KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:50

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 12:03 
Forumlegende

http://www.glomdalen.no/kil/article2521980.ece

Å så synd han synes på seg selv. Det var en eller annen som nevnte Mikel saken i en tråd her, jeg får også sterke assosiasjoner til den.

Gundersen sier også at han mest sannsynlig ikke kommer til å spille for KIL. Begrepet "mest sannsynlig" er svært opimsitisk av han. Det er da vel ikke noen tvil overhodet om at det ikke kommer til å skje? Hvem ville tillate det??

Godt at LSK er på banen. Da klarer vi forhåpentligvis mesterstykket å få noen kroner for han.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 12:13 
Materialforvalter

Jada-jada wrote:
solstråla wrote:
Jada-jada wrote:
Jeg må bare smile av en debatt som utvikler seg av en "ikke Kil suporter" Solstråle burde skifte navn til noe helt annet og jeg tviler nå veldig sterkt på at denne personen har vært på Gjemselund å heiet på Kil i det hele tatt.... "evt en av de 3 som jobber for Gundersen"

Er bare tragisk at enkelte som dette bør kunne utale seg i vårt forum i det hele tatt men man slipper jo aldri unna tullinger....

NB-Grav deg ned solnedgang!!!

Hehe, ja, okå. Ikke KIL supporter nei. Stakkars, nå snakker du over ditt eget hode. Trekke slutninger er dumt da du ikke kjenner meg og min tilknytning til klubben.
At du sitter å snakker slikt om meg på et stakkarslig supporterforum er nok mest flaut for deg. Kom opp til meg neste hjemmekamp og si det til ansiktet mitt, så skal jeg vurdere å ta meg nær av det :)

Kan jeg gjøre og ditt fulle navn er?

Tviler på at det er behov for fullt navn for å finne "solstråla" blant supporterne på ståtribuna - hvor mange kvinnelige supportere har du å velge i der? Og for den saks skyld - det kryr vel ikke akkurat av solstråler heller?! :twisted:

Forøvrig synes jeg også denne debatten - som mange andre - har utviklet seg til en god del lavpannet skittkasting både om Gundersen og medsupportere. Enkelte mener åpenbart at de er "mer supporter" enn andre, at de har vært på flere kamper og heiet høyere, og at de dermed har enerett på å ytre seg på dette forumet. Når noen her tar til orde for Gundersen mistenkes de øyeblikkelig for å være anti-KIL eller tilhøre slekta eller støtteapparatet. Et diskusjonsforum skal vel være nettopp det - et forum for diskusjon og meningsutveksling? Hvis vi alle mente det samme ville det vel ikke vært behov for noe forum?

Jeg forstår at dette er et tema som vekker følelser blant KIL-supportere, men vi trenger vel ikke hudflette unge Gundersen og hverandre av den grunn??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 12:18 
Kaptein

solstråla wrote:

At jeg støtter Gundersen her har med å gjøre at jeg har empati og sympati, noe flere tydeligvis mangler. Jeg tror neppe på at Gundersen har noe imot klubben, det er nok heller enkelte personer I klubben som har gjort denne saken verre for han. Og 14 000 eller ikke, å få riktig lønn er faktisk en prinsippsak. KiL fortjener litt pepper for den glippen der. Alle har en grense, inkludert Gundersen. Jeg roser han for å tørre å ha litt spisse albuer, han gjorde rett i å si ifra.

Problemet for mange av oss, som du hevder at mangler empati og sympati, er at Gundersen åpenbart har løyet på flere fronter, senest i sitt innlegg i spillerbloggen. Når det i tillegg blir et brudd på kontrakten, slik vi har sett her, skjønner man ganske enkelt at det ligger andre forhold til grunn enn at kil "ikke kan behandle spillerne sine og betale ut riktig lønnsbeløp". Det nytter ikke å forsøke å være en forståelsesfull supporter og søke etter et objektivt perspektiv, da det såkalte objektive perspektivet er at noen har tatt et par særdeles elendige avgjørelser, og det er ikke Kil!

To ting har ødelagt for at dette kunne møtt en viss forståelse blandt supportere (og det er sjelden jeg blir personlig opprørt), og det er:

1. Tøv fra Gundersens side i spillerbloggen.

2. Bruken av media, og utspill i forkant av episoden.

Jeg liker særdeles dårlig å slenge med leppa mot Kil-spillere, og ikke siden Gullerud har jeg åpnet kjeften. Og det sier sitt når jeg gjør det denne gangen også. Det gjelder de fleste her, og det har INGENTING å gjøre med at vi har det du gjentatte ganger mener er mangel på "empati og sympati".

De to begrepene tviler jeg på at du egentlig kan klare å pakke ut riktig også. Ta et grunnfag psyklogi, og lær at man har direkte vondt av å ikke høre noe, dersom man har gjort noe uklokt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 12:21 
Materialforvalter

Jada-jada wrote:
Jeg må bare smile av en debatt som utvikler seg av en "ikke Kil suporter" Solstråle burde skifte navn til noe helt annet og jeg tviler nå veldig sterkt på at denne personen har vært på Gjemselund å heiet på Kil i det hele tatt.... "evt en av de 3 som jobber for Gundersen"

Er bare tragisk at enkelte som dette bør kunne utale seg i vårt forum i det hele tatt men man slipper jo aldri unna tullinger....

Herregud, Jada-jada! La nå solstråla ha sin egen mening om denne saken. Det kan da ikke være så totalt utenkelig at det går an å se saken fra en annen side en nettopp din!

Synes det blir totalt lavmål når du begynner å debattere på denne måten. Du oppfører deg som en 12 åring!

Personlig synes jeg det Gundersen har gjort er helt håpløst og utilgivelig i forhold til å fortsette i klubben. Jeg håper aldri jeg ser han i KIL-drakt igjen, men det er da ingen grunn til å synke ned på ditt nivå her inne, Jada-jada.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 13:10 
Klubbdirektør

Bobby Mimms wrote:
Jada-jada wrote:

Herregud, Jada-jada! La nå solstråla ha sin egen mening om denne saken. Det kan da ikke være så totalt utenkelig at det går an å se saken fra en annen side en nettopp din!

Synes det blir totalt lavmål når du begynner å debattere på denne måten. Du oppfører deg som en 12 åring!

Personlig synes jeg det Gundersen har gjort er helt håpløst og utilgivelig i forhold til å fortsette i klubben. Jeg håper aldri jeg ser han i KIL-drakt igjen, men det er da ingen grunn til å synke ned på ditt nivå her inne, Jada-jada.

Hahaha :lol:

Så rett, så rett. :mrgreen:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 13:40 
Reserve

hNk* wrote:
Ta et grunnfag psyklogi, og lær at man har direkte vondt av å ikke høre noe, dersom man har gjort noe uklokt.

Hva om jeg har det? :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 13:50 
Kaptein

solstråla wrote:
hNk* wrote:
Ta et grunnfag psyklogi, og lær at man har direkte vondt av å ikke høre noe, dersom man har gjort noe uklokt.

Da har du tapt. :]

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 14:18 
Spiller

Altså..

Er alt dette her T.A Gundersen sin skyld egentlig?
Hva med Styre og Njøsen I KIL? Er F*** Ikke bra dem heller, bare se hvor mye dumt dem har gjort!

Jeg ønkser Gunders Lykke til videre om det er LSK eller Viking eller hva som helst

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 14:31 
Reserve

hNk* wrote:
solstråla wrote:
hNk* wrote:

Skeptisk til det altså, er jo faktisk ikke jeg som sitter å griner for at Gundersen ikke liker KIL lenger. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 15:02 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
Rød Jævel wrote:
Enig i at det blir for dumt å forsvare Gundersen i denne saken.

greit nok det, men at det har noe med meg som person å gjøre blir for dumt. Kommentarer som "grav deg ned i solnedgang" tror jeg vi kan heve oss over på dette forumet. Han får være så uenig han bare vil, men å gå til personangrep blir lavmål, og det gidder jeg rett og slett ikke.

Å gå til personangrep på hverandre inne på forumet blir for dumt. Men det må være lov å slenge noen bemerkninger i en sak som dreier seg om noe så alvorlig som dette. Å si at man elsker klubben den ene dagen, for så å si opp kontrakten den neste dagen er enkelt og greit totalt lavmål. Og jeg klarer heller ikke helt å se hvordan en person med hjertet i KIL kan gå rundt grøten med dette og legger skylden på klubben, slik du har gjort i dine innlegg. Greit nok at KIL-styret kanskje har gjort en liten glipp her, og at det ikke er første gangen det skjer. Men den "glippen" Gundersen har gjort nå kan ikke en gang sammenlignes med disse.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 15:22 
Kaptein

solstråla wrote:
hNk* wrote:
solstråla wrote:
hNk* wrote:

Skeptisk til det altså, er jo faktisk ikke jeg som sitter å griner for at Gundersen ikke liker KIL lenger. :wink:

Griner ikke akkurat for at Gundersen hater Kil over natten, jfr. innlegget han selv la ut på kil.no.

Det dreier seg nok mer om likgyldighet, han kan få dra hvor enn han vil. Det jeg gjør et poeng ut av er opptreden og avgjørelser, antakeligvis tatt av de rundt ham, og ikke nødvendigvis Gundersen selv. De kan ødelegge for klubben, og det er klubben jeg har følelser for.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 15:27 
Klubbdirektør

hNk* wrote:
solstråla wrote:
hNk* wrote:
solstråla wrote:
hNk* wrote:

Griner ikke akkurat for at Gundersen hater Kil over natten, jfr. innlegget han selv la ut på kil.no.

Det dreier seg nok mer om likgyldighet, han kan få dra hvor enn han vil. Det jeg gjør et poeng ut av er opptreden og avgjørelser, antakeligvis tatt av de rundt ham, og ikke nødvendigvis Gundersen selv. De kan ødelegge for klubben, og det er klubben jeg har følelser for.

Ingen som har truet Gundersen til å si opp kontrakten med KIL. Greit at man kan ha dårlige rådgivere og at han enda er ung, men når alt kommer til alt er det Gundersen selv som må ta de endelige avgjørelsene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 15:48 
Kaptein

Rød Jævel wrote:
Greit at man kan ha dårlige rådgivere og at han enda er ung, men når alt kommer til alt er det Gundersen selv som må ta de endelige avgjørelsene.

Det er jeg helt enig i, men det kom vel ikke tydelig nok frem.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 16:19 
Klubbdirektør

Pigga wrote:
Altså..

Er alt dette her T.A Gundersen sin skyld egentlig?
Hva med Styre og Njøsen I KIL? Er F*** Ikke bra dem heller, bare se hvor mye dumt dem har gjort!

Jeg ønkser Gunders Lykke til videre om det er LSK eller Viking eller hva som helst
97% er Gundersen feil ja. Resten kan vi sette på styret. Er vel ikke dumt å nekte på en overgangs sum. Hadde det hvert Songdal som eide Gundersen hadde Viking betalt 4-5 mill med en gang. Hadde ikke Gundersen og co gått til mediene hadde dette ikke hvert noen sak i det hele tatt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2007, 17:04 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Bobby Mimms wrote:
Jada-jada wrote:

Hahaha :lol:

Så rett, så rett. :mrgreen:

Men jeg er jo 12 år jeg er like gammel som Korslund her!!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]