KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 14:03

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 118 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 13:12 
Klubbdirektør

IS wrote:
Fladmark, hm ja spennende! Havna ikke han nede i Sør Afrika, sammen med Stuart Baxter for en kortere periode??? eller er det jeg som er helt på jordet her??

Ellers kan jeg trekke opp et annet navn fra hatten: Charles Berstad!
Vet ikke hva han står for rent spille/stilmessig, men som type tror jeg kanskje han kunne passet inn. Han er autoritær og kjenner klubben. Erfaringsmessig har han vel ikke så mye på CV'en, men han har jo blitt igjen oppi BODØ og trent på lavere nivå.
Riktig det. Han var assistent trener under Baxter. Men hvis Kil skal ha ham må de raske på. Hønefoss er ute etter han også. Men det er vel Steen som bestemmer det regner jeg med.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 14:02 
Materialforvalter

Hønefoss har vel ansatt Kjell Sverre Wold. Men Hødd skal visst også være ute etter Fladmark.

Frode Birkeland hadde forresten, etter det jeg kan huske, et veldig dårlig forhold til Fladmark da begge var i Lyn. Kanskje et godt tegn (for Fladmark, altså)?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 17:24 
Klubbdirektør

Johsen wrote:
Trond er kanskje den som kan mest fotball av alle i KIL da. med Åge ved siden av seg, så kommer det til å bli kjempe bra. Trond for uerfaren? javel, men kan jo få erfaring i KIL. Er hundre prosent sikker på at Trond vil komme veldig langt som fotball trener. Han har alt! Ville vært veldig dumt å kaste bort et så sterkt fotballhode som han. Men Trond kan ikke være så langt etter Skogen heller. Siden all taktikk og formasjonen er etter Trond sin filosofi. Men hvis Trond får ta over, kan han dyrke sin filosofi enda mer. Tror det vil styrke KIL. Pluss at han får sikkert god hjelp av Åge. Han har vel erfaring på dette nivå? En sulten og fotball smart trener som Trond pluss en erfaren og fotball smart trener som Åge høres ut, som en veldig god løsning. Gi Trond sjansen!

Men.. hva gjør egentlig sønsterudbråten? blander saft :?: :roll:
Du har tydeligvis peiling (?) på hvem som gjør hva i KIL, og det er bra.. men hvor lenge har du fulgt dette laget? hvor mye kunnskaper har du slik at du på hånden på hjertet kan si at denne mannen er god nok til å trene et lag som er stiftet så tidlig som i 1892? Håper du har virkelig stor fotballforståelse og kunnskaper..KIL er et lag man virkelig ikke kan ødelegge igjen.. Trond Amundsen er en god kandidat det.. men hvor god er han?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 20:11 
Klubbdirektør

Trond Amundsen BLIR IKKE TRENER FOR KIL

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 22:15 
Klubbdirektør

Åkei.. og det er du 100% sikker på?..

Rydje er et navn som er nevnt tidligere..ikke så dumt forslag spør du meg..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 22:26 
Saftblander

Rune er den som har minst peiling i KIL. nei, han blander ikke saft. Han tømmer vann oppi flaska ;) hehe.. neida, han har ansvaret for b-laget og døballer.. Jeg har fulgt med kil lenge og kjenner mange på a-laget. Der jeg henter informasjon fra. Og alle her vil ha Skogen som trener osv, men jeg er helt sikker på at Trond kan gjøre en like bra jobb, kanskje bedre. Skogen fikk kil opp igjen, men Trond kan utvikle kil enda mer. Trond har er så faglig sterk at det nesten er skremmende hvis han ikke får jobben. Kan ikke kaste bort en sterk mann som han, før noen andre tar han. Jeg er jo også en kil-gutt. Og da sier jeg ikke dette her uten mål og mening. Hvis kil supporterne vil ha en en Skogheim-type er Trond den rette for KIL. Så jeg skjønner ikke hvorfor vi skal ha Skullerud, Berstad, osv. når vi har Trond.?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Oct 2006, 22:34 
Klubbdirektør

Åkei..vell.. hadde ikke vært noe bedre om du hadde hatt rett i dettte og KIL hadde ansatt Trond, blir jævelig spennende men har på følelsen at jeg bli skuffet..

men, er viktig at vi gir den nye treneren ihvertfall en sjanse til å bevise hva han er god for ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Oct 2006, 11:23 
Spiller

Veldig spennende hvem som blir ny trener. IvarM Normark er jeg IKKE interesert i!
Mine ønsker er som følger;
1.) Tor Ole Skullerud
2.) Sure Fladmark
3.) Teigen fra Groruddalen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Oct 2006, 13:57 
Forumlegende

Kunne ikke Erik Solér selge seg ut av Start og ta med seg Bjørneby og pengesekken opp til Kongsvinger. Da blir det kortere reisevei for ham til kamp og KIL får en trener med røtter i klubben/distriktet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2006, 14:27 
Klubbdirektør

Heldigvis kan vi avskrive Nomark. Han skal trene samelandslaget: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135313

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2006, 14:35 
Reserve

Og Charles Berstad har blitt ny trener for Nybergsund....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2006, 14:45 
Forumlegende

Kil-ler wrote:
Og Charles Berstad har blitt ny trener for Nybergsund....

Artig, da får vi se hva han duger til og hente han til KIL når han har bevist at han kan gjøre suksess i Trysil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2006, 15:01 
www.kilsk.com

Bør vel høre noe om trenerspørsmålet de nærmeste dagene nå, det meste skulle visst være klart til utgangen av oktober mener jeg å ha lest.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2006, 15:24 
Klubbdirektør

Det stemmer vel det. Er inne på kil.no hvert 5. min for å se om det kommer noe nytt jeg... Dårlig aktivitet der om dagen..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2006, 16:32 
Klubbdirektør

blir mest sannsylig ikke publisert før over helgen tenker jeg.. har vell litt med hvor fokset bør ligge...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 118 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]