KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 12:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 08:36 
Materialforvalter

..angående Eriksen synes jeg han fortjener all mulig ros etter årets første kamper. Skal være den første til å innrømme at jeg ikke har vært hans største tilhenger, men nå begynner jeg faktisk å føle meg trygg på at han har det som skal til :)
Har tross alt holdt nullen i 4 av fem kamper så langt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 08:49 
Forumlegende

kermit wrote:
hei og grattis med 3 velfortjente poeng i dag.

men!!!!!

dette opplegget med bortesupportere holder ikke mål.

ikke kiosk. ikke egen inngang .
ja vi brukte kiosken der vi gikk inn. dette går fint helt til noen vanlige supportere kaster dritt og bekvems ord. (ikke supporterklubben)
all ære til vakter som prøver å få til noe. men det holder ikke og åpne med en kaffe dunk. det var kjempe hett i solen der . og skulle vi ha brus måtte vi gå bort på andre siden igjen. og ikke nok med det skulle man ha is . så måtte vi over til hovedtribunen.

utrolig dårlig.

men igjen deres kamp og deres poeng. lykke til videre

men vær snill og ta opp dette med klubben deres ..

Du har så rett. Jeg vet at KIL supporterklubb stadig vekk tar opp dette her med KIL Toppfotball. Dette holder ikke mål overhodet.

Vi er også bortesupportere annenhver helg og blir tatt godt imot de fleste steder. Skulle bare mangle at vi ikke tar imot våre gjester på en skikkelig måte også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 09:13 

Karlsen wrote:
kermit wrote:
hei og grattis med 3 velfortjente poeng i dag.

men!!!!!

dette opplegget med bortesupportere holder ikke mål.

ikke kiosk. ikke egen inngang .
ja vi brukte kiosken der vi gikk inn. dette går fint helt til noen vanlige supportere kaster dritt og bekvems ord. (ikke supporterklubben)
all ære til vakter som prøver å få til noe. men det holder ikke og åpne med en kaffe dunk. det var kjempe hett i solen der . og skulle vi ha brus måtte vi gå bort på andre siden igjen. og ikke nok med det skulle man ha is . så måtte vi over til hovedtribunen.

utrolig dårlig.

men igjen deres kamp og deres poeng. lykke til videre

men vær snill og ta opp dette med klubben deres ..

Du har så rett. Jeg vet at KIL supporterklubb stadig vekk tar opp dette her med KIL Toppfotball. Dette holder ikke mål overhodet.

Vi er også bortesupportere annenhver helg og blir tatt godt imot de fleste steder. Skulle bare mangle at vi ikke tar imot våre gjester på en skikkelig måte også.

ikke missforstå meg. vi ble tatt vel imot.
men desverre så finnes det enkle ellement som tilsier at man bør ha egen kiosk osv. dene gangen også ble det noe dritt og ubekvemsord fra den nøytrale supporter. IKKE SUPPORTERKLUBEN.

desverre men for og unngå sånne ting bør man åpne egen kiosk.
om inngangen er den samme ser jeg ikke på det som noe stort problem .
vi også har slitt med det samme. det som er så synn er at det stort sett er den nøytrale supporter som er probemet ikke supporterklubbene,

men egen kiosk osv. bør man ha, da slipper man en del problemer som kan oppstå- men som ikke skal skje selvfølgelig.
og når reglene er som de er bør vi som supportere stå på, for våre rettigheter.

Masse positivt også i går. fra vakter osv. de prøvde det de kunne .

men ser ut som kiler på gang. :wink:

uansett lykke til videre i serien :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 10:59 
Forumlegende

Takk, lykke til videre til dere også.

Det med å følge reglene til NFF er noe det vil bli lagt ut sak på utpå kvelden, kilsk.com skal ihvertfall ta tak i problemet. Det virker tydeligvis ikke at KIL supporterklubb gjentatte ganger har tatt opp dette.

Klart at bortesupportere skal ha egen inngang og egen kiosk. Det er INGEN grunn i det hele tatt til at det ikke skal være slik på Gjemselund også.

Enig i det med vaktene, de har vi alltid hatt et godt forhold til. blide og greie å ha med å gjøre. Der er KIL Toppfotbal sterke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 12:06 
Forumlegende

som jeg sa i en annen tråd, er det ingen naturlov at KIL gentlig skulle spille dårligere i år enn i 2004, i alle fall ikke mye, og slettes ikke enn i 2005.
vel, laget er jo ikke "friskmeldt" forover ennå. det ser vi når noen kamper til er blitt spilt. men dette var jo stor framgang fra de 2 andre hjemmekampene, og husk at et lag som kommer fra 1-1 borte mot Bryne via 3-1 mot Glimt, i store deler av 1.omgang ble overkjørt. så får vi håpe at dette bare fortsetter.

mot Hønefoss fikk vi se noe av våren 2004 i laget og faktisk enda mer ekstremt i deres "bananas-start". det er også noe slikt som vil være lagets styrke.

alle får godkjent av de som var utpå bana, selv om enkelte skinte mer enn andre. så får vi heller la spillestildebatten ligge litt ( i alle fall jeg nå, selv om...........det kunne blitt enda ebdre).....

dessuten virket det å være mer "go" på trenerbenken enn på de andre kampene hjemme i år ( og i fjol). det trengs nok også i minst like stor grad
til det definmerte bevegelsessystemet sitter i ryggmargen på de fleste av spillerne. jeg har ikke alltid vært like imponert over benken, men igår mot HBK var den intens på de rette tidspunktene.

selvsagt kunne man hatt flere mål og særlig mot slutten kampen var man altfor unøyaktige sine store kontringssjanser, men det kan jo justeres og presiserers det og. men dette hang nok mye sammen med det samme som vi så mot Moss, at man ble veldig slitne og tunge mot slutten kampen.
det henger jo mye sammen med "galskapsfarten" i 1.omgang.
men høy intensitet og utholdenhet i fotball er en vanskelig affære å finne balansen imellom.

