tøff, jammen er det bedre å tape i Stavanger enn i Nybergsund... Vi tapte ti ganger i fjor også.

Målet må være å klare plassen. Da skal vi slå lagene rundt oss. Jeg har oppriktig tro på at vi kan klare kvaliken. Man trenger ikke lange seiersrekker for å klare det.

Vi kommer trolig til å tape flertallet av gjenstående kamper. Vi kommer trolig til å få en "karamell" eller to på bortebane. Men vi kan likevel får Sandefjord og Hønefoss under oss på tabellen. Og vi kan da få en kvalikhøst og redde plassen. Da er det verdt det. Heller et 2011 med flere "karameller" i TL enn å dra til Bergen igjen for å se Løv/ham. Nyt Tippeligaen, det er mer deprimerende å tape 1-0 mot Nybergsund enn å få juling på Lerkendal.[/quo


Hvem skal score de målene Kil trenger for å ta poeng da? Har ingen på banen og ingen på benken heller. Hvis det ikke kommer en spiss som for motorstopp akkurat utenfor Gjemslund da. En toppspiss fra Spania feks.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 20:58 
Offline
Kaptein

Joined: 16 Oct 2009, 15:18
Posts: 679
det var ikke stappfult med KIL-supportere i dag, hehe :) men bra at noen tok turen til Stavanger ;) selvom ikke resultatet gikk vår vei


Attachments:
kilsk på viking.jpg
kilsk på viking.jpg [ 152.81 KiB | Viewed 9373 times ]

_________________
forza vinger
Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Jul 2010, 21:35 
Offline
Trener
User avatar

Joined: 04 May 2005, 20:34
Posts: 870
Viking var heldige og lettet
http://fotball.aftenbladet.no/nm/article173727.ece

_________________
Hvit og Rød fra dåp til død...FORZA VINGER


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jul 2010, 09:12 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
God prestasjon av gutta! Flott, da er det bare å fortsette neste kamp. Den måten man må jobbe på, se "bak resultatet". Derfor kan jeg godta tap i Stavanger når gutta yter så bra.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Jul 2010, 11:38 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Sett bak resultatet har man vel gjort i hele år.
Er egentlig laget noe bedre enn i vår.
Selv mot Molde kommer 2 av målene på en måte som bare skjer hvert skuddår.

"Skönlir, så kommer långa bollen" - det er vel på stedet hvil, er det ikke?

Man skaper 0 sjanser i 2.omgang!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 47 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group