allan wrote:
Kult at det er stor tro på trener teamet her inne....
Unnskyld meg, men har man stor tro på nåværende trenerteam, så har man ikke fått med seg resultater i det siste.
Hvorfor skal vi ha stor tro på noe som fungerer så dårlig? Fordi det skal være kult?
Greit at spillerne har sin del av skylda, men spør du meg, så virker Eide og Kristiansen litt for tafatte, litt A4. Litt sånn "by the book" om du skjønner hva jeg mener. Trenere som har lært alt de kan via en bok.
Det KIL trenger er en trener som har en egen formening om hvordan en skute skal snus. Ikke to stk som trenger fire til for å få hjelp. Hvor mange elektrikere trengs det for å skifte en lyspære? Hvor mange KIL trenere må til for å redde klubben fra nedrykk?
De trenger en gærning. En Skogheim/Nordlie type. Som står på tæra på sidelinja i 90 min + tillegg og pisker gutta til å gjøre en innsats til dommern blåser i fløyta. Det er det som trengs for å snu den situasjonen de er i nå. Som man ser med Skogheim og Nordlie så holder ikke slike typer i lengden. Men da får heller Amundsen ta over om de holder seg.
For Amundsen er en trener som kan ta KIL langt. Han er en ordentlig luring.
Men skulle KIL rykke ned, så er det ingen vits i å hente han. For opp kommer de seg ikke uansett derfra nå.
Det er som tidligere sagt på dette forumet klubber med mer midler og større satsning enn KIL i andre divisjon.
Jeg er helt enig med Raggen jeg også.
NOE MÅ SKJE....NÅ!