goalgetter wrote:
Håper Yngvar, Magne og Kai IKKE får ny kontrakt, da jeg mener de ikke har spilt seg fortjent til det.
Edier Frejd er skadet hele tiden, og sliter i hver kamp. Han har i tillegg signalisert å legge opp, men hvis man kunne få han ned på et lønnsnivå(deltid), da ønsker jeg han videre. Ikke ellers, selv om Eddie er en kjempe kar på og utenfor banen.
Jeg tror Mame Niang og Kim Holmen blir for dyre, så jeg håper det tikker inn noen bud.
Hønefoss kan godt legge inn et bud på en million kroner på Güven også, og han går dit. Men det KUN for pengene sin skyld.
Kai Olav er i fare for å legge opp han også.
Conny, Myhre og Dalen forlater Gjemselund. Kai Risholt også.
Det betyr at vi må hente inn en hel del folk. Vi må sikte oss inn på midt på tabellen i Adecco, syns jeg. sportslig og økonomisk.
Få inn Magnus Solum, Jonathan Dixon og Enver Sjøli. Ola Erling Korbøl også. Og flere selvfølgelig.
Også en del andre gode talenter rundt omkring.
Trener siden ønsker jeg 'lokale'.. Patrick Holtet, Åge Steen, Pål Håpnes etc.
Tror det er godt nok!
kan bytte ut Håkonsen med Kjetil Gerhardsen på venstrebacken, med Lia som andrevalg.
Magne er jeg enig i, han har desverre vært nesten hele tia han har vært her.
Kai Risholt er jeg usikker på.
Frejd skal være med i mange år til!
har litt lyst til å ha med Holmen videre, syns han har vært god de siste kampene. samme med niang egentlig.
men som du skriver så er de kanskje litt for dyre.
Guven skal være med å knuse skamma neste år.
Ser ut som om toppkarieren til Kai Olav ser dårlig ut. DESVERRE.
Conny og Myhre blir nok ikke med til neste år, men Dalen kan kanskje være med neste år. så har vi to gode keepere i Dalen og Johansen.
de beste juniorspillerne burde få prøve seg på a-laget.
trenere er jeg usikker på.