KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:29

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 164 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next
Author Message
PostPosted: 30 Aug 2011, 19:34 
Reserve

Libra wrote:
Var det ingen av dere som hørte intervjuet med Henning Danielsen på nærradioen i dag? Han sa at det mest sannsynlig ble Tom Nordlie som overtok. Og at Brogeland forventet 6 mnd. lønn - rundt 300 000, tror jeg Henning sa.

Hørte ikke på Henning nei men høres greit ut (ikke så dyrt som fryktet) å bli enig med Per.

Spørs om det blir noen ny pressekonferanse alt i morgen eller om vi må vente til torsdag eller fredag før vi får gladnyheten om ny trener !

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 19:37 
Klubbdirektør

albert wrote:
Libra wrote:
Var det ingen av dere som hørte intervjuet med Henning Danielsen på nærradioen i dag? Han sa at det mest sannsynlig ble Tom Nordlie som overtok. Og at Brogeland forventet 6 mnd. lønn - rundt 300 000, tror jeg Henning sa.

Hørte ikke på Henning nei men høres greit ut (ikke så dyrt som fryktet) å bli enig med Per.

Spørs om det blir noen ny pressekonferanse alt i morgen eller om vi må vente til torsdag eller fredag før vi får gladnyheten om ny trener !

Jeg fikk det tilfeldigvis med meg :) Huff ja, det er et slit og vente :?

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 19:50 
www.kilsk.com

Skal det bli Nordlie så må vel denne karen følge med?
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2996142.ece

Quote:
Uansett hvor Tom Nordlie måtte ende i sin neste trenerjobb så kommer nemlig Hanssen til å være med.

- Det stemmer. Vi ønsker å være et team, sier Nordlie til Nettavisen.

Last edited by JoKr on 30 Aug 2011, 19:52, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 19:55 
Reserve

Joeman wrote:

Quote:
Uansett hvor Tom Nordlie måtte ende i sin neste trenerjobb så kommer nemlig Hanssen til å være med.

Denne artikkelen er fra oktober 2010.
Som jeg skrev tidligere her i dag ;
Kan jo hende at Nordlie trenger KIL like mye som KIL trenger ham denne gangen - han er ikke like hot på trenermarkedet lengre.
Og skal han komme seg inn igjen uten å flytte må han ta på seg de sjansene han får selv om det ikke er det helt ideele.

Dessuten kan det jo tenkes at han har endret seg (ikke bare noe han sier).

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 21:10 
Klubbdirektør

Riktig, Albert :D Jeg synes det virker som at folk tror at ting har stått på stedet hvil. Det er snart 2 år siden Tom N. har hatt trenerjobb, og jeg tror mye har forandret seg på den tiden.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 22:33 
Klubbdirektør

Joeman wrote:

Quote:

Tom Nordlie er greit, men Arne Kristian Hanssen...? Virker merkelig hele greia, nesten som en 1. aprilspøk.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 22:39 
Klubbdirektør

Han var da ikke med sist Nordlie var i KIL. Men han tvang gjennom og ha han med til FFK, som en del av avtalen den gangen.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 22:41 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Riktig, Albert :D Jeg synes det virker som at folk tror at ting har stått på stedet hvil. Det er snart 2 år siden Tom N. har hatt trenerjobb, og jeg tror mye har forandret seg på den tiden.

Kil har stått på stedet hvil da de ansatte PB. Hjelper ikke mye å forandre seg når han bare blir her ca 4-5 mnd. Da kunne vel alle de som vil sponse Nordli sputtet i penger til spillere i våres da. Men nei da, da hørte vi ikke et ord. Og det samme nå ikke et pip nå heller. Men dem trenger kanskje litt pr, og da er det kjekt med Nordli. Morro og komme i media om hvem som betalte ham.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 22:42 
Reserve

Roll wrote:
Joeman wrote:

Quote:

Tom Nordlie er greit, men Arne Kristian Hanssen...? Virker merkelig hele greia, nesten som en 1. aprilspøk.

