Libra wrote:
1892 wrote:
Ble litt ekstra glad for at det er Holmen som putta.
Dog så er tydeligvis taktikken å banke høye baller opp mot Holmen da vi jakter mål.
Hvordan det er mulig er for meg en gåte.
Holmen må få løp i bakrom, ellers så kan du like så godt banke ballen opp på tribuna.
Holmen skal score på slutten. Punktum. Så lenge han ikke gjør det, så er han dessverre ikke god nok. Holmen brenner faktisk en del sjangser. Dessverre.
Forøvrig mener jeg også at Pierau ikke er god nok.
Blir spennende å se om det blir bedre defensivt da Henry er tilbake.
Konstruktiv kritikk, som du kommer med her, er helt greit. Men og nesten konsekvent bruke en spiller for og uttrykke sin skuffelse, blir og dra det for langt, synes jeg.
Helt enig Libra.
Grunnen til at Holmen får spille er vell rett og slett fordi Brogeland mener vi ikke har noen andre alternativer. En frisk Solum hadde nok spilt fra start i dag. Pierau er rett og slett ikke god nok for laget og jeg regner med at det blir med denne kontrakten her.
Ellers så er det alt for få som er selve angrepet vårt. Hele laget går alt for sjeldent i angrep. Midtbanen blir hengende etter... derfor vinner vi stort sett aldri 2. baller.
Hønefoss trillet omtrent ball på vår egen 16 meter fordi de hele laget var i angrep.
Men vi blir redde for å tape, blir passive og rævkjørt gang på gang.