KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:39

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 01 Sep 2009, 22:15 
Forumlegende

ManUtd wrote:
. En annen som skal og bør nevnes er Roger Risholt.

Enig! Roger ble større og større utpå der og var helt rå i 2. omgang!

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 22:32 
Forumlegende

Dette var et lag med kvaliteter og høy moral.
Ok. 0-1 er et resultat av at man sover.
1-2 av en lei pasning samt dommertabbe de luxe.

Alle skal ha godkjent selv om noen var bedre så klart enn andre.
I tillegg til de nevnte var Torp god da det buttet.

Dessuten er det bare Å GRATULERE TRENERNE Eide og Holtet med sin første seier.
Det var tydelig at de ikke fikk panikk i pausa, for det var fullt trøkk fra starten i 2.omgang.
De må ha brukt vettet i pausa!

Det så ut som om mange likte å spille fotball!

Kampen må ha vært god reklame på TV!

Forøvrig - banneret var bra det!

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 22:47 
Kaptein

fy faen for et mål syllings 2. var..... fantastisk demping på brystet og pang i kassa.... .:D :D :D :D :D

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 22:57 
Forumlegende

Hjemme igjen, med blodsmak i munnen etter å ha ropt på laget og dommern.
Når kampen blåste av syns jeg det var ganske tamt, men det tok bare to minutter så begynte det som må ha vært den mest nervepirrende kampen på lang tid på Gjemselund. Føltes utrolig urettferdig at Alta skulle score først på en lome av ett frispark etter det trøkket vi skaper når vi først kom i gang med kampen. Og ved pause vurderte jeg å ringe økokrim for å be de sjekke kontoutskriften til dommern, for maken til bortdømming av en kamp har jeg sjelden sett.
Men for en snuoperasjon, Sylling snur jo kampen nesten alene. Roger finner på en del merkelig i starten, men maken til kriging, egentlig av hele laget utover andre omgang.

Guiomar ryddet opp når Alta herjet som verst, Strømnes gjorde meg tidevis nervøs. Noen som vet hvorfor Ryen ikke spilte?

Og rettferdigheten seiret til slutt, tror aldri jeg har ropt og hoppet like mye på kamp siden vi herjet med RBK på 90 tallet.
Dette var vel takk nok til Tom, nå styrer vi mot opprykk med Eide og Holtet bak rattet ;)

Last edited by mikeb on 01 Sep 2009, 23:05, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 23:28 
Kaptein

Stolt av lagmoralen gutta viser.Kjemper utrolig bra i dag..

Var ikke så ille trøkk på tribuna heller...Den ene nye sangen funka fett som F..-D Bra jobba gutter

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 23:37 
Kaptein

Fantastisk artig kamp. Utrolig deilig med seier selv om dommeren reduserte oss til ti mann. Klarer gutta å beholde samme innstilling sesongen ut trenger vi ingen trener. :mrgreen: Flott å se at gutta kjempa for hverandre. Sylling og Risholt var de beste, men dette var først og fremst en lagseier.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 23:50 
Trener

Høydepunkter
http://msn.tv2sporten.no/fotball/adecco ... 86214.html

At dommeren kan dømme straffe der er faen meg helt utrolig! Jeg satt langt unna på sittetribuna og så at han bommet på ballen, dommeren sto nærmere å burde klare å se det samme.

Uansett var det her en av de morsomste kampene jeg har vært på i år.
Fra helvete til himmel på 45 min! Og Sylling er tilbake!!! KIL tilbake på opprykk!

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2009, 23:59 
Kaptein

årsbeste på felt J i dag, det tør jeg påstå! og årsbeste av resten av stadion og.. ikke ofte jeg går fra gjemselund med frysninger!!

sylling og roger var helt fantastiske i dag.. mine ord om dommeren har blitt nevnt før i tråden! skandale :roll: synd at innkompetente mennesker med så mye makt skal prøve å ødelegge opprykstriden for oss! meen, gutta står på, og eide viser hva han duger til i pausa. Gratulerer allesammen, nå blir det spennende utover..

men 1620 tilskuere? for dårlig!!! selvom de som var der var utrolige!

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 00:22 
Kaptein

Noe av det kuleste i dag var at så mange på hele stadion sto igjen og takket gutta med trampeklapp etter kampen.

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 00:26 
Trener

For en kamp.

Sylling er kampens gigant. Nesten umulig å beskrive innsatsen med ord uten å bruke for mange slitte floskler.

R.R. er hakket bak, men en vanvittig seiersvilje i den mannen. Går jo inn i duellene som det skulle vært en kamp på liv og død.

I tillegg vil jeg gjerne si litt om Ørjan. KILs tekniske svar på Roar Strand. Legger ned en enorm innsats på ennå en ny plass, og gjør jobben solid. Adeccos mest anvendelige indreløper som behersker tilnærmet alle plasser. Jeg syns han hadde en stor kamp i dag, og er imponert over hvor lett han takler overgangen i posisjoner fra uke til uke. Gi mannen livstidskontrakt.

Så til de to dårlige opplevelsene i dag. (Lar være å kommentere at Alta med 11 mann prøvde å hale ut tiden på 2-2 mot våre 10, men patetisk å se på).

1: Dommeren. Dette var faktisk dårlig dømming fra start til slutt. En ting er straffen og utvisningen av Moen som er en SKANDALE. Men bl.a. når vi fikk straffe så bør det jo også tas opp et kort. At keeperen til Alta slipper unna uten kort når Randall satte 4-2 er jo også uforståelig. Avventende gult (kanskje helst rødt) burde han ha klart i den situasjonen. Burde ha gitt ganske mange gule til de to bollywood-stjernene på topp hos Alta også osv.

2: Conny. Det han gjør på 1-0 er som tatt fra en dårlig stumfilmkomedie. Han har også en god del veldig dårlige inngripener i feltet. Det skal sies at han har noen gode redninger i 2. omgang som redder litt av inntrykket fra kampen, men alt i alt en dårlig kamp av Conny. I mine øyne er Dalen et soleklart valg mot Hønefoss neste uke. I alle fall blir sannsynligheten for hjerteinfarkt for min egen del betraktelig redusert om vi setter inn Dalen.

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 00:41 
Reserve

Jeg er RØRT! Makan til lagmoral og innstilling! Syns faktisk Johansen var RÅ i dag også!!! :D

Last edited by Flensen on 02 Sep 2009, 00:43, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 00:42 
Reserve

Jeg tok som vanlig bilder, og har aldri før fått bakoversveis og øresus ved hjørneflagget. Et vanvittig trøkk, som til alt overmål tente hele tribunen mot slutten av kampen! Stående applaus og folk som blir værende etter at kampen er avblåst, er vi ikke bortskjemt med. Men heretter blir det rein rutine.. De som satt hjemme og så kampen på TV, har forhåpentligvis allerede bestemt seg for at neste kamp skal oppleves på Gjemselund. Takk for årets (og en av tidenes) herligste fotballkvelder ved Glommas bredd!

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 00:43 
Klubbdirektør

Jævlig moro på kamp i dag ja. Imponert over stemningen på Gjemselund til tross for et relativt beskjedent besøkstall. Supportergjengen på sittetribunen var knallbra og det smittet også over på oss som holder oss på "feil side" av stadion. Kampen og ikke minst dommeren gjorde jo også sitt til å få i gang publikum.

Selve kampen er det allerede skrevet mye om. Roger var fantastisk. Sylling fikk endelig full utløsning for tendensene han har vist hele sesongen, og resten av gutta jobbet og kjempet som helter alle sammen. Var også meget fornøyd med å få se Henry Joseph i mer enn 5 minutter. Gi han litt tillitt så tror jeg vi har en midtbanespiller som kan dominere i innspurten av sesongen.

Neste stopp; Hønefoss

Last edited by Rød Jævel on 02 Sep 2009, 00:45, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 00:54 
Reserve

Lasse wrote:
Jeg tok som vanlig bilder, og har aldri før fått bakoversveis og øresus ved hjørneflagget. Et vanvittig trøkk, som til alt overmål tente hele tribunen mot slutten av kampen! Stående applaus og folk som blir værende etter at kampen er avblåst, er vi ikke bortskjemt med. Men heretter blir det rein rutine.. De som satt hjemme og så kampen på TV, har forhåpentligvis allerede bestemt seg for at neste kamp skal oppleves på Gjemselund. Takk for årets (og en av tidenes) herligste fotballkvelder ved Glommas bredd!

Har du noen gode bilder fra supporterfeltet, kunne du ikke fått noen av de publisert på kilsk.com? Lenge sia det har blitt lagt ut bilder her nå...

Profile  

PostPosted: 02 Sep 2009, 02:35 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Såååå vanvittig bra kjemping å jobbing av samtlige mann.. En fryd å se på.. Tusen takk til GUTTA ute på matta...Kanon.. Publikum å supportera.. Steike for et trøkk til tider.. Bare å bøye seg i støvet.. For å sitere Pokermoen: "Sjelden å gå fra Lunden med frysninger", men når til å med "naboen" begynner å reise seg når Supporterklubben tar i for fullt. Da er det lov med frysninger.. :wink: En kjempekveld på Lunden rett å slett..

Trur og håper detta gir LAGET en ny glød å pågangsvilje.. Vi har ikke tid til soveputer og for lange tenkepauser for eventuellt nye trenere nå. Men slik som det ble kjempa av både spillere å publikumere idag, så er detta det minste problemet vi har om dagen.. Makan tell oppvisning å innsatsvilje.. SÅNN VIL VI HA DET... Resten av sesongen..

Da kan til og med LUDVIG "les flåklypa" Trene KILGUTTA til Tippeligaen.. :wink: :wink: :D

Igjen TAKK for en kanonforestilling å kveld på Lunden..

Dommertrion: INGEN KOMMENTAR.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]