KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 17:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 101 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:17 

Quote:
Hermann Odden er ikke god for Kil i dag. Eneste som er det er Linstad. Men hvis du har eller hadde sett b laget spille hadde du ikke sagt mer om juniorene. Er mange av dem på b laget, men ingen av dem kommer til å heve a laget på minst et par år. Og for det første må vel en del av juniorene og de i grense land trene litt mer. Bare å ta en prat med de som styrer og steller så for du nok høre om hvor slappe mange av de som har hvert i landslagsdiskusjonen i forskjellige årstrinn er. Virker som om de er kjempe gode bare forde dem kommer i mediene et par ganger. Nei ta deg en tur å se litt på kampene til juniorene og b laget så holder du nok kjeft en stund.

Jeg tror jeg har sett mer kamper enn deg, og jeg snakker ikke om hvor god Herman Odden og de andre juniorene er. Men det må for gud skyld være lov å satse på de. De får aldri slippe til, og det synes jeg er for dårlig når de er i a-stallen..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:24 
Klubbdirektør

Hermann Odden har fått mange sjanser på a lget han da. Mer en noen av de andre i samme alders gruppe. Og jeg tror nok ikke du har set fler kamper med Kil en meg :D Er vel oppi rundt 700 kamper med Kil i forskjellige klasser.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:32 

Janko wrote:
Hermann Odden har fått mange sjanser på a lget han da. Mer en noen av de andre i samme alders gruppe. Og jeg tror nok ikke du har set fler kamper med Kil en meg :D Er vel oppi rundt 700 kamper med Kil i forskjellige klasser.

Nå tenkte jeg på junior og b kamper da.. Men, greit nok! Herman har fått noen sjanser.. Men hvorfor hente Arnar, når man har han? ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:40 
Klubbdirektør

Jeje! wrote:
Janko wrote:

Nå tenkte jeg på junior og b kamper da.. Men, greit nok! Herman har fått noen sjanser.. Men hvorfor hente Arnar, når man har han? ;)
Og nå skal de hente en midtbane spiller til. Der syns jeg dem kunne prøvd med Linstad og Lars Christian Krogh Gerson. Dem har spilt solid på b laget i det siste. Har hvert bedre en Patrick H.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 17:59 
Grævling

Jeje! wrote:

Nei, kan du fatte å begripe det? Arnar har blitt kåret til KIL's beste spiller opptil flere ganger alllerede. Vi bedriver toppfotball på Vinger, ikke "barnearbeid"!

Jeg hadde selvfølgelig ikke hatt noe imot at vi fikk frem egene gutter som kom seg opp i "Arnar-klassen", men KIL skal som førsteprioritet ha som mål å sende ut et så bra lag som mulig. Når så sjansen for å få låne en spiller med Arnar's kvalitet til en akseptabel pris....så er det faktisk ikke tvil!

Våre egne unggutter får bare bite tenna sammen og jobbe for å bli bedre, eneste utvei!!

PS!!! Jeg venter fortsatt på en tilbakemelding på hvorfor ikke alle disse fantastiske talentene vi har "vraket" ikke har slått til i andre klubber!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:07 
Raggen wrote:
Jeje! wrote:

Nei, kan du fatte å begripe det? Arnar har blitt kåret til KIL's beste spiller opptil flere ganger alllerede. Vi bedriver toppfotball på Vinger, ikke "barnearbeid"!

Jeg hadde selvfølgelig ikke hatt noe imot at vi fikk frem egene gutter som kom seg opp i "Arnar-klassen", men KIL skal som førsteprioritet ha som mål å sende ut et så bra lag som mulig. Når så sjansen for å få låne en spiller med Arnar's kvalitet til en akseptabel pris....så er det faktisk ikke tvil!

Våre egne unggutter får bare bite tenna sammen og jobbe for å bli bedre, eneste utvei!!

PS!!! Jeg venter fortsatt på en tilbakemelding på hvorfor ikke alle disse fantastiske talentene vi har "vraket" ikke har slått til i andre klubber!!!

Når du spør om hvorfor ikke alle disse fantastiske talentene har slått til i andres klubber, så spør jeg deg hvem sine andres klubber talenter i Norge har slått til i en annen klubb enn der di spilte?

Grunnen ligger i at unge talenter har ikke råd til å reise landet rundt for å prøve ut karrieren sin. Som ung fotballspiller i Norge på Adecco nivå tjener du 5000 kr i måned. Med en slik lønn klarer du å dekke hybel for 3500-4000 kr og så litt mat. Resten av pengene må mann skaffe igjennom jobb evt. Det som er dilemma er når man skal prøve seg for en annen klubb. Da må man ofre noe og spørsmålet er om det er verdt det? Fordi det finnes noe annet i livet enn bare fotball. Det er utdanning ,venner, familie, kjærlighet, behov og sine egne ambisjoner og ønsker. Som en fattig fotballspiller er det ikke enkelt å reise til en ny plass for å bosette seg . Og så etter det starte å satse på fotballen. Det blir ofte gjort en prioitering mellom ønske med å spille fotball eller jobbe 100 % der man tjener 22 000 kr i måned.

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:13 
Når Arnar Førsund blir kåret til banes beste forteller det litt om KIL stallen selv. Hvor svak den er , hvorfor ikke sette innpå flere ungutter ? Som vil gi jernet for klubben og slåss om plassen. Full av innstats og ambisjoner . Når de klarer det i Tippeligaen hvorfor skal man ikke klare det i Adeccoligaen. Man får jo se på Sporten etter hver serierunde at det er en ny ungutt som slår igjennom.

Det hele er snakk om å prøve , vist de ikke lykkes så har man iallefall prøvd.

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:13 
Grævling

ruben_nilsen wrote:
LOL !!! Va er det med dere supportere hver gang dere får kritikk så angriper dere personen personli å sier at han er en skrøpling ellerno. Må jeg no si da at dere er kun noen fotball idioter som sitter hjemme i sofaen eller foran TVen som ikke er istand for å spille fotball. Fordi dere er inkompetent for den sporten. Det gir dere et dårli grunnlag for å diskutere fotball og anripe andre

Nå til søndag, fra ca kl 17.30 så står noen av oss på ståtribunen i Tromsdalen. Du får dra med deg ræva di over fra "sittetribunen" og komme bort for å forklare oss hjelpeløse supportere denne fasinerende idretten.

At folk er i stand til å spille fotball er ikke det samme som at de er i stand til å føre en normal diskusjon om temaet, eller at personen av andre grunner skulle være spesielt "lur"......noe som til tider blir bevist til gangs, av spillere både på lavere nivåer og i verdenstoppen!

Men det er bare å labbe bort for å ta en diskusjon, flere som har fått dette tilbudet av meg tidligere, men ingen har enda dukka opp..... så det hadde vært gledelig om du hadde tatt turen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:17 
Grævling

ruben_nilsen wrote:
Når Arnar Førsund blir kåret til banes beste forteller det litt om KIL stallen selv. Hvor svak den er ......

Arnar Førsund leverte en haug med bra kamper for Sandefjord i fjorårets Tippeliga, at han så går rett inn på laget til KIL skal da altså vise at stallen er svak?

Hva faen mener du? Skulle KIL hatt en stall bestående av spillere på høyt tippeliganivå?

......du driter deg ut gang på gang!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:17 
Klubbdirektør

Skal man spille proff fotball må man ofre mye. Det som er dilemma er når man skal prøve seg for en annen klubb SKRIVER DU men hvis noen her i Kongsvinger er så gode hvorfor prøver man seg ikke i en annen klubb da. Man kan vel ikke regne med å få alt dytta opp i trynet her i Kil bare forde man har talent og tror man er god, Da for dem reise til en annen klubb og se hvor vanskelig det er. Er ikke mange av dagens juniorer her på Kongsvinger som gjør det. Dem er nok for mammadalter til det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:18 
Skal vurdere det sterkt , du finner meg på motsatt side med TUIL supportene . Så vist dere vil samles for noen pils før kampen så er det bare å komme på ALEGRO før kampen i Tromsdalen. Alltids velkommen :P Så får vi se om vi treffes på vettu

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:20 
Janko wrote:
Skal man spille proff fotball må man ofre mye. Det som er dilemma er når man skal prøve seg for en annen klubb SKRIVER DU men hvis noen her i Kongsvinger er så gode hvorfor prøver man seg ikke i en annen klubb da. Man kan vel ikke regne med å få alt dytta opp i trynet her i Kil bare forde man har talent og tror man er god, Da for dem reise til en annen klubb og se hvor vanskelig det er. Er ikke mange av dagens juniorer her på Kongsvinger som gjør det. Dem er nok for mammadalter til det.

Tor Christian Bekken gjorde det. Han fikk ikke kontrakt med A-laget til Kongsvinger. Dermed kom Lyn å gidde han tilbud med engang. Så forlot han jr.laget til Kongsvinger. Var den beste spillern på NTG Kongsvinger i fjor. Så er noen som bare drar , fordi Kongsvinger er for dårli til å satse . Siden di får bedre tilbud fra andre klubber så reiser di ditt.

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:21 
Grævling

Håpløst å få svar Janko...jeg har spurt dem begge tidligere om hvor alle de fantastiske talentene har tatt veien, hvilke storklubber de har endt opp i osv.....får ikke svar, det er rett og slett ikke en eneste en som har klart seg.

Hatet er tydelig kunn retta mot "behandlingen" de selv har fått i KIL. Om denne er bra eller dårlig har jeg dessverre ikke noe kjenskap til, jeg har ikke krabba rundt i NTG's lokaler de siste årene og fått med meg det som blir sagt og gjort.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:25 
Grævling

ruben_nilsen wrote:
Tor Christian Bekken gjorde det. Han fikk ikke kontrakt med A-laget til Kongsvinger. Dermed kom Lyn å gidde han tilbud med engang. Så forlot han jr.laget til Kongsvinger. Var den beste spillern på NTG Kongsvinger i fjor. Så er noen som bare drar , fordi Kongsvinger er for dårli til å satse . Siden di får bedre tilbud fra andre klubber så reiser di ditt.

Mmm....samme klubb som nettopp har GIDDE ALmeyda og en annen pensjonist fra Argentina kontrakt.......da får du huske å rakke ned på dem for denne oppførselen også, hadde KIL gjort det samme hadde du vel gått bananas her inne i ca 1 ukes tid.

Så har jo også KIL og Lyn slik ca samme grunnlag for å ha en haug av unge gutter gående på "gress".....penger spiller selvfølgelig ikke inn her!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 18:29 
Grævling

ruben_nilsen wrote:
Skal vurdere det sterkt , du finner meg på motsatt side med TUIL supportene . Så vist dere vil samles for noen pils før kampen så er det bare å komme på ALEGRO før kampen i Tromsdalen. Alltids velkommen :P Så får vi se om vi treffes på vettu

Nå var det vel jeg som først inviterte deg over til oss, men det var vel ikke annet å vente!

Ellers var det jo pussig at du skal ut å drikke pils dagen før laget ditt skal ut i kamp.....kanskje noe av årsaken til at du ikke fikk sjansen i KIL?

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 101 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]