KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 09 May 2025, 00:51

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sesongen 2011
PostPosted: 07 Jan 2011, 00:05 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Aldri forstått meg på KIL å det med å gi opp/skyve unna spillere/folk som vil være med å ta klubben videre i mitt mange å tredve års supporterliv med KIL.. Men sikkert bare jeg som er rar, men burde ikke slike mennesker være et must for klubben.. Merklig... :roll:

Last edited by Roller on 07 Jan 2011, 00:06, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 01:44 
Kaptein

Nessjøen IL wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article5437284.ece

Håkonsen har dem nesten gitt opp..
Da mener jeg Gerhardsen burde vært en av spillerne som kunne ha blitt invitert på prøvespill..

Enig! Meget god venstreback som slet med skader sist han spilte i KIL, men har kommet tilbake og spiller bra for Brumunddal i toppen av 2. divisjon. Absolutt en spiller KIL burde invitere på prøvespill.

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 09:39 
Reserve

Ai. Eddie og Håkonsen tar med seg veldig mye rutine ut gjennom stadionportene. Spesielt Eddie vil jeg gjerne beholde, han kan jo spille på alle plasser i forsvaret og hadde vært en ekstremt nyttig ressurs. Merker jeg er særdeles lite klar for en mer eller mindre fullstendig nykomponert forsvarsfirer. Og Ryen ute enda lenger. Det var måte på dårlige nyheter på en fredag morgen da... Krysser fingrene for Eddie! Kan supportera gjøre noe for å skaffe noe Eddie-kæsj? Eller enda bedre, en jobb?

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 10:11 
Klubbdirektør

Er vel bedre å starte med en ny forsvarsrekke med en gang. Kan ikke sitte å vente på spillere som ikke for bestemt seg. Og Ryen kommer nok ikke tilbake i år. Tror ikke han kommer til å holde adecco nivå etter så lenge skadet som han har hvert.

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 10:49 
Reserve

Nei, vi kan ikke sitte og vente på spillere som ikke har bestemt seg eller som ikke godtar kontraktsforslaget, men det jeg sier er at jeg hadde foretrukket å beholde Eddie og fortrinnsvis Håkonsen framfor å måtte bygge en ny forsvarsfirer. Ellers er jeg også ganske så usikker på Ryen.

Spent på å se hvem som prøvespiller for KIL. Som de sier kan det trengs noen med rutine.

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 14:09 
Saftblander

Er det vilje til en innsamlingsaksjon hos supporterne hvis klubben skulle komme opp med en stjernespiller utenfor rammene, hvem er med på det?

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 15:12 
Klubbdirektør

Jeg er med så lenge det er en spiller som ikke er for gammel. Men hvor mye må vi opp i for og lykkes med det? Er litt skeptisk til hvor mange ganger folk gidder å være med på innsamlingsaksjoner.

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 16:05 
Saftblander

Vi burde hente Fabien Vidalon. Har spilt 5 sesonger i Moss, og vil gå inn med sårt tiltrengt rutine i laget. Kontraktsløs.

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 16:29 
Materialforvalter

kilerbest wrote:
Vi burde hente Fabien Vidalon. Har spilt 5 sesonger i Moss, og vil gå inn med sårt tiltrengt rutine i laget. Kontraktsløs.

Vidalon har vel for en tid siden skrevet under for en 2.div klubb.. Var det Manglerud!?!?

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 16:36 
Forumlegende

Åmot wrote:
Er det vilje til en innsamlingsaksjon hos supporterne hvis klubben skulle komme opp med en stjernespiller utenfor rammene, hvem er med på det?

Nei. Det må absolutt ikke handles spillere utenfor rammene nå. Da er det bedre å kjøre på med flere unge talenter og utvikle disse over tid. Vi kan ikke ta vann over hodet langer når det gjelder økonomi. Bygge over tid er bedre.

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 17:49 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Åmot wrote:

Nei. Det må absolutt ikke handles spillere utenfor rammene nå. Da er det bedre å kjøre på med flere unge talenter og utvikle disse over tid. Vi kan ikke ta vann over hodet langer når det gjelder økonomi. Bygge over tid er bedre.

Tror ikke viljen er så veldig stor til å samle inn de store summene. Ikke er det "riktig" å gjøre det heller. Bedre å satse på

billigere løsninger. Men jeg ganske bekymret hvis verken Frejd eller Håkonsen blir med videre :? . KIL trenger begge.

Profile  

PostPosted: 07 Jan 2011, 20:34 
Materialforvalter

HeiHei wrote:
Nessjøen IL wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article5437284.ece

Håkonsen har dem nesten gitt opp..
Da mener jeg Gerhardsen burde vært en av spillerne som kunne ha blitt invitert på prøvespill..

Enig! Meget god venstreback som slet med skader sist han spilte i KIL, men har kommet tilbake og spiller bra for Brumunddal i toppen av 2. divisjon. Absolutt en spiller KIL burde invitere på prøvespill.

Og hvis dem skulle først ha noen med lokal tilknyttning, så hadde han vært den første jeg hadde invitert på prøve.
Nå aner jeg ikke hvordan han har spilt. Men han har da mange år i 2.div, ingen andre lokale spillere som har samme erfaring.
Og han er vell på amatørkontrakt, og kommer vederlagsfritt ??

Profile  

PostPosted: 08 Jan 2011, 10:24 
Saftblander

Hadde man klart 200 tusen kroner så hadde det vært nok til en landslagspiller fra et langt større fotballand enn norge utifra det jeg har snappet opp (spiller tilbudt KIL), men blir det aktuelt så hører vel alle om det :-)

Profile  

PostPosted: 08 Jan 2011, 12:18 
Reserve

Etter å ha vært på to treninger denne uka er jeg virkelig bekymret. Det var tynn suppe! Kan ikke forstå at noen av de nye skal være noe forsterkning. Så ut som en juniortrening fra i fjor. Merker at markante skikkelser som Risholt,Myhre,Dalen,Frejd,Håkonsen og Torp er borte. Ingen som åpnet kjeften i løpet av hele treninga. Mangel på ledertyper var tydelig. Hvorfor de har brukt penger på midtbanen når de ikke har annet enn en 19 årig stopper er merkelig. Gikk rykter om at Shindika også skulle flyttes opp i midtbanen. Men det værste var keeperene.. 2-3 jr keepere pluss Tobias. Hvorfor slapp de Dalen/Månsson hvis de skl erstatte med Sandbuløkken..han er garantert like dyr og ganske sikkert dårligere. Mye rart!

Profile  

PostPosted: 08 Jan 2011, 13:18 
Spiller

allan wrote:
Etter å ha vært på to treninger denne uka er jeg virkelig bekymret. Det var tynn suppe! Kan ikke forstå at noen av de nye skal være noe forsterkning. Så ut som en juniortrening fra i fjor. Merker at markante skikkelser som Risholt,Myhre,Dalen,Frejd,Håkonsen og Torp er borte.

Sier seg vel selv at to spillere som var med og spille Eidsvold Turn ned i 3. (TREDJE) DIV, ikke kan være noen stor forsterkning for ett adecco lag.....

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]