KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:47

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 02:59 
Klubbdirektør

Hva snakker du om? Om han har gitt seg ut for en annen og fått Gundersen til å slenge med leppa, så er vel det samme faen vel? Har du et personlig forhold til Gundersen som vi andre ikke vet om så er du velkommen til å snakke ut om det. Jeg syns jadajada har flere gode poenger og han er blandt de få her inne som snakker rett fra levra.

Hvorfor skal noen beskytte Gundersen etter alt dette? Klarer rett og slett ikke å fatte hva det skulle være han har gjort som fortjener det...

P.S Apelstav spilte i sin tid midtstopper/høyreback i KIL og utga seg etter en skade å være fotballinvalid. 1 sesong etter at KIL hadde gitt han tillatelse til å legge skoa på hylla uten noe kompensasjon, spilte han fast i forsvaret til sogndal.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 03:23 
Kaptein

[quote="EB"]Hva er poenget?? Sånne som deg ødelegger fotballen og journalistenes yrke...
trukke det er en så alvorlig krise... trur nok fotballspillere og journalister overlever selv om jadajada skriver litt møkk inne på kilsk?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 03:25 
Kaptein

gikk dårlig den quoten der.. SKÅL! :!:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 10:52 
Klubbdirektør

EB wrote:
Må presisere en ting til også: Har ikke noe imot Jada-Jada for han har kommet med VELDIG MANGE kloke innlegg og bidrar positivt ellers her på forumet. Når jeg skrev at hans innlegg burde slettes var det ment spesifikt på det "intervjuet"! For jeg mener at akkurat det er helt bak mål.....

Så det er derfor du kaller meg patetisk da?

Jeg syntes det kom frem litt mer om typen Gundersen i dette "intervjuet" jeg da samt jeg slettet det faktisk en gang hvis du ser litt lengre bak men jeg sende en PM til Karlsen og han sa at man burde skrive alt og spesielt om Gundersen NB-Karsen viste ikke om innholdet i hva jeg kom til å skrive.

Mulig jeg gikk for langt i det innlegget men syntes sammtidig at det kom frem løyner som han kommer til å bruke videre som slett ikke er greit og bør ses av flere suportere...

Han sier jo at Skogen fikk sparken samt Sønsterudbråten også, hvordan vil mennesker se på KIL når Gundersen sprer det på denne måten? Dette er jo grove løyner og det virker som 7-8 spillere nylig har fått sparken også...

Vel hvis flertallet vil at ting skal bli slettet så bøyer jeg meg for det, men jeg tok opp tråden igjen etter Karsen sa at forumet er "vårt" og der kan man skrive alt man ønsker og spesielt om Gundersen uten at Karlsen skal som skrevet før ha skylden for dette.

Enig at den er på kanten og derfor slettet jeg den først men jeg tenkte pokker også, jeg syntes flere bør vite hva gutten sier om KIL.

P-S Karsen kan godt slette hvis man syntes dette ble for tung kost.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 11:21 
Kaptein

Rød Jævel wrote:
P.S Apelstav spilte i sin tid midtstopper/høyreback i KIL og utga seg etter en skade å være fotballinvalid. 1 sesong etter at KIL hadde gitt han tillatelse til å legge skoa på hylla uten noe kompensasjon, spilte han fast i forsvaret til sogndal.

For å spore av litt, så var ikke Apelstav midstopper/høyreback, men midtstopper/venstreback. Han skyldte heller ikke på at han var fotballinvalid, men at han ville hjem til Gøteborg for å studere. Det må i så fall ha vært et ukeskurs, for det tok ikke lang tid etter han var løst fra kontrakten før han var i Sogndal. men han tapte vi uansett ikke penger på. Fikk en feit leiesum da han spilte i Kina

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 11:29 
Kaptein

Jada-jada wrote:
EB wrote:
Må presisere en ting til også: Har ikke noe imot Jada-Jada for han har kommet med VELDIG MANGE kloke innlegg og bidrar positivt ellers her på forumet. Når jeg skrev at hans innlegg burde slettes var det ment spesifikt på det "intervjuet"! For jeg mener at akkurat det er helt bak mål.....

Så det er derfor du kaller meg patetisk da?

Jeg syntes det kom frem litt mer om typen Gundersen i dette "intervjuet" jeg da samt jeg slettet det faktisk en gang hvis du ser litt lengre bak men jeg sende en PM til Karlsen og han sa at man burde skrive alt og spesielt om Gundersen NB-Karsen viste ikke om innholdet i hva jeg kom til å skrive.

Mulig jeg gikk for langt i det innlegget men syntes sammtidig at det kom frem løyner som han kommer til å bruke videre som slett ikke er greit og bør ses av flere suportere...

Han sier jo at Skogen fikk sparken samt Sønsterudbråten også, hvordan vil mennesker se på KIL når Gundersen sprer det på denne måten? Dette er jo grove løyner og det virker som 7-8 spillere nylig har fått sparken også...

Vel hvis flertallet vil at ting skal bli slettet så bøyer jeg meg for det, men jeg tok opp tråden igjen etter Karsen sa at forumet er "vårt" og der kan man skrive alt man ønsker og spesielt om Gundersen uten at Karlsen skal som skrevet før ha skylden for dette.

Enig at den er på kanten og derfor slettet jeg den først men jeg tenkte pokker også, jeg syntes flere bør vite hva gutten sier om KIL.

P-S Karsen kan godt slette hvis man syntes dette ble for tung kost.

Jeg synes du helt klart har et poeng, Jada-Jada. Han sprer løgner og sverter KIL, det kan vi ikke sitte å se på. INGEN spillere har fått sparken. INGEN trenere siden Per Anders Sjøvold har fått sparken. Men enkelte har ikke fått fornyet kontrakt, og det er noe helt annet! Dessuten er det vel slik at når du har sendt han SMS, så har han mobilnr ditt, og da er det ett søk på nettet, så vet han hvem du er.
Sånn som enkelte skriker her, skulle man tro du hadde brukt skjult kamera og mikrofon. Nei, for pokker! Gundersen tramper i baret hver gang han åpner kjeften eller skriver noe. Jeg kan ikke fatte at noen klubber vil ha han etter dne oppførselen han viser. Hvis jeg hadde vært klubbleder, hadde jeg aldri i verden ville hatt en spiller som opptrer så illojalt og sverter klubben sin i media. Hvilke garantier har Aalesund for at det samme ikke skjer der hvis han blir sittende på benken? Eller hvis han skulle slå ut i full blomst og bli attraktiv for større klubber uten at Aalesund vil selge?
Dessuten er det jo litt morsomt at duttebassen nå plutselig vil til Aalesund, mens Stavanger var for langt unna mamma. Så vidt jeg vet er det bedre flyforbindelser mellom Oslo-Stavanger enn Oslo-Aalesund.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 11:33 
Forumlegende

Oi..neste gang skal jeg ikke si ja eller nei før jeg faktisk ser hva som var innholdet.

Innholdet i seg selv er ikke direkte sjikanøst. Men å gjengi offentlig fra en privat sms med formål om å sverte en person er nok et steg over hva som kan tillates ja. Kanskje til og med imot norsk lov? Det er ikke slik kilsk.com vil drive journalistikkk ihvertfall. Samtidig må det påpekes at enhver her inne har selv ansvar for det han/hun måtte finne på å skrive.

Takhøyden på følsomme temaer må også være høy, svært høy. Derfor oppfordret jeg til å fyre løs. Så lenge man holder seg til et vettugt språk og ikke kaller folk "apetryne" og det som værre er.

Men det nevnte innlegget henger ut en person litt på siden av saken. Samtidig synes jeg selveste hovedpersonen selv (T.A.G.) burde vært hakket smartere enn å sende drittslening via sms til gud og hvermann. Men de siste medieutspillene hans viser at så ikke er tilfelle..

Konklusjon: Innlegget slettes, under sterk tvil. Vil heller være overforsiktig enn uforsiktig. Først og fremst grunnet at å gjengi en sms på et debattforum fra en uvitende part kan være straffbart.

Samtidig støtter jeg veldig det EB har skrevet: Vi får uttrykke oss i levende live på tribuna!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 13:28 
Klubbdirektør

EB wrote:
Å herregud jeg vet da vel det!! Er vel et par år eldre enn deg så vidt jeg vet TT Rød Jævel. Jeg snakker fra levra jeg også, og jeg skal love deg at jeg absolutt ikke har noe personlig forhold til Gundersen. Har snakket med han 1 gang, og da var jeg drita full på en fest han var på! Er du blind??? Ser du ikke at jeg skriver at JEG HATER GUNDERSEN! Men å drive på sånn som Jada-Jada har gjort her er helt forkastelig av en KIL Supporter!! Skulle tro vi bodde på Hamar....
Og er ikke du opptatt av moral og etikk?? Selvom Gunders har brutt den moralske og etiske "linje" her, trenger ikke vi å gjøre det!

Og hvis du fortsatt ikke forstår: Jeg vil aldri se den gutten på Gjemselund igjen. Men kommer han dit skal han faen meg få høre det!!!

Må le litt når du også i tilegg klarer å klage på noen få fulle supportere i Mandal når vi var der sist! Dette her er MYE værre enn noen fulle folk som slenger litt med leppa(med et smil på lur) og sjangler åpenlyst midt på lyse dagen.... Hvis du synes det er greit å lynsje, forfølge eller lage en folke kampanje mot en gutt på 21 år, skal du selvfølgelig få lov til det!

Men vær så snill å la den hetsen gå utover han, når han er på bana! Gjør som meg å stå 10 m unna han og skrik din jævla judas, pappagutt, mammadalt eller hva faen du måtte mene om han! Skal du først si noe, må du være mann/kvinne nok til å la han se deg og ditt sinne! På stadion kan du slippe alle dine følelser løs. Men når kampen er ferdig er det ferdig!

Husk at vi alle er KIL Supportere og det viktigste er å STØTTE LAGET"!!!!! Ikke gå ordentlig inn for å henge ut en enkelt person, uansett hva han har gjort!

Og ja Pokermoen tror nok journalister og fotball overlever det her, men det er totalt unødvendig! :wink:

Jøss så personlig du skulle bli da? Nå er ikke jeg sikker på hvem du er, selv om du tydeligvis vet hvem jeg er. Men om du sier du er et par år eldre enn meg, så stemmer sikkert det. Hva har det med saken å gjøre egentlig? Og hvorfor i alle dager trekker du frem en diskusjon om fulle supportere i mandal, som jeg trodde vi var ferdige med for lengst? Har jeg virkelig såret deg på noen måte med noe jeg sa der eller?

Grunnen til at jeg reagerte som jeg gjorde i forrige innlegg var fordi du åpenbart slang dritt, uten at jeg