KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:02

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: 08 May 2010, 00:10 
Trener

Libra wrote:
Jeg er nesten redd for represalier og torpedoer på døra, men det er sikkert ikke så farlig som jeg tror :?:

Nå får du rulle inn a! Det er farligere å ta seg en runde på Vennersberg enn å si hva du mener til disse apekattene!

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 00:16 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Libra wrote:
Jeg er nesten redd for represalier og torpedoer på døra, men det er sikkert ikke så farlig som jeg tror :?:

Nå får du rulle inn a! Det er farligere å ta seg en runde på Vennersberg enn å si hva du mener til disse apekattene!

Hvorfor blir de da aldri motsagt? Og hvorfor kan de behandle oss som de gjør i 14 år?

Nå ferdes ikke jeg så ofte på Vennersberg heller da :D

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 00:31 
Trener

Libra wrote:
Hvorfor blir de da aldri motsagt? Og hvorfor kan de behandle oss som de gjør i 14 år?

Nå ferdes ikke jeg så ofte på Vennersberg heller da :D

Sier da titt å ofte til Enga folk at klubben deres er sjelløs og full of "Odølinger".
Også liker de ikke å høre at de ikke har en egen stadio engang. Nevn også ofte at uten Skeid og Onkler ville de i dag spilt i bredden.

Men såklart, de er mange mange ganger fler enn oss så derfor de høres best.

Og de kan da nekte å si KIL i 14 år de hvis de gidder, bryr jeg meg ikke noe om da jeg har kalt dem værre ting enn det i sikkert 20 år.

Og hold deg langt unna Vennersberg.. fali! Hørt Guven bor der

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 00:44 
Klubbdirektør

Jeg har registert meg, men får tydeligvis ikke lov til å skrive noe der ifg. beskjedene jeg får. Herregud..hva er dette for et forum? Skremmende.

(Jeg har bodd på Vennersberg, men det er lenge siden)

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 01:25 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Jeg har registert meg, men får tydeligvis ikke lov til å skrive noe der ifg. beskjedene jeg får. Herregud..hva er dette for et forum? Skremmende.

(Jeg har bodd på Vennersberg, men det er lenge siden)

vi hater alle, alle hater oss er vel mottoet dems. Er nok ikke lett å få innpass der nei :P

Jeg har også bodd på Vennersberg men det er snart 30 år siden. Er det så skummelt der da?

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 13:52 
Reserve

"For oss som lå søvnløse hele 1996 og grua oss til neste serierunde og klamra oss til hvert eneste hardt tilkjempa poeng de Kongeblå desperat klarte å krige til seg, for så å se sjansene våre bli knust av de selvrettferdige og hykleriske svina fra xxx er svaret et rungende Ja! Vi sverga å aldri, aldri, aldri glemme det vanvittige overgrepet de helvetes skadedyra fra skogene begikk mot oss, og det skal vi heller ikke gjøre. "

Dette er jo nesten søtt. Nå husker jeg godt høsten 1996, og perioden tilhører neppe KILs stolteste. Men å fremstille saken som et ran ovenfor noen stolte VIF-krigere er bare latterlig. Sannheten er at VIF ikke vant en eneste av sine 6 siste kamper, til tross for at ikke møtte topp4-lag (faktisk mest middelmådigheter uten noe spesielt å kjempe for), og i de fire siste var det kun to 0-0 kamper "de desperat klarte å krige seg til". Noe nærmere "fortjent nedrykk" finnes knapt, og supportere som kan bittelitt fotball klarer selvsagt plassere skylden der den hører hjemme: hos spillerne og det sportslige apparatet.

Det morsomme er jo at VIF holdt på å gå i samme fellen tidlig i 07-sesongen. Selv ikke etter "lærepengen" de fikk høsten før (som enkelte supportere fremdeles er bitre som gamle jomfruer på) klarte de å fylle ut sine skjemaer riktig våren 2007.

