KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 13:40

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 22:00 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Hvem som helst kunne ta oss opp av sumpa i andre divisjon?
Neppe.

Du bør lære deg og ikke ta alt bokstavelig...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 22:11 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Hvor havnet vi på tabellen i år og 2005 mikeb? fornøyd?

Det er ikke jeg og har man ikke høyere forventninger til laget sitt så syntes jeg dette faktisk er veldig trist...

Det er egentlig tull å si at vi har vært i toppen i år grunnet "en helg" vi teoretisk kunne ta kvalikk... samt vi var ikke i nærheten i 2005...

Det bør være fremsteg for vært år, og at vi var på kvalikkplass i 2004 bør si deg alt...

Stabilt i toppen med "tesje" til de som trenger dette er da helst som nr 1 eller 2 når sesongen er over, men selfølgelig greit med kvalikk og opprykk også.

Vi har holdt oss på øvre halvdel av tabellen omtrent hele sessongen, stor sett alle eksperter og en del supportere skrek høyt om nedrykk foran sessongen.

Det er forskjell på forventniger og forhåpninger, forventninger bør stå i forhold til hva laget faktisk kan prestere. Jeg sa foran sessongen at jeg forventa en plass midt på tabellen. Hadde de gjort det bedre hadde jeg blitt positivt overrasket, og hadde de havna lengre ned hadde jeg blitt skuffa. Med realistiske forventinger slipper jeg å bli skuffa og hyle om krise hver gang vi taper en kamp mot Hødd eller Sparta.

Å bygge opp igjen KIL er en lang prosess p.g.a som vi har nevnt et utall ganger begrensede ressurser, klart jeg er sulten på suksess, men jeg går ikke ut foran hver sessong og krever opprykk for da er muligheten ekstremt stor for at jeg blir skuffa.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 22:15 
Klubbdirektør

Quote:
Fra Hamkam sin suporterside.... Skogheim fikk Kil opp i 1 Div men det hadde hvem som helst klart...i etterkant stabilisere Kil midt på tabbellen i 1Div men dette er vel ikke noe målsettning for en klubb?? "godt skrevet egentlig"

Vel, hvordan kan jeg vite at du kødder der?
Og det var jævlig godt gjort av Skogen å plukke oss opp fra sumpa. Hvem som helst trener i Norge kunne ikke greid å ta oss opp derfra. Og unbeaten? 2.divisjon er ikke så dårlig nivå som enkelte skal ha det til....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 22:21 
Reserve

uff, bomma :P håper ingen fikk med seg mitt feilplasserte innlegg :oops: Her kan jeg bare si at jeg håper det beste for skogen, men det gjør meg ingenting om han velger noe annet enn Ham-Kam :roll:

Last edited by solstråla on 10 Nov 2006, 22:51, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 22:38 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Quote:
Fra Hamkam sin suporterside.... Skogheim fikk Kil opp i 1 Div men det hadde hvem som helst klart...i etterkant stabilisere Kil midt på tabbellen i 1Div men dette er vel ikke noe målsettning for en klubb?? "godt skrevet egentlig"

Vel, hvordan kan jeg vite at du kødder der?
Og det var jævlig godt gjort av Skogen å plukke oss opp fra sumpa. Hvem som helst trener i Norge kunne ikke greid å ta oss opp derfra. Og unbeaten? 2.divisjon er ikke så dårlig nivå som enkelte skal ha det til....

Jeg syntes det var "godt skrevet" og jeg tenkte mest på om målsettningen om å være en klubb midt på tabellen i divisjonen vi nå er i...

Jeg tror vel også at mange trenere kunne fått oss opp i 2 div, men Skogheim kom inn på riktig tidspunkt og ga sultle gutter energi... (syntes uansett gutta skal ha den støste æren for den sesongen)

Noen kaller Skogheim frelser, jeg kaller han en god trener, ikke glem at Skogen kun har hatt "suksess" med Kil som fotballtrener...

Du er veldig ung og gikk vel med bleier når jeg så Kil mot Juventus samt dem tok sølv i Eliteserien...

