Jada-jada wrote:
EB wrote:
Må presisere en ting til også: Har ikke noe imot Jada-Jada for han har kommet med VELDIG MANGE kloke innlegg og bidrar positivt ellers her på forumet. Når jeg skrev at hans innlegg burde slettes var det ment spesifikt på det "intervjuet"! For jeg mener at akkurat det er helt bak mål.....
Så det er derfor du kaller meg patetisk da?
Jeg syntes det kom frem litt mer om typen Gundersen i dette "intervjuet" jeg da samt jeg slettet det faktisk en gang hvis du ser litt lengre bak men jeg sende en PM til Karlsen og han sa at man burde skrive alt og spesielt om Gundersen NB-Karsen viste ikke om innholdet i hva jeg kom til å skrive.
Mulig jeg gikk for langt i det innlegget men syntes sammtidig at det kom frem løyner som han kommer til å bruke videre som slett ikke er greit og bør ses av flere suportere...
Han sier jo at Skogen fikk sparken samt Sønsterudbråten også, hvordan vil mennesker se på KIL når Gundersen sprer det på denne måten? Dette er jo grove løyner og det virker som 7-8 spillere nylig har fått sparken også...
Vel hvis flertallet vil at ting skal bli slettet så bøyer jeg meg for det, men jeg tok opp tråden igjen etter Karsen sa at forumet er "vårt" og der kan man skrive alt man ønsker og spesielt om Gundersen uten at Karlsen skal som skrevet før ha skylden for dette.
Enig at den er på kanten og derfor slettet jeg den først men jeg tenkte pokker også, jeg syntes flere bør vite hva gutten sier om KIL.
P-S Karsen kan godt slette hvis man syntes dette ble for tung kost.
Jeg synes du helt klart har et poeng, Jada-Jada. Han sprer løgner og sverter KIL, det kan vi ikke sitte å se på. INGEN spillere har fått sparken. INGEN trenere siden Per Anders Sjøvold har fått sparken. Men enkelte har ikke fått fornyet kontrakt, og det er noe helt annet! Dessuten er det vel slik at når du har sendt han SMS, så har han mobilnr ditt, og da er det ett søk på nettet, så vet han hvem du er.
Sånn som enkelte skriker her, skulle man tro du hadde brukt skjult kamera og mikrofon. Nei, for pokker! Gundersen tramper i baret hver gang han åpner kjeften eller skriver noe. Jeg kan ikke fatte at noen klubber vil ha han etter dne oppførselen han viser. Hvis jeg hadde vært klubbleder, hadde jeg aldri i verden ville hatt en spiller som opptrer så illojalt og sverter klubben sin i media. Hvilke garantier har Aalesund for at det samme ikke skjer der hvis han blir sittende på benken? Eller hvis han skulle slå ut i full blomst og bli attraktiv for større klubber uten at Aalesund vil selge?
Dessuten er det jo litt morsomt at duttebassen nå plutselig vil til Aalesund, mens Stavanger var for langt unna mamma. Så vidt jeg vet er det bedre flyforbindelser mellom Oslo-Stavanger enn Oslo-Aalesund.