(selvsagt skyldes framgangen at man nå spilte i helrødt som et visst lag gjør i england, og ikke lenger slik som et visst annet der borte gjør,
og som jeg tipper har et par sympatisører på dette forumet............men
1.laget vant jo søndag og det var det viktigste)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 12:15 
Forumlegende

man kan alltid bli bedre, men jeg mener at det er nettop det som er Skogheims hovedfokus bare at han gjør det ved å velge å fokusere på det som fungerer bra og alltid se det positive i det spillerne gjør regner med at vi kommer til å score jevnt og trutt og plukke poeng utover sessongen, men vi bør fortsatt ha en relaisitis forventning til hva KIL kan prestere og det er slik jeg ser det en plass midt på tabellen, men jeg blir gjerne positivt overrasket slik jeg ble i 2004 sessongen :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 18:56 

Karlsen wrote:
Takk, lykke til videre til dere også.

Det med å følge reglene til NFF er noe det vil bli lagt ut sak på utpå kvelden, kilsk.com skal ihvertfall ta tak i problemet. Det virker tydeligvis ikke at KIL supporterklubb gjentatte ganger har tatt opp dette.

Klart at bortesupportere skal ha egen inngang og egen kiosk. Det er INGEN grunn i det hele tatt til at det ikke skal være slik på Gjemselund også.

Enig i det med vaktene, de har vi alltid hatt et godt forhold til. blide og greie å ha med å gjøre. Der er KIL Toppfotbal sterke.

helt klart. men det viktigste er og ha en egen kiosk og skille mellom.
så man slipper nettop dette som enkelte av oss gjorde i helgen. med og måtte gå den lange veien forbi alle andre.
men det gikk bra denne gangen også :D
ikke bra på hønefoss heller . men vi har kiosk oppe så man slipper og gå den lange veien . men vi er ferdige med dette.
skjønner problemet deres også.

det som var problemet var kiosken . det var styggvarmt der. og måtte løpe den langsiden var ikke hyggelig for enkelte av oss. for og få noe drikke .

en ting som er helt 100% sikkert er at dere fikk 3 fortjente poeng.

finito :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 20:02 

Karlsen wrote:
http://bb.fosseberget.net/viewtopic.php?t=1571&postdays=0&postorder=asc&start=15

oioioi så grinete supportere på Hønefoss supporterne sitt forum. Nesten så dem overgår oss på dårlige dager :P

Men det verste er at man mellom linjene i diverse debatter ser en gjennomgående nedlatende holdning til KIL. Snodig egentlig for folk som holder med Hønefoss, et fullstendig ubetydelig lag i norsk fotballhistorie...

Hmm, skal nok lete lenge dersom man skal tolke det dithen at det er en gjengs oppfatning på Hønefoss at KIL er noe mindreverdig. Tror nok fjoråret har satt sitt preg på flere enn KIL-fans (med tanke på KILs plassering). Å kalle Hønefoss et ubetydelig lag i fotballhistorien faller vel på egen urimelighet? Det er faktisk en stund siden gjorde det særlig bra, Hønefoss kriget seg til semifinalen i køppen i fjor - og havnet på 4. plass i serien. Jeg bare nevner det.

Uansett, takk for matchen i går - poengen havnet der de skulle, ikke der de burde ;-)

http://fosseberget.net/pages/

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 21:28 
Klubbdirektør

Og med det skrev dere norsk fotballhistorie?
Nå må du pugge leksene.. KIL lå vel 17 (?) år i øverste divisjon på rad. Spilte 1-1 mot Juventus i UEFA-cupen, og hadde en rekke gode plasseringer i ligaen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2006, 23:23 

Korslundinho wrote:
Og med det skrev dere norsk fotballhistorie?
Nå må du pugge leksene.. KIL lå vel 17 (?) år i øverste divisjon på rad. Spilte 1-1 mot Juventus i UEFA-cupen, og hadde en rekke gode plasseringer i ligaen.

Nope, poenget var å synliggjøre at andre kanskje mener at Hønefoss faktisk ikke var så ubetydelige i fjor.

PS! Bilder fra kampen her:
http://galleri.fosseberget.net/thumbnails.php?album=13
http://galleri.fosseberget.net/thumbnails.php?album=14

http://fosseberget.net/pages/

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 May 2006, 10:39 
Saftblander

Jada-jada wrote:
Stakkars Kula som startet denne tråden og vi får vel bare hilse og si takk for sist :lol:
http://bb.fosseberget.net/viewtopic.php ... c&start=15

Var det noe dere fortjente så var det denne seieren. Har ikke sett ett så tafatt og hodeløst Hønefoss på LAAAAAAAAAAAAAAAAAng tid.

Lykke til videre!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]