For deg og den yngre garde er nok Skogheim en frelser, for meg er han bare en trener i rekken som bør få Kil tilbake der jeg mener dem hører hjemme...

"ja det er lov å drømme om gamledager Raggen"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 22:59 
Grævling

Jada-jada wrote:
Jeg syntes det var "godt skrevet" og jeg tenkte mest på om målsettningen om å være en klubb midt på tabellen i divisjonen vi nå er i...

Jeg tror vel også at mange trenere kunne fått oss opp i 2 div, men Skogheim kom inn på riktig tidspunkt og ga sultle gutter energi... (syntes uansett gutta skal ha den støste æren for den sesongen)

Noen kaller Skogheim frelser, jeg kaller han en god trener, ikke glem at Skogen kun har hatt "suksess" med Kil som fotballtrener...

Du er veldig ung og gikk vel med bleier når jeg så Kil mot Juventus samt dem tok sølv i Eliteserien...

For deg og den yngre garde er nok Skogheim en frelser, for meg er han bare en trener i rekken som bør få Kil tilbake der jeg mener dem hører hjemme...

"ja det er lov å drømme om gamledager Raggen"

Ja....drømme og håpe skal du få lov til å gjøre helt til krampa tar deg ;-)

Men......jeg ser nok også på det Skogheim leverte de første årene i KIL som en litt ekstra stor prestasjon. Vi hadde også en "god trener" i vårt første år i 2. divisjon. Faktisk et mye større navn enn det Skogheim var når han kom inn, men Kenneth fikk ikke ut en dritt av gutta på laget. Vi hadde gode nok gutter på laget til å rykke opp.....men jeg er klinkende sikker på at en lavmælt figgur uten motiverende egenskaper ikke hadde klart denne jobben bedre enn Skogheim. Dette er trolig Skogheims største styrke som trener, og det var denne egenskapen som fikk løftet hele stallen av spillere i 2003.......de fleste trodde vel på den tiden at de faktisk ikke var bedre enn middels 2. divisjons spiller.

Ellers kan vi jo se tilbake til 92, og også lenger tilbake i tid.....men vi bør jo også innrømme at det nå er en helt annen hverdag.......økonomien er i en annen dimensjon, og har utrolig betydning.....det er bare å se på Godset.....uten penger.....under middels adeccolag, med penger.....vinner av adecco!

En ting er at KIL tydelig jobber hardt med å skaffe spillere.......jeg håper virkelig at de jobber minst like hardt med å få tak på mer penger og flere investorer!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:09 
Klubbdirektør

Jøss, sorry for at jeg ikke er like gammel som deg...
At du ikke setter godt pris på det Skogen har gjort får være opp til deg. Jeg har fulgt KIL i snart 8 år nå, og selv om jeg ikke var på KIL-Juventus eller engang tilstede på denne jord da de rykket opp til eliten, så synes jeg det står stor respekt av Skogen. For med en ikke altfor forskjellig stall som Kenneth Rosen(godt mulig dette er feil navn, har kjørt 4 timer buss i dag så er litt fucka opp i hue :lol: ) hadde så ga han ett engasjement til klubben som varte over to sesonger. Vi tangerte Norgesrekorden i antall kamper uten tap. Mot Ull/Kisa kom det 5024 folk og det var kø omtrent til sykehuset. Året før var det 6020 stk sammenlagt over hele sesongen.

Hvis Skogheim ikke gjorde en god nok jobb med KIL, da vet ikke jeg. Med tanke på hvor nære tippeligaspill vi var i 2004 og hvor nære nedrykk vi var i 2002..

Og du sier at Mikeb er flink til å dra frem det negative??
Se på deg selv..... :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:29 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
At du ikke setter godt pris på det Skogen har gjort får være opp til deg. Jeg har fulgt KIL i snart 8 år nå, og selv om jeg ikke var på KIL-Juventus eller engang tilstede på denne jord da de rykket opp til eliten, så synes jeg det står stor respekt av Skogen. For med en ikke altfor forskjellig stall som Kenneth Rosen(godt mulig dette er feil navn, har kjørt 4 timer buss i dag så er litt fucka opp i hue :lol: ) hadde så ga han ett engasjement til klubben som varte over to sesonger. Vi tangerte Norgesrekorden i antall kamper uten tap. Mot Ull/Kisa kom det 5024 folk og det var kø omtrent til sykehuset. Året før var det 6020 stk sammenlagt over hele sesongen.

Hvis Skogheim ikke gjorde en god nok jobb med KIL, da vet ikke jeg. Med tanke på hvor nære tippeligaspill vi var i 2004 og hvor nære nedrykk vi var i 2002..

Hvor har jeg skrevet at Skogen har gjort en dårlig jobb?

Du har fulgt med Kil i nesten 8 år ja...
Ikke rart dine høydepunk da er opprykk fra 2 div til kvalikk i 1 div året etter og da blir i grunn dette en tåpelig diskusjon oss i mellom som mange ganger tidligere Korslund.... (gidder ikke å leke med deg jeg vet du)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:32 
Kaptein

Skogheim har gjort en god jobb i KIL. Etter en flying start dabbet det litt av, men i forhold til ressurser og spillerstall synes jeg Skogheim kan være stolt av jobben.

Samtidig er jeg litt enig med styret i at det kanskje er på tide med nye impulser i KIL. En ny trener som kan bygge videre på det Skogheim har begynt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:42 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
Korslund wrote:

Ikke rart dine høydepunk da er opprykk fra 2 div til kvalikk i 1 div året etter og da blir i grunn dette en tåpelig diskusjon oss i mellom som mange ganger tidligere Korslund.... (gidder ikke å leke med deg jeg vet du)

Skulle jeg liksom si at, hå ja høydepunktet mitt som KILsupporter da vi møtte Juventus.
Må man ha holdt med KIL i minst 10 år eller noe for å virkelig kunne kalle seg KILsupporter?

Og hvorfor må du hele tia bable om alder? Har du ikke noe bedre argumenter å komme med. For jeg er klar for en saklig diskusjon så det er bare å komme med det...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:45 
Forumlegende

Korslund wrote:

Skulle jeg liksom si at, hå ja høydepunktet mitt som KILsupporter da vi møtte Juventus.
Må man ha holdt med KIL i minst 10 år eller noe for å virkelig kunne kalle seg KILsupporter?

Og hvorfor må du hele tia bable om alder? Har du ikke noe bedre argumenter å komme med. For jeg er klar for en saklig diskusjon så det er bare å komme med det...

KIL trenger alle supportere de kan få så flott at en del yngre har tatt KIL til sitt hjerte til tross for at vi ikke har spilt i UEFA Cup'n på over 10 år

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:47 
Reserve

mikeb wrote:
Korslund wrote:

KIL trenger alle supportere de kan få så flott at en del yngre har tatt KIL til sitt hjerte til tross for at vi ikke har spilt i UEFA Cup'n på over 10 år

Veit det ikke er min diskusjon det der, men jeg er enig med Korslund.
... Da endra jeg det... hehe, sorry Mikeb :oops:

Last edited by solstråla on 10 Nov 2006, 23:50, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:48 
Klubbdirektør

Nå var det Jada-jada jeg siktet til da og ikke Mikeb :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:49 
Reserve

Korslund wrote:
Nå var det Jada-jada jeg siktet til da og ikke Mikeb :P
stemmer... min feil :roll: gud, å treigt det går i hodet mitt idag... :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:51 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Jada-jada wrote:
Korslund wrote:

Jeg kan godt ha en saklig diskusjon med deg men når du begynner med og påstå at jeg ikke syntes "skogen har gjort en god jobb" så gidder jeg ikke...

Hvorfor jeg kommer med alder og "deg" vet jeg ikke, men antagelig for at du går i strupen på meg så fort du har muligheten, samt vi egentlig er som natt og dag i tankegangen rundt laget vårt...

Jeg blåser i om man har vært suporter i 1år eller 100 bare så dette er sagt!!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]