Som alltid i en klubb foregår det ting på innsida som vi andre ikke vet om. Leser følgende i Glåmdalen;
"Økonomien er reddet"Jeg trodde dette var på plass i det kommunen kom på banen med penger tidligere i høst, men det har tydeligvis ikke vært tilfelle. Dette forklarer i hvert fall for meg hvorfor ingen nye spillere har kommet til klubben; hvorfor ingenting har skjedd. Man bør jo helst vite hvilken divisjon man er i før man begynner å rekruttere.
Dette problemet har de jo på Hamar og, og her er visst situasjonen enda mer prekær. Ikke at jeg ikke er et øyeblikk i tvil om at de klarer å fikse det, om så fylkeskommunen måtte legge penger på bordet ("bevaring av kulturinstitusjon", de finner nok en unnskyldning). Hvis ikke ... hvilke spillere kunne det vært interessant å henta fra Mjøsbyen og ned?

Men tilbake til KIL; om den økonomiske biten nå er på plass, er man nødt til å begynne å se på spillerstallen. Dvs hvis man ikke har lyst til å be om frivillige fra Forumet

Romjula er lang, og ett nytt fjes må man i det minste kunne håpe på innen nyttår - eller aller helst, 1-2 gamle...? Frejd og Håkonsen! Krysser fingra.
Hvis Njøsen er fornøyd, så får vel nesten vi også være fornøyd i dag, eller hva?