Mitt kjennskap ovenfor endel VIF-supportere av ymse bakgrunn tilsier at dette xxx-hatet i hovedsak kan tilskrives odølingers mindreverdighetskomplekser ovenfor Kongsvinger, mens Oslo-folket ser mye mer humoristisk på det.

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 20:55 
Materialforvalter

Er det bare meg? Må vel ha vært offside?

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 21:21 
Trener

Noen som vet hvorfor Riseth gitt ut i pausen? Skade?

Sureste tapet noensinne.

Så mye søppel har vi vel aldri sette på Vinger før. Freakshow å se på disse apekattene.

Regner med revansj på Ullevål. Dette søpplelaget burde vi banke.

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 21:41 
Klubbdirektør

Det som er så synd er at mye av den søpla man ser faktisk er eidskoginger og odølinger som er VIF-supportere kun for å ha en legitim grunn til å hate KIL sammen med de store hordene. Noe er hakkende feil når det blir på den måten der.

Men for en skuffende ettermiddag. Dette var skikkelig nedtur :?

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 23:34 
Trener

Libra wrote:
Det som er så synd er at mye av den søpla man ser faktisk er eidskoginger og odølinger som er VIF-supportere kun for å ha en legitim grunn til å hate KIL sammen med de store hordene. Noe er hakkende feil når det blir på den måten der.

Men for en skuffende ettermiddag. Dette var skikkelig nedtur :?

Synes ikke vi skal deppe for mye, jeg synes vi spillte bra i store deler av 2.omgang. Veldig synd at Riseth'en måtte ut, men jeg tror vi klarer oss bra med Tony G som trener og med noen forsterkninger per 1. juli.

Disse eidskogingene og odølingene er jo bare patetiske, bare å le av egentlig.

Profile  

PostPosted: 08 May 2010, 23:55 
Klubbdirektør

Den første omgangen i dag var skremmende dårlig, bortsett fra det flotte målet til Calle da:-) Det var en lettelse da de reiste seg i 2.omgang, men allikevel så skuffende til 7. og sist.

Nå VIL jeg snart se en seier på Gjemselund. Synes jeg har vært tålmodig lenge nå....og kjenner at utålmodighet begynner å gjøre seg gjeldende. Gjemselund skal jo være fortet vårt :cry: Og jeg begynner å bli så lei av 1-0. 2-1, 1-2, 0-0 osv....Vi lager så lite mål.

Last edited by Libra on 08 May 2010, 23:58, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 09 May 2010, 00:54 
Trener

Satt på felt A i dag, men det var jo masser av blå folk der også. Til og med noen idioter som syns det var kult å stå oppreist på første rad så andre ikke fikk sett. Må da være mulig å komme seg over på det halvfulle K feltet de hadde fått istedet?

1. omgang var grusom. Virket ikke som en eneste spiller hadde trua å poeng.
2. omgang var faktisk ganske så bra, bare synd vi ikke fikk med oss ett poeng.

TIFO'n vant vi glatt!

Profile  

PostPosted: 09 May 2010, 02:09 
Spiller

Drublic wrote:
Satt på felt A i dag, men det var jo masser av blå folk der også. Til og med noen idioter som syns det var kult å stå oppreist på første rad så andre ikke fikk sett. Må da være mulig å komme seg over på det halvfulle K feltet de hadde fått istedet?

på tide at vaktene på stadion lærer seg reglementet nå.... var jo blåkledde over hele stadion, de har faktisk rett til å nekte folk med motstanderlagets farger inngang andre steder enn bortesupporterfeltene. tok opp saken med sikkerhetsansvarlig i porten, men det var minimal respons. så til og med en med sesongkort til stadion som var kledd i blått.... støtt deres lokale lag, bønder!

Profile  

PostPosted: 09 May 2010, 03:48 
Reserve

1500 voff supportere klarer såvidt og overdøve 200 KIL supporetre, å dem kaler oss en gjeng med bønder? FOR EN GJENG MED SØPPEL

Profile  

PostPosted: 09 May 2010, 09:04 
Kaptein

Neumanns Hagehansker wrote:
Er det bare meg? Må vel ha vært offside?

Ja, ingen tvil om det.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]