trofast wrote:
Banner?? Hvorfor i all verden skal vi nedlate oss til å lage noe banner til TN?

Og hvert fall ikke noe stakkarslig takke-banner. Nei, glem hele fyren. Han har glemt KIL for lengst og ofrer oss ikke en tanke. Alt han sa om dugnadsånd og grasrota er bare bullshit og publikumsfrieri. TN bryr seg om seg selv og hva han tjener. Dypere stikker det ikke.

Du er neppe klar over hvor feil mye av det du her skriver faktisk er. Mannen er oppriktig lei seg, og han har ikke hoppet over til FFK uten at det har "kostet", også for han.
Mye surving fra mange her nå, jeg er enig i at det er på tide og se opp og fremover, men det må for faen være lov å være takknemlige for den tiden vi fikk med Tom, han tross alt tatt oss fra sikker død til opprykkskandidat til TL på 1 år. Henrik Mohn er den som fortjener mest kred i min bok for det siste året, men Tom følger rett bak, sammen med resten av folka på lunden, inkludert alle frivillige, her er det mange som har tatt tak...... Men for all del, dropp survingen, virker mest som en reaksjon på kjærlighetssorg fra fjortiss-tida.
Skal like å se hvor mange som med hånden på hjertet kan garantere at de hadde takket nei til ny jobb hvis faren for arbeidsledighet om noen mnd var overhengende stor.
Når det gjelder banner så overlater jeg dette fullt og helt til andre i supporterklubben, har nok med Haraballfestivalen for tiden. Mange gode forslag her inne, og enig i at det bør være litt humor med i bildet. Budskapet trenger ikke få det til å virke som om vi har lagt oss ned for å dø, men det trenger heller ikke få oss til å virke som noen bittre survunger. Ellers hadde det vært fint om de som skal ta seg av dette tar en diskusjon utenfor alles åsyn, et banner skal stoss alt være "ferskvare" når det henges opp på stadioen, slår liksom ikke like mye hvis Glåmdalen har skrevet om hva som vil stå på banneret dagen før avspark