KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 08:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 74  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sessongen 2011
PostPosted: 17 Dec 2010, 11:15 
Klubbdirektør

Tenk om Kil kunne få til slik som dette http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ ... d=10028270

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 11:19 
Reserve

Janko wrote:
Tenk om Kil kunne få til slik som dette http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/ ... d=10028270

De har jo det!!!! Med Tobøl.... :lol:

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 12:42 
Grævling

Janko wrote:

Tsk... de virkelig store klubbene løper ikke bort å LÅNER spillere av lakengutta, de store lagene henter spillere derifra på PERMANENT BASIS.... som vi gjorte med Tobias ;-)

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 17:05 
Reserve

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2990

Mye å glede seg til? Har vi lag å stille i de første kampene?

Må skje noe snart eller? Hva er det som tar så tid med juniorene som vi allerede har i klubben, gode nok er et par av dem. Dixon, Solum og et par til som jeg ikke husker navnet på i farten som vakar litt i sivet. Såpass kontroll på økonomien burde de vel ha fått på plass nå så de kan signe disse halv proffe unggutta? Vet det er dårlig stelt, men så dårlig kan det vel ikke værra?

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 17:11 
Kaptein

Erik B wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2990

Mye å glede seg til? Har vi lag å stille i de første kampene?

Må skje noe snart eller? Hva er det som tar så tid med juniorene som vi allerede har i klubben, gode nok er et par av dem. Dixon, Solum og et par til som jeg ikke husker navnet på i farten som vakar litt i sivet. Såpass kontroll på økonomien burde de vel ha fått på plass nå så de kan signe disse halv proffe unggutta? Vet det er dårlig stelt, men så dårlig kan det vel ikke værra?

Håper det kommer inn noen nye spillere snart!

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 17:28 
Reserve

At det kommer er det ingen tvil om, men ingen rykter eller noe informasjon gjør det til en litt kjedelig "silly season". Har trua på at de finner noe gull men, drøyer litt for lenge som alltid. Så spørsmålet er, har vi egentlig noe å glede oss til i januar kampene? :wink: Ja jeg gleder meg til å møte Ham-Skam men, ikke med 11 spillere i troppen. Blir gledelig å se en alltid like blid Skogheim i den riktige by'n igjen også. Hadde vært enda mer gledelig å kunne sett noen nye signeringer i disse kampene enn at vi spiller dem hjemme.

Men vi skal jo ikke kjempe om noe i år allikevel så da har vi vel tid nok.... :P

Profile  

PostPosted: 17 Dec 2010, 18:13 
Klubbdirektør

Kanskje dem skal bruke disse kampene til å prøve de spillerne de har lyst på. Så vel det samme for ca 1 år siden.

Profile  

PostPosted: 18 Dec 2010, 10:40 
Forumlegende

Ser egentlig ingen grunn til at man ikke skal sikte mot toppen i år også, om man får orden på sysakene sine.
Adecco synes for meg ikke å ha noen klare favoritter i år.
Hønefoss svekkes og Bodø-Glimt er det jo usikkert med.
Om ikke Sandefjord forsterker bør de neppe være noen klare favoritter heller.

Profile  

PostPosted: 22 Dec 2010, 09:59 
Reserve

Som alltid i en klubb foregår det ting på innsida som vi andre ikke vet om. Leser følgende i Glåmdalen;
"Økonomien er reddet"

Jeg trodde dette var på plass i det kommunen kom på banen med penger tidligere i høst, men det har tydeligvis ikke vært tilfelle. Dette forklarer i hvert fall for meg hvorfor ingen nye spillere har kommet til klubben; hvorfor ingenting har skjedd. Man bør jo helst vite hvilken divisjon man er i før man begynner å rekruttere.

