KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 20:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2006, 14:00 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Det syns jeg var gode nyheter! Da har vi to knallsterke spisser til å knive om en plass i førsteelveren.

Jeg tipper vi får se Gundersen på kanten jeg. Er vel der han har scoret de fleste målene sine.. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2006, 15:39 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Herlig. Da er det vel ganske sikkert at vi får se Gundersen i KIL-drakt neste sesong også. Det syns jeg var gode nyheter! Da har vi to knallsterke spisser til å knive om en plass i førsteelveren. Om ikke Berntsen finner plass til begge selvsagt. Men Samuelsson har spilt midtspiss i Nybergsund eller?

Ja, det har han ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 08:38 
Klubbdirektør

Etter det som står i Glåmdalen i dag så vil Gundersen bort for å spille ja. Syns det blir litt for dumt å stå frem i avisa å jamre for att Kil har priset han for høyt. Han burde heller ha takket Kil for at de har bygd han opp til det nivået han er i dag. Hvorfor tenkte han ikke på utdannelsen da han skrev under for Kil?? Og ikke komme med det nå, at det er det lite av her på vinger. For min del kan han reise til Viking etter dette her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 09:24 
Klubbdirektør

Virker som det er mer fristene å sitte på benken i Viking i stedet for å spille på høyt nivå i 1 Div :roll: Penger penger penger er alt som står i hodet på en fotballspiller har jeg inntrykk av og det er så veldig synd..."hvor er lojaliteten til klubber som har bygd dem opp"

Tror verken Rønning eller Gundersen blir solg og hvis noen av dem går så blir det nok Rønning.. "Kil selger neppe begge" men man vet jo aldri med det styret vi har...

Andre klubber har gjeld og takler dette "men de satser i hvert fall" på Kongsvinger så virker det som den trofaste Onkel Skrue kommer frem når noen rister litt med seddelbunken :roll: "bønder sier jeg bare"

Vi får da for pokker ikke bygd et topplag hvis vi skal selge de gode, jeg håper Kil holder den samme strenge linja og beholder begge to for en gangs skyld ,må for faen være litt røffe denne klubben også" :twisted:"få gutta tørre bak øra og ned på gjorda igjen"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 10:20 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Virker som det er mer fristene å sitte på benken i Viking i stedet for å spille på høyt nivå i 1 Div :roll: Penger penger penger er alt som står i hodet på en fotballspiller har jeg inntrykk av og det er så veldig synd..."hvor er lojaliteten til klubber som har bygd dem opp"

Tror verken Rønning eller Gundersen blir solg og hvis noen av dem går så blir det nok Rønning.. "Kil selger neppe begge" men man vet jo aldri med det styret vi har...

Andre klubber har gjeld og takler dette "men de satser i hvert fall" på Kongsvinger så virker det som den trofaste Onkel Skrue kommer frem når noen rister litt med seddelbunken :roll: "bønder sier jeg bare"

Vi får da for pokker ikke bygd et topplag hvis vi skal selge de gode, jeg håper Kil holder den samme strenge linja og beholder begge to for en gangs skyld ,må for faen være litt røffe denne klubben også" :twisted:"få gutta tørre bak øra og ned på gjorda igjen"
Meget bra skrevet. Helt enig. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 12:06 
Spiller

ja er enig i at det var skuffende lesing i gomdalen i dag for en med et kil hjerte. Men skjønner at gutten vil prøve seg i det gode selskap,hvem ville ikke det? Ligger i menneskets natur å ville ha mer å nå høyere. Men er derimot ikke enig i at kil har overpriset han,selv om jeg ikke vet hva budet ligger på! Men det jeg vet er at gunders er ung,ambisiøs,har stort talent,spiller på U 21 og er en fremadstormende spiller med de rette kvalitetene til å komme langt! Og da MÅ kil kunne få en forventet pris! Klubber som sogndal og ålesund har bevist at det går an å få en god slant for gode spillere SELV om man ikke spiller i TL. Nå har kil endelig bestemt seg for at vi skal ha betalt for jobben vi gjør innad i kil me å fostre opp talenter,og ikke minst den gode jobben vi gjør på overgangsmarkedet med å finne å hente inn gode spillere! The fat lady has sung,nå får klubba virkelig bla opp gryna me begge henda,eller la oss være i fred så vi får bygget opp et TIPPELIGALAG her inne på skauen :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 12:16 
Forumlegende

Gud bedre Gundersen: Stikk fingern i jorda!! Med de sippete holdningene stiller jeg meg tvilende til hvor langt man kan nå som fotballspiller. Tre ting i følgende rekkefølge er forutsetningene for å bli en god fotballspiller: 1. holdninger, 2. treningsvilje og 3. fotballferdigheter.

Forstår at Viking frister. Men tror ikke han stagnerer ved å bli på Gjemselund og forsøke å være jevnt god en hel sesong før han drar ut. Og dobler markedsverdien sin i tillegg!

Og jeg tar det som en selvfølge at dersom han trer på seg KIL drakta i 2007 så gir han ALT for laget!

