KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2007, 21:17 
Forumlegende

Tina wrote:
ivo wrote:
Vi får glede oss over at Løv Ham med 10 mann i nesten hele kampen og Trond Amundsen som trener - banket Bryne 2-1. Altså en liten fjær i hatten hit, men kanskje ikke så bra med tanke på bunnstriden utover..... :oops:

Kjære ivo!

Så du tror vi skal være i bunnstriden etter 1 stk kamp? Hmm da vil du få en tøff sesong og ditt nærapotek vil gå tom for Valium.

PS-Vi andre kommer på sykebesøk etter sesongen :wink:

Mvh

Tina

he he. velkommen. neida, jeg tåler nok en støyt. laget har vært lie bra siden Sparta. nei - vi får se. man startet i alle fall som et bunnlag mot en nedrykkskandidat. poengene kommer aldri tilbake.

det var forøvrig bare en morsomhet med løvham av en spesiell grunn......

det er lov å være engasjert på sin måte vel? :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2007, 23:18 
Klubbdirektør

Trist kamp. KIL skapte noe sånn som 1 sjanse eller noe i andre omgang da de måtte fremover. Vi må heve oss MANGE hakk om vi skal ha noe som helst håp om å ta poeng mot skamma til helga.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2007, 23:45 
Klubbdirektør

Ja, nå er jeg fryktelig skuffa... rett og slett tom inni meg.. HamKam med 5-1 mot skeid venter på søndag... ah.. godt det er noen dager til slik at man får kvitta seg med skuffelsen... men ja.. nå har jeg lyst til å svartmale alt som kan males... håper ihvertfall at folk stiller opp på søndag.

Lets go fucking mental! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 02:19 
Trener

Endelig hjemme. Lite morsomt å kjøre 37 mil x2 for å tape mot MK.

Likevel, mitt inntrykk av kampen er at vi stort sett er bedre enn MK i banespillet. Sidebackene var veldig gode, Ørjan er også stor. Men, litt uheldig straffe. Nå var posisjonen vår på tribuna litt dårlig til å bedømme den, men jeg syns den var billig. Og 2-0 kommer bare noen få minutter etter at Ryen er dyttet opp som spiss og vi har 3 bak. Fint angrep, men tror vi hadde unngått den med Guiomar på banen. Ikke for det, Odden klarte seg bra og hadde også en veldig farlig heading som det var synd ikke gikk inn, men Guiomar er raskere og mer rutinert.

Problemet er rett og slett å omsette sjanser/spill i mål. Tror nok at Nås må starte mot kamma, for det er mer "trøkk" med ham på banen, og han er en veldig god hodespiller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 07:33 
Forumlegende

Virker som man heller ikke i år har klart å ta faresignalene om at man ikke har gjort mål - tydelig nok. Man starter også med et lag uten typiske målscorere. i 4-3-3 må også kantene (vingene) være målfarlige. Dette så for veikt ut.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 07:52 
Forumlegende

Etter ei natts søvn får man litt mer avstand til dette. Jeg så jo ikke kampen. Men har sett nok til å vite at stallen er sterkere i år enn i fjor. Ergo skal det vel bare noen justeringer til. Har vel også nevnt i andre tråder at jeg lever fint med en 10. plass til ferien så lenge vi ligger på 6. plass i november.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 08:07 
Forumlegende

Litt tidlig å dømme laget etter en kamp, selv om MK er et av lagene vi må ta poeng fra for å henge med i divisjonen.
Serieåpningen er alltid spesiell med mye nerve og kjemping på normalt dårlige baner, og når MK får en straffe er det fort gjort at det går den veien høna sparker.
Nå er det fortsatt 87 poeng å spille for og alt for tidlig å rope krise, til helga kommer skamma og vi vet at gutta fort får en helt annen tenning når det er såkalte bedre motstandere.
Det er synd med tap i sereieåpningen, for en god start betyr mye for et lag med mange nye spillere og ny trener, men jeg gir ikke opp håpet om en brukbar sessong enda og håper at det ikke blir noen flyforsinkelser neste helg slik at jeg rekker årets første hjemmekamp (gleder meg) :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 11:44 
Klubbdirektør

En jevnspilt kamp, elendig angrepsspill fra begge lag og alt i alt hadde kanskje 0-0 vært rett resultat. KIL prøvde som bare det å angripe og selv om man kunne se at det var kvalitet i laget, så var de ikke så veldig samspilte fremover. Straffa var grei og egentlig litt urutinert av Kamark. 2-0 kom på en kontring da vi akkurat hadde flytta opp Ryen. Månsson kunne ikke gjøre noe med målene. Var vel heller ingen som skilte seg spesielt ut, men Berg-Hansen var som vanlig god, og Sylling Olsen viste nok en gang at han er en spennende spiller. Nås hadde også et veldig bra innhopp og vant vel 10 av 10 hodedueller etter at han kom innpå. Ellers var ikke Stormoen på sitt beste og Fremming prøvde og prøvde men fikk ikke til. Samuelsson ble godt pakket inn men var også ganske dårlig da han hadde ballen (Noe som var meget sjelden). Bak virket Smolinski mer solid enn jeg hadde trudd. og Ryen var på sitt jevne. Odden var helt grei og Kamark var litt opp og ned. Til tider veldig nonchalant i forsvar. Conny fikk ikke mye å gjøre men hadde ikke skyld i målene.

Vi kan ikke tape mot to grønne lag på en uke?

Profile  

PostPosted: 10 Apr 2007, 13:36 
Saftblander

Jeg er over hode ikke overraska over tapet for MK, sannsyneligvis blir det nok ett tap mot Skamma rett og slett fordi de har ett MYE bedre lag en Kil..Blir spennende å se hvilken velkomst skogen vil få når han står ved den grønne benken :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 13:39 
Klubbdirektør

Høydepunkter:

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=146882

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 14:31 
www.kilsk.com

bilder og referat er ute

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 15:24 
Forumlegende

Korslund wrote:
sjelden). Bak virket Smolinski mer solid enn jeg hadde trudd.

Der ser du.

Profile  

PostPosted: 10 Apr 2007, 15:26 
Forumlegende

Xvinger wrote:
Jeg er over hode ikke overraska over tapet for MK, sannsyneligvis blir det nok ett tap mot Skamma rett og slett fordi de har ett MYE bedre lag en Kil..Blir spennende å se hvilken velkomst skogen vil få når han står ved den grønne benken :shock:

sammen med Bryne.......

Skogen får sikkert den mottagelsen som fortjenes......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 15:40 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Korslund wrote:
sjelden). Bak virket Smolinski mer solid enn jeg hadde trudd.

Der ser du.

Litt tidlig å si, men fortsetter han slik har jeg iallefall tatt feil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2007, 19:35 
Klubbdirektør

Det ble en lang busstur i natt. Veldig lang. Altfor lang.

La meg slå fast to ting: Straffa så jævla billig ut. For det andre Mandal vant fullt fortjent.

Jeg skal ikke starte sessongen med å høvle ned spillere, men det var gutter der ute som tidligere har prestert, og som definitivt ikke gjorde det i dag. Derfor var også byttene greie, selv om jeg ikke synes Pat markerte seg særlig negativt.

Problemet til KIL i kampen er; Vi slår bare lange og høye pasninger hvor på vi taper mottaket. Vi kommer ikke godt nok rundt på kantene, og vi har ingen som tør å skyte. Da blir det jævla lite mål.

Supporterne laget bra liv. Faktisk var vi flere enn hjemmefansen. Derfor er det takknemmlig at de NYE spillerne, samt TURBO, takket oss for innsatsen.... Takk til dere for at dere satte pris på at vi kjørte buss i 12 timer tur retur.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]