Fra mitt ståsted høyt oppe på felt J var ballen inne, særdeles vanskelig avgjørelse, men det som er sikkert var at linjemannen var veldig sikker i sin sak, nøla ikke et sekund!

Det som ihvertfall var feil var det annulerte målet etterpå, for den var så til de grader onside. Så summa sumarum!
Litt stille på felt J til tider ja, resultatet av at de engasjerte var spredd på felt J. Jeg kommer til å plassere meg på øvre del, for det funket dårlig mot Kamma hvor vi var samlet på nedre.
Uansett, cred for kom igjen vinger etter 1-1 målet, den var det trøkk i lenge!
Ellers må vi være litt mer kreative på sangene, Tobias klapp klapp klapp? Vi er ikke fosseberget!
Deilig seier, enda mer deilig å se at det var vilje i alle sammen, spesielt etter 1-1 målet, fantastisk! Hæstad, Samir og Alex var virkelig solide, men håper at Myklebust snart får ballen, han har mange smarte løp og er ofte alene, men får dessverre ballen alt for sjeldent.
Moen får endelig vist at han er farlig da han får ballen "riktig". Mange som mener at han har spilt dårlig, jeg mener at problemet tidligere er at han har blitt spilt dårlig av de andre.
Håper dette var kampen hvor vi får trua på oss sjøl og ikke minst at man skjønner at man må skyte hvis det skal bli mål