Dette problemet har de jo på Hamar og, og her er visst situasjonen enda mer prekær. Ikke at jeg ikke er et øyeblikk i tvil om at de klarer å fikse det, om så fylkeskommunen måtte legge penger på bordet ("bevaring av kulturinstitusjon", de finner nok en unnskyldning). Hvis ikke ... hvilke spillere kunne det vært interessant å henta fra Mjøsbyen og ned? :)

Men tilbake til KIL; om den økonomiske biten nå er på plass, er man nødt til å begynne å se på spillerstallen. Dvs hvis man ikke har lyst til å be om frivillige fra Forumet ;) Romjula er lang, og ett nytt fjes må man i det minste kunne håpe på innen nyttår - eller aller helst, 1-2 gamle...? Frejd og Håkonsen! Krysser fingra.

Hvis Njøsen er fornøyd, så får vel nesten vi også være fornøyd i dag, eller hva?

Profile  

PostPosted: 22 Dec 2010, 13:59 
Reserve

Hvorfor spikre kamper mot motstandere fra adecco, TL, superettan hvis man ikke visste at man skulle spille på dette nivået? Samme f egentlig, glad for at vi er reddet og lei meg for at Ham-Kam er konkurs. Blir kjedelig sesong i Adecco uten Ham-Kam.

Er vel et par spillere jeg kunne tenkt meg fra Ham-Kam, problemet er at de spillerne ikke vil spille for KIL. Lehne Olsen er et eksempel på det... Vegard Skogheim er også velkommen tilbake... :wink:

Måtte jeg ta feil som vanlig.

Med den nye markedssjefen på plass som har jobbet i 2 uker allerede burde det vel snart begynne å tikke inn litt kr for neste sesong snart?? Og et par av juniorspillerne burde bli signert før nytt år. Og spesielt Håkonsen og Frejd må vi skrive kontrakt med fortest mulig. Trenger den rutinen og farten de kan bidra med.

Profile  

PostPosted: 22 Dec 2010, 15:36 
Reserve

Kampene er vel spikret utifra en forutsetning om at vi skal komme til å klare det. Vi ville jo sett dumme ut om vi spikra kamper mot lokale 5. div lag :)

Men, enig med siste taler, nå må spillerstallen bli bredere. Bare å gi Brogeland og Njøsen nye fyllepenner og ark til jul ;)

Profile  

PostPosted: 22 Dec 2010, 20:19 
Reserve

catoholtet wrote:
Kampene er vel spikret utifra en forutsetning om at vi skal komme til å klare det. Vi ville jo sett dumme ut om vi spikra kamper mot lokale 5. div lag :)

Men, enig med siste taler, nå må spillerstallen bli bredere. Bare å gi Brogeland og Njøsen nye fyllepenner og ark til jul ;)

hehe ja det hadde vært rimelig dumt, men hadde vel vært like dumt om vi skulle spilt i 3. div og møtt disse lagene i kamp. Når de fleste klubber har ordnet med treningskamper allerede ville det vært kjedelig for TL og møte KIL fra 3. div når de ikke får byttet motstander... :P

Profile  

PostPosted: 22 Dec 2010, 20:50 
Klubbdirektør

Den nye markedsjefen tiltrer vel ikke i stillingen før etter nyttår, så tviler på at det er skjedd så mye der.

Når det gjelder om økonomien var på plass eller ikke, så var det vel slik at kil skulle få penger fra komunen hvis de selv klarte å skaffe inn de "siste" midlene (salg av julekalender, håndballshowkamp osv). Det er vel disse pengene som nå er "kommet inn" og det er vel dette man mener med at økonomien er reddet

Profile  

PostPosted: 22 Dec 2010, 21:01 
Klubbdirektør

"Vi er veldig glade for å kunne presentere Lars Erik Bratli som vår nye markedssjef. Han er ansatt i fast stilling og vil starte i jobben 6. desember."

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2961

Profile  

PostPosted: 22 Dec 2010, 21:31 
Materialforvalter

Lars Erik er på plass. Jeg traff han på Gjemselund denne uka. Han har vært rundt og besøkt de fleste av årets sponsorer.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 74  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]