fotballsupporter wrote:
Jeg var også tilstede på kampen i dag faktisk. Det så lenge ut som om Eidsvold Turn skulle bli feid av banen, men anført av store og sterke Rødfoss kom de knallsterkt tilbake. Synes Rødfoss gjorde en god førsteomgang også, men det var først i 2. omgangen han virkelig presenterte seg. Det var virkelig klasse over innsatsen han leverte i dag. I tillegg gjorde David Jansen, Christian Aas og Tom Kristoffersen gode opptredener. Rart å se en spiller som Rødfoss et snaut år etter at han forlot oss. Han var ikke til å kjenne igjen. Hva mener du om saken Mikeb? Ødelagt av spillesystemet i KIL eller hva var grunnen til at han ikke lyktes hos oss?
Er jo mange spisser som ikke klarer nivåforskjellen fra 2 div til Adecco og Rødfoss er en av dem.
Virket på meg som Rødfoss rett og slett fikk presentasjonsangst i KIL og ga opp i stedet for å gjøre et klart forsøk på å bli bedre og utvikle seg som fotballspiller.
Han reiser hjem til trygge omgivelser i Eidsvoll og presterer greit i 2 div igjen , det er neppe den spilletypen som ønskes tilbake i KIL dessverre...
Han sa vel også rett ut at han ikke ønsket å satse på et så høyt nivå og skylde på han ville saste mer på sin sivile jobb mens jeg syntes det lingnet mer å ta halen mellom beina å løpe hjem til mamma.
NB-Uansett så hadde han ikke fått fornyet kontrakten og det viste han godt om.