Nessjøen IL wrote:
pokermoen wrote:
skal vi i det hele tatt ha ett banner ta ett med sarkastisk humor i og la det stå. "i fredrikstad er det hvalfangst, på vinger er det poengfangst"! det er uskyldig moro

Nordli som er fangsten da vell?

Uskyldig? Ja - så uskyldig at folk faktisk må spørre om de har skjønt poenget.
Moro? Nei. Ikke i det hele tatt faktisk. Men det er jo min bare min helt private oppfatning. Jeg syns det er litt stusslig om vi plutselig skal begynne å dra paralleller til hval og Keiko igjen nå. Skivebom etter min mening, men jeg håper ikke pokemoen tar det for personlig. Smaken er som baken og jeg har jo dessuten ikke sans for Karl & co heller, så jeg er kanskje diska?
Jeg syns fortsatt at ikkeno' banner er det beste statement vi kan gi i denne saken, alternativt bannere i byen som oppfordrer folk til å gå på kamp - det er faktisk en meget god idé som jeg slutter meg 100 % til.
Men! Hvis noen hadde holdt en pistol mot hodet mitt og tvunget meg til å godta ta et banner, er jeg imidlertid ikke i tvil om at jeg ville valgt tilnærmingen med solid tømmer og spinkle planker som en nær bekjent av meg har foreslått tidligere i tråden. Sannsynligvis ikke noen bombe for noen

) Det hinter til at Nordlie kanskje ikke har gjort et av sine lureste valg i livet og kan muligens gi han den lille bismak han burde hatt i munnen da han skrev under for FFK.
For å legge hodet ytterligere til rette på blokka har jeg også gjort meg noen tanker om angivelig grining i telefonen til styreleder. For meg blir det litt ynkelig, faktisk. Jeg mener, du ringer vel ikke til kjæresten din og sier "kjære, jeg har truffet en annen ... egentlig elsker jeg deg mest, men hun er mye rikere (eller penere) enn deg så jeg er dessverre nødt til å slå opp ... du skjønner vel det? ... og vi kan vel fortsatt være gode venner?" Jeg vet hvor jeg ville plassert støvelen min på den typen, for å si det sånn ...
er klar over at folk kan ha forskjellige meninger..