KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 13:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Nye spillere
PostPosted: 21 Jan 2012, 19:28 
Klubbdirektør

SPURS wrote:
Janko wrote:
Nystuen for ikke kontrakt med Kil uansett. Ikke så lenge Nordli er sjef.

Why?? Noe jeg ikke har fått med meg???

Det har vel kanskje noe med at TN ikke er interessert i spillere som gir et inntrykk av at: Jeg venter i det lengste for og se om det dukker opp noe interessant. Og gjør det ikke det så kan jeg vel alltids flytte hjem til Kongsvinger, og spille for KIL...

http://www.glomdalen.no/kil/article5877425.ece

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2012, 20:16 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Det viser seg i hvert fall at det går tregt med Ryen-aksjonen i forhold til innbetalingen fra privatpersoner. Får håpe det tar seg opp!

Da har jeg i hvert fall gitt et bidrag. From Elverum with love :wink: .

Håper aksjonen lykkes for Ryen fortjener å spille seg inn på laget igjen. Kjedelig å eventuelt måtte avslutte karriæren på denne måten. Dessuten er han god nok for stallen og gir bredde til forsvaret.

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2012, 23:24 
Klubbdirektør

Roll wrote:
Raggen wrote:
Det viser seg i hvert fall at det går tregt med Ryen-aksjonen i forhold til innbetalingen fra privatpersoner. Får håpe det tar seg opp!

Da har jeg i hvert fall gitt et bidrag. From Elverum with love :wink: .

Håper aksjonen lykkes for Ryen fortjener å spille seg inn på laget igjen. Kjedelig å eventuelt måtte avslutte karriæren på denne måten. Dessuten er han god nok for stallen og gir bredde til forsvaret.

Bra :D Jeg har inntrykk av at Ryen betyr mye mer for laget/miljøet enn det mange supportere skjønner, ikke minst som person. Noe helt annet enn den "hovne bleien" som har spilt på Sandefjord de siste årene. Sorry 8)

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2012, 14:56 
Reserve

trur de som skriver at de burde gå for nystuen, de burde vært på møtet med kil. kil har vært i kontakt med nystuen i både november og desember men han ville ikke, Han ville til utlandet og andre ting fikk vente. ikke mye kil får gjort med det

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2012, 15:53 
Klubbdirektør

radar wrote:
trur de som skriver at de burde gå for nystuen, de burde vært på møtet med kil. kil har vært i kontakt med nystuen i både november og desember men han ville ikke, Han ville til utlandet og andre ting fikk vente. ikke mye kil får gjort med det

Men hvis det ikke dukker opp noe annet og spennende før månedsskiftet januar/februar, så kan han tenke seg og spille for KIL :shock:

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2012, 18:02 
Reserve

skal ikke tvinge spillere som ikke vil spille for kil, de gjør sjelden det bra. dessuten drar han på seg for mange kort

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2012, 21:04 
www.kilsk.com

Hvorfor var LCKG på KIL trening her om dagen? Skal han ikke til Sverige alikevel? :(

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2012, 00:03 
Materialforvalter

Tre spillere fra El Salvador på prøve. Ser spennende ut. Youtube er proppet med klipp om alle. Skulle man klare å lande noen av disse, har jeg en følelse av at det blir moro på Gjemselund til våren.

Andres Flores: http://www.youtube.com/watch?v=fdxT_RxGev8

Edwin Sanchez: http://www.youtube.com/watch?v=v5QGf1NofkM

Mark Lester Blanco: http://www.youtube.com/watch?v=RyUU3JqiHZc

Er tydelig såpass stjerner at europaturen deres blir debattert på TV også. Jeg kan ikke spansk, så kom gjerne med en oversettelse noen...: http://www.youtube.com/watch?v=71N4lZya ... re=related

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2012, 02:03 
Trener

Ja takk alle tre...iallfall ut fra de klippene der :lol:
Blir innmari spenn

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2012, 03:25 
Klubbdirektør

Disse tre gutta har vel vært i Stabæk en ukes tid og trent også.
http://www.budstikka.no/sport/el-salvad ... -1.6720520

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2012, 13:11 
Klubbdirektør

Dæven! Han Sanchezfyren virket jo heeeelt sjef. Litt sånn Alanzinhoaktig. Han tror jeg det kunne blitt mye gøy med i KIL-drakta :shock:

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2012, 21:06 
Klubbdirektør

Leste et intervju med Melgalvis i hamar arb.blad på fredag. Han var veldig fornøyd og sier at han nå er heltidsspiller. Altså en av nykommerne er det. Jeg trodde alle i år var deltidsspillere og at det var noe av poenget for å få ned kostnadene. Noen som kjenner til dette? Håper virkelig ikke KIL-styret har tatt av igjen

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2012, 21:29 
Reserve

Neil Lennon wrote:
Leste et intervju med Melgalvis i hamar arb.blad på fredag. Han var veldig fornøyd og sier at han nå er heltidsspiller. Altså en av nykommerne er det. Jeg trodde alle i år var deltidsspillere og at det var noe av poenget for å få ned kostnadene. Noen som kjenner til dette? Håper virkelig ikke KIL-styret har tatt av igjen

Det er vel rimelig klart at de har tatt av med det økende budsjettet som har kommet frem. Håper virkelig at de har beina plantet men er veldig skeptisk for første gang faktisk. Virker som kjære Asger Jensby lever litt i jo-jo land men håper jeg tar grundig feil.

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2012, 15:28 
Reserve

Vedr. Gerson.

22. januar skrev Norrköping-avisa Folkbladet om at "Krogh Gerson tränar med IFK".
"Klubbarna har förhandlat under en tid nu och att Lars Christian är här i Norrköping tyder på att de närmar sig en lösning.
- Jag hoppas att de kommer överens snart. Jag tror att det ska lösa sig trots att det dragit ut lite på tiden, säger Krogh Gerson som är inställd på en framtid i IFK.
"

23. januar skrev samme avisa, "Första träningen för Gerson".
"I dag gjorde Luxemburg-födde norrmannen Lars Christian Krogh Gerson (bilden) sitt första pass med klubben. Kongsvinger-spelaren har redan enats med IFK om de personliga villkoren i kontraktet. Däremot är klubbarna fortfarande oense om ersättningen för det så kallade utbildningsbidraget."

Hvilket nok betyr at de fortsatt er uenige, men at de nærmer seg såpass stor grad av enighet at LCKG i det minste får trene med klubben. Har alltid regnet det som rimelig usannsynlig at svenskene er interesserte i å betale et 7-sifret beløp for han, så det interessante her er jo hvor mye KIL "gir".

Men nok om de som er på vei vekk og ikke kommer til å spille mer for KIL (i denne omgang?). Jeg er spent på de tre spillerne fra El Salvador, som prøvespiller på Kongsvinger om dagen. Hva har de vist på trening, er de noe tess? Merker meg at de har vært innom både en dansk eliteserieklubb og Stabæk uten å få kontrakt ... Kan selvfølgelig allikevel være gode nok for KIL, men hva forventningene om lønn er ... kan bli interessante. Det foresvever meg dog at de ikke er like gjennomtrente som resten av KIL-gutta, hva vil Tom & co si til det?

Profile  

PostPosted: 26 Jan 2012, 10:40 
Forumlegende

Håper noen av El Salvador gutta får bli med i LSK hallen og vise seg frem i morgen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]