KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 07 May 2025, 14:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 37  Next
Author Message
 Post subject: Re: Nye spillere
PostPosted: 11 Jan 2012, 22:01 
Klubbdirektør

Menrer vi trenger Nystuen mer enn Ryen. Ble det sagt noe om andre spillere, keeper og ikke minst økonomien i klubben?

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2012, 22:48 
Reserve

skulle komme et par spillere på trening neste uke. skulle avvente med keeper. noen navn ble ikke nevnt.

Profile  

PostPosted: 11 Jan 2012, 23:46 
Forumlegende

Syns opplegget i sessongoppkjøringen virker solid. Bra sportslig apparat på plass, Jensby som fungerende daglig leder er bra for å holde kontroll på kostnader, men samtidig tenke offensivt.
Ambisiøst med en topp 4 plassering når vi har en stall på 18 mann og snittalder på 21,9, men må vel ha ambisjoner så lenge Nordlie styrer. Mannen er en motivator uten like, men ser samtidg at han kan kreve litt mye av omgivelsene rundt seg, kan være noe av grunnen til at Ørjan, Güven og Krogh forsvinner?

Risikabelt å kun ha en keeper i stallen + Linstad, men de er åpne for å hente det på kort varsel.

Jeg er villig til å spytte inn noen kroner for å at Ryen fortsatt skal ha kontrakt. Mannen har gitt så pass mye til klubben at han fortjener å spille seg inn igjen nå som han er frisk igjen. Mannen fikk kun noen korte minutter i tippeligaen og fortjener absolutt å avslutte karrieren med noen fler kamper i tippeligane, og hvorfor ikke pynte på med ett serigull og cupfinale på Ullevaal i tillegg ;)
Håper flere blir med på folkets spiller innsamlingen.

Profile  

PostPosted: 12 Jan 2012, 11:48 
Kaptein

Kommer nok til å hoste opp 500kr,men da føler jeg at jeg har bidratt med mitt for i år med både sessongkort å draktkjøp i tillegg.

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 09:53 
Spiller

Glåmlia-rampen wrote:
............ foresten nå får jeg holde kjeft! Ser frem mot treningskampene, og ønsker KIL lykke til i sesongoppkjøringen:-)

En trist melding i fra glåmdalen i dag. Det blir 100 kroner for å se treningskampene i storhallen :| Personlig kommer jeg ikke til å møte opp på noen treningskamper i Hallen, for jeg har ingen interesse og støtte denne innsamlingen. Dette er nok ikke noe tap for KIL, men et tap for meg :|

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 12:01 
Reserve

Glåmlia-rampen wrote:
En trist melding i fra glåmdalen i dag. Det blir 100 kroner for å se treningskampene i storhallen :| Personlig kommer jeg ikke til å møte opp på noen treningskamper i Hallen, for jeg har ingen interesse og støtte denne innsamlingen. Dette er nok ikke noe tap for KIL, men et tap for meg :|

Hva f***?! Har en Skammasupporter tjuvlånt brukern din?

Skulle ønske jeg var bosatt så jeg fikk muligheten til å se treningskamper. Og ville betalt 100 kroner med glede (nesten rart de ikke tar 100 kroner i utgangspunktet).

Kommer uansett til å bidra med 500 kroner til innsamlingen, både fordi jeg veldig veldig gjerne vil ha Kong Kai Olav med videre, og så det ikke blir et tap for KIL og et tap for meg.

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 12:22 
Klubbdirektør

Jeg har også satt inn 500 kr. Personlig kunne jeg tenkt meg Nystuen som Folkets Spiller. Men det er Ryen KIL vil ha og det er greit for meg.

Så bra at de øker prisen til 100 kr. Det betyr at vi får med oss Stabakfan, hamarfolk, Hønefossfans m.fl på å bidra med penger til Folkets Spiller.

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 12:39 
Spiller

Daggers wrote:
Glåmlia-rampen wrote:

Hva f***?! Har en Skammasupporter tjuvlånt brukern din?

Skulle ønske jeg var bosatt så jeg fikk muligheten til å se treningskamper. Og ville betalt 100 kroner med glede (nesten rart de ikke tar 100 kroner i utgangspunktet).

Kommer uansett til å bidra med 500 kroner til innsamlingen, både fordi jeg veldig veldig gjerne vil ha Kong Kai Olav med videre, og så det ikke blir et tap for KIL og et tap for meg.

For det første så vil jeg meddele at jeg har over hode ikke noe mot ham-kam supportere. For det å hate ligger nok mer i det politiske en fotball (fylkestinget).
For en ham-kam supporter gjør det nok mer vondt at Aleksander Melgalvis har skrevet under for KIL. Det bør det gjøre! Jeg også har ikke problemer med å betale 100 kroner for en treningskamp, men dem skal ikke tre innsamlingspenger over hode på folk som ikke er interesse i akkurat denne aksjonen.

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 12:43 
Reserve

Glåmlia-rampen wrote:
Jeg også har ikke problemer med å betale 100 kroner for en treningskamp, men dem skal ikke tre innsamlingspenger over hode på folk som ikke er interesse i akkurat denne aksjonen.

Så hvis de ikke sagt hva halvparten av pengene var tenkt brukt til så hadde du gått på kamp? Du får si fra i døra at du ikke vil vite hva pengene går til, og at det ikke gjør noe hvis de ikke brukes til innsamlingsaksjonen, så blir det heller ikke noe tap for KIL.

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 13:03 
Klubbdirektør

Er enig med Glåmlia-rampen her. Hvis dem legger på prisen på Gjemslund bare for at de skal dekke lønna til en eller annen så hadde det ikke kommet mange folk dit. Samme i hallen også. Dette er bare litt for dumt.

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 13:05 
Spiller

Daggers wrote:
Glåmlia-rampen wrote:
Jeg også har ikke problemer med å betale 100 kroner for en treningskamp, men dem skal ikke tre innsamlingspenger over hode på folk som ikke er interesse i akkurat denne aksjonen.

Så hvis de ikke sagt hva halvparten av pengene var tenkt brukt til så hadde du gått på kamp? Du får si fra i døra at du ikke vil vite hva pengene går til, og at det ikke gjør noe hvis de ikke brukes til innsamlingsaksjonen, så blir det heller ikke noe tap for KIL.

Jeg vil starte med å rose markedssjefen i KIL med å FØRE ET ÆRLIGSPILL hva dem vil bruke 50 lappen til. Men jeg er ikke ening at dem skal bruke inngangspenger til en slik sak. Det vil vel bli en 600 kroner på de antatt 6 kampene, og det er nok ingen fare at jeg ikke støtter dem på andre innsamlinger som jeg liker ;-) Jeg støtter foreks. gjerne KIL-Damene med 600 kroner utover sesongen plus at jeg allerede har lagt inn målaksjer der;-)

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 16:26 
Reserve

synes det er bra tiltak. så lenge de får inn penger for ryen slik så har de råd til en kant spiller og en indre løper, må de bruke for mye penger på ryen så har de ikke penger til de andre

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 20:25 
Forumlegende

Førte over 750,- fra en slunken Januar konto, får se om det er rom for noe mer senere i år :)

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 20:33 
Klubbdirektør

Klart jeg sponser Kai Olav Ryen så godt jeg kan :) Har satt inn 500 kr. på kontoen. Men det får holde :wink:

Profile  

PostPosted: 13 Jan 2012, 20:37 
Klubbdirektør

radar wrote:
skulle komme et par spillere på trening neste uke. skulle avvente med keeper. noen navn ble ikke nevnt.

Hvor har det blitt av Deinoff?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 554 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 37  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]