KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:40

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: 2 runde nm
PostPosted: 11 Jun 2009, 00:22 
Forumlegende

Jeg var i Rotterdam, tror det hadde vært mer gøy på Gjemselund.

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 03:23 
Reserve

mikeb wrote:
Jeg var i Rotterdam, tror det hadde vært mer gøy på Gjemselund.

Mye tyder på at du bør velge Rottelund neste gang :wink:

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 08:07 
Klubbdirektør

Som vanlig et meget godt og informativt referat på kil.no
Følgende sitat kan også brukes for å oppsummere landskampen i går: "Når de av og til fikk kloa i ballen, gikk det ett sekund, så var den tilbake i hjemmelagets forvaring igjen. "

Legger merke til at det til stadighet klages på tilskuertallene her inne. I hjemmekampen i cupen i fjor, mot 2.divisjonslaget Lørenskog, kom det under halvparten av
antallet i går. Skulle gjerne sett at Gjemselund var smekkfull hver kamp, men jeg syns ærlig talt at over 500 i midtuka, mot 2.div motstander og landskamp på TV samme kveld, slett ikke er så værst.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 08:38 
Forumlegende

gonzo99 wrote:
Legger merke til at det til stadighet klages på tilskuertallene her inne. I hjemmekampen i cupen i fjor, mot 2.divisjonslaget Lørenskog, kom det under halvparten av
antallet i går. Skulle gjerne sett at Gjemselund var smekkfull hver kamp, men jeg syns ærlig talt at over 500 i midtuka, mot 2.div motstander og landskamp på TV samme kveld, slett ikke er så værst.

Det kunne sikkert vært flere, men du har helt rett i det.
Fornuftig sagt.

ps: jeg var selv på kamp.

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 09:57 
Forumlegende

hNk* wrote:
Tror INGEN her har et stort behov for å 'fremstå mer viktige enn det de her', så å kritisere folk i provoserende ordlag med utgangspunkt i en slik overbevisning kan man gi faen i.

Det kan du nok ha rett i ja.

Så det er bare å beklage overfor KIL-Smurf som virker som en grei fyr eller fyrinne (aner ikke hvem det er).

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 12:34 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Blir antagelig pressekonferanse i morgen vedr. økonomien. Mer vet jeg ikke. Annet enn at det er positive nyheter.
Hvor blir det av de positive nyhetene?

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 12:48 
Forumlegende

Rød Jævel wrote:
Karlsen wrote:
Blir antagelig pressekonferanse i morgen vedr. økonomien. Mer vet jeg ikke. Annet enn at det er positive nyheter.

Akkurat DET lurer jeg fælt på også! Pressekonferanse 12.00 var det jeg hørte. Folk må ikke si sånt om det ikke er tilfelle.

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 12:58 
Klubbdirektør

Ikke noe på kil.no. Ikke noe på glomdalen.no. Og på Radio Kongsvinger spiller de farlig dårlig musikk som vanlig. Gi meg noen nyheter!!!

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 13:00 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Rød Jævel wrote:
Karlsen wrote:

Akkurat DET lurer jeg fælt på også! Pressekonferanse 12.00 var det jeg hørte. Folk må ikke si sånt om det ikke er tilfelle.

Etter en del undersøkelser har jeg funnet ut at pressekonferansen er utsatt. Den kommer "i løpet av uka".

Hvorfor det da er folk i KIL Toppfotball som løper rundt i går og forteller om at det skal skje i dag klokken 12 er for meg ei gåte. Det gir bare grobunn for spekulasjoner og forventninger.

Om man har en sak å presentere for pressen så vet man vel når man har den saken klar? Man innkaller vel ikke til noe om det ikke er klart? Virker dårlig organisert. Da er det bedre de høye herrer holder fred til det faktisk blir nyheter publisert!

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 14:58 
Reserve

Hemmeligheten om torsdag kl. 12.00... var egentlig ingen hemmelighet. Tror dette er en sammenblanding av flere saker. Fjær til fem høns etc... Det viser hvor dumme rykter er.

Det som ER sant, er at vi har fått nok en tanzaniansk spiller på prøve, og han kom kl. 12.00! Mannen er endog landslagskaptein. Les mer på kil.no.

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 15:09 
Forumlegende

Det som derimot står i Glåmdalen i dag er om rike onkler som svikter fotballen.
Dette er en såkalt lederartikkel.

Der nevnes er Skeid (1982), Lyn, Brann, Stabæk.
Vinkles så inn på Flisa og KIL.
At Flisa skal kutte 500 000 (25% av kostnadsbudsjettet).

Så snakker man om "langt verre" i KIL.

At KIL som i løpet av dager skal legge fram "en avdekket underbudsjettering på muligens hele 6 millioner kroner."
Så sier de at "dette skjer bare 2,5 mnd før neste regnskapsrapport med positiv egenkapital skal presenteres for NFF for fortsatt å beholde lisensen som gir rett spill i de to øverste divisjoner".

Slik taler i alle fall pairutgavens lederartikkel i dag.

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 15:24 
Forumlegende

Lasse wrote:
Hemmeligheten om torsdag kl. 12.00... var egentlig ingen hemmelighet. Tror dette er en sammenblanding av flere saker. Fjær til fem høns etc... Det viser hvor dumme rykter er.

Det som ER sant, er at vi har fått nok en tanzaniansk spiller på prøve, og han kom kl. 12.00! Mannen er endog landslagskaptein. Les mer på kil.no.

Her bør KIL Toppfotball stramme inn rutiner på hvem som sier hva, hvordan og til hvem. Alle kjenner alle her og veien fra de innerste kretser i KIL Toppfotball og ut til journalister/presse, supportere etc er SVÆRT kort!

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 15:27 
Forumlegende

ivo wrote:
Så snakker man om "langt verre" i KIL.

At KIL som i løpet av dager skal legge fram "en avdekket underbudsjettering på muligens hele 6 millioner kroner."
Så sier de at "dette skjer bare 2,5 mnd før neste regnskapsrapport med positiv egenkapital skal presenteres for NFF for fortsatt å beholde lisensen som gir rett spill i de to øverste divisjoner".

Mens det ble snakket om på Gjemselund i går av folk som burde vite det at det er økonomisk opptur i sikte, noe som skulle være en del av nyheten på en pressekonferanse! Så..kommer vel en nyhetsoppdatering på dette også da på kil.no? Har Glåmdalens leder rett?

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 15:40 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Mens det ble snakket om på Gjemselund i går av folk som burde vite det at det er økonomisk opptur i sikte, noe som skulle være en del av nyheten på en pressekonferanse! Så..kommer vel en nyhetsoppdatering på dette også da på kil.no? Har Glåmdalens leder rett?

Ja, si det eller det.
Det kan jo være en sammenheng dette imellom også da.
Men man kommer vel med en oppklaring, en eller annen.
Avisen finner neppe på disse tallene uansett.
Spennende å se.

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2009, 16:02 
Spiller

Dette var jo oppløftende lesing:
http://www.skarbovik.no/Default.asp?ItemID=3130

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]