Er da slett ikke uvanlig at sjefen velger sin egen assistent ?
Høyst normalt de fleste steder det - bare ikke så vanlig i Norge ennå.
(han som løper som ei ku tok jo med seg en kar fra Norge til FCK og han ble med videre til Køln)
Mons Ivar Mjelde byttet nettopp ut Frode Fredriksen som assistent i Start med en kar han kjenner fra Brann

Finnes sikkert flere lignende saker men de jeg kom på sånn på kjappen.

PS som sagt tidligere mulig verden har endret seg for Nordlie og. Vi er ingen rik klubb og dermed er ting vanskelig på den fronten selv om jeg hadde sett det som en fordel å bli kvitt Eide og.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 22:46 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Libra wrote:

Kil har stått på stedet hvil da de ansatte PB. Hjelper ikke mye å forandre seg når han bare blir her ca 4-5 mnd. Da kunne vel alle de som vil sponse Nordli sputtet i penger til spillere i våres da. Men nei da, da hørte vi ikke et ord. Og det samme nå ikke et pip nå heller. Men dem trenger kanskje litt pr, og da er det kjekt med Nordli. Morro og komme i media om hvem som betalte ham.

Det er vel ikke så unaturlig og ville legge sponsorpenger i noe som gir noe igjen. Og da er selvfølgelig Tom N. et glimrende reklameobjekt. De er jo ikke julenisser heller da :wink:

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 22:48 
Reserve

Hørt rykter om at Mohn har tilbudt kil å betale lønna til Nordlie ut året.
I tillegg så vil Nordlie kombinere sin private jobb med jobben som trener i Kil.

Understreker at det er kun rykter!

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 22:55 
Spiller

albert wrote:
(han som løper som ei ku tok jo med seg en kar fra Norge til FCK og han ble med videre til Køln)

Sorry, offtopic. Men ler så jeg griner!

Så til topic!
Jeg liker tanken på å få tilbake Nordlie som trener. Men BARE om dette er tatt opp med det frivillige apparatet i klubben. Er vel ikke skivebom å si at det var noget slitasje på de forrige gang han var her.

Andre aktuelle kandidater kunne være (og da har jeg hatt lokalt folus!);
- Even Pellerud. Er trener i T&T så det er vel ikke så sannsynelig, men om han kunne tenke seg å flytte hjem synes jeg han er et godt alternativ.
- Terje Holt. Som TN en trener med en tydelig profil. Denne mannen kan ihvertfall "piske" igang spillerne, og reagere på laber innsats. Jeg synes faktisk det hadde vært artig å sett Terje som KILtrener i denne situasjonen.
- Charles Berstad. Har trent MO IL med en viss suksess. Lokal oh to tonn med erfaring som spiller. Ser også for meg at Charlie kunne vært en tydelig ledertype.
- Tor Ole Skullerud. Kanksje det fotballmessig beste alternativet. Men neppe særlig sannsynlig.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 22:57 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Janko wrote:
Libra wrote:

Det er vel ikke så unaturlig og ville legge sponsorpenger i noe som gir noe igjen. Og da er selvfølgelig Tom N. et glimrende reklameobjekt. De er jo ikke julenisser heller da :wink:[/quot

Vet det. Men er redd Kil sitter igjen som nisser. Når all viraken har gitt seg og ikke har noen trener om et halvt år. Hvor er disse sponsorene hen da?? Laaaaaaaaangt borte.

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 23:00 
Klubbdirektør

Ikke vær så negativ nå, Janko. Ingenting kan bli verre enn det som har vært :wink:

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2011, 23:04 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Ikke vær så negativ nå, Janko. Ingenting kan bli verre enn det som har vært :wink:

. Er bedre dem blir med å for tak i en trener som kan være her i noen år, og bli med å kjøpe noen spillere.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 164 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]