Jeg tar av meg hatten for den jobben Åge Steen gjør og ikke sender våre beste spillere til andre klubber for lommerusk. Dette viser at vi skal ha skikkelig betalt for talentutviklingen. Samtidig viser det ambisjoner om at kommende sesong(er) vil man har resultater.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 12:33 
Forumlegende

Nå vet jeg ikke hva Viking har tilbudt, men bra at Åge står på krava om at våre spillere ikke kan gå på billigsalg. Vi er en klubb som trenger i pose og sekk. Vi har både behov for penger og å beholde de beste spillerne, i så måte sysn jeg det er viktigst å beholde Rønning av de to som har vært aktueller for andre klubber og at man kan være litt mer fleksibel med tanke på overgang for Gundersen, men vi må ha rett til å kreve en akseptabel pris.

Skjønner at Gundersen har lyst til å prøve seg på høyere nivå, men han har vært en ustabil 1. div spiller i år som hadde en fin utvikling gjennom sessongen og endte opp med 14 mål til slutt, men han er ikke en spiss som ville gått rett inn på Viking laget og hans sportslige utvikling blir nok bedre ivaretatt på Kongsvinger.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 12:33 
Klubbdirektør

Han burde se på de andre spillerne som har reist fra Kil for å prøve lykken. Det er bare 2 stk som har klart seg meget bra. Stig Inge og Vidar Riseht. Kanksje Kil burde hente Vidar Sanderud. Han hadde de rette holdningene. Tenkte ikke bare penger. Engerbakk også. Kanskje de kunne få noe vett inn i hodene på de unge gutta. Er ok at de vil tene penger, men da for de bevise det over 2-3 år og ikke etter en god høst sesong.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 12:43 
Forumlegende

Og går Gundersen til Viking ender han jo opp som 1. div spiller i 2008 uansett. Lag som har slitt i fler sessonger på rad rykker til slutt ned så neste år er det nok Vikings tur. Særlig med Rössler bak roret.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 12:58 
Materialforvalter

Hvorfor skal vi gi Gundersen "pepper" for at han ønsker seg videre? Hvorfor skal ikke han få muligheten til å bevise at han duger på det nivået, uten at alle andre skal fortelle ham at det klarer han ikke? Herregud, gutten har ambisjoner og da må det være greit at han sier det.

Angående at pengene styrer?? Ja let's face it, pengene styrer, og da forholder man seg til det.

Ønsker selvfølgelig at han blir, og hvis han blir solgt skal vi ha det som er markedspris, hva nå enn det er. Bra at Åge setter ned foten, men ikke la denne debatten handle om at Gundersen er grådig og bare tenker på seg selv, for det gjør vi alle til syvende og sist.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 14:21 
Klubbdirektør

IS wrote:
Hvorfor skal vi gi Gundersen "pepper" for at han ønsker seg videre? Hvorfor skal ikke han få muligheten til å bevise at han duger på det nivået, uten at alle andre skal fortelle ham at det klarer han ikke? Herregud, gutten har ambisjoner og da må det være greit at han sier det.

Angående at pengene styrer?? Ja let's face it, pengene styrer, og da forholder man seg til det.

Ønsker selvfølgelig at han blir, og hvis han blir solgt skal vi ha det som er markedspris, hva nå enn det er. Bra at Åge setter ned foten, men ikke la denne debatten handle om at Gundersen er grådig og bare tenker på seg selv, for det gjør vi alle til syvende og sist.

Delvis enig i at han får mye pepper. Men som han sier selv har han kun hatt en halv sesong med prestasjoner på "høyt" nivå. Det er nettop derfor det blir litt feil av han å grine over å ikke få gå til Viking nå. Sannsynligvis er han ikke god nok til å forsvare en plass på førstelaget, og dermed har han bare godt av å bli i KIL minst en sesong til.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 16:01 
Materialforvalter

Jo jo det kan vi være enige om at gutten har godt av å være her lenger, for å utvikle seg videre, men så lenge han åpenbart ønsker noe annet så får det være hans valg.

Uansett: han selges ikke for billig uansett og det er bra!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 17:10 
Spiller

Og her inne farer folk opp og skjeller ut folk med en gang. Gi Gundersen litt slack da. Er vel liten tvil om hva journalisten ville med saken i avisa i dag. Tipper overskrifta var klar lenge før han sankket med Gundersen.

Og å beskylde Gundersen for å gå til Viking pga penga er etter min mening dårlig gjort. Tviler på at det er motivet, men her inne er det jo god tradisjon for å tillegge folk meninger. Og så skjelle dem ut for det.

Uansett bra for KIL og Gunders at han blir tror jeg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2006, 21:59 
Forumlegende

Joda, man burde kanskje ta høyde for at journalisten vinklet det litt imot Gundersen, mer enn hva han mente selv. For sånn det framstår synes nesten Gundersen synd på seg selv for at han trolig må bli i KIL. DET reagerte jeg på.

Uansett, kommer Viking med nok penger er det jo selvfølgelig greit. Hvis ikke er det også greit.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]