1892 wrote:
Hvorfor drar du inn Fremming? Det er vell ferdigheter vi snakker om her.
Er selv tilhenger av Wibe, er en flott fyr som gir 110%, spørsmålet er jo om han er god nok,... jeg stiller dog spørsmålstegn til både Kamark og Wibe..
men sånn som situasjonen er nå mener jeg begge er gode nok.. for å si det sånn, kamark mot godset var vell ikke akkurat noen rundingsbøyle..
Ja Korslund, du er overbeskyttende ovenfor Wibe og greit nok det, men håper ikke du er like overbeskyttende hvis plutselig kil skulle rykke opp..
Quote:
men det holder etter min mening ikke med innsats og flotte holdninger for å hevde seg i Adeccoligaen
Derfor drar jeg inn Fremming. Fremming er nogenlunde fast inventar og han har ikke de beste passningsferdighetene, ikke noe spesielt skuddbein, ikke noe spesielt overblikk eller teknikk av noe slag, men han har bevist at hvis du ikke gir deg, så blir du belønnet.
Og jo, jeg synes Kamark var rundingsbøye mot Godset. Han ble tatt på senga så mange ganger i den kampen, at jeg var nervøs så fort de fikk ballen på den kanten. Synes jeg da. På tross av dette syns jeg Fremming er en av KILs beste spillere.
Wibe gir seg aldri, han har gode taklinger og er ikke så verst offensivt heller. Han legger (til tider) gode cornere, og har ett ganske greit skuddbein. I tillegg er han en ledertype. Wibe er mer enn god nok for KIL, og han har vært med laget ett par sesonger også. Han var en av de beste i "pre-season" før han ble uheldig skadet og det ødelag kanskje sesongen hans. For før skaden rocket han jo i treningskampene. Ingen som klagde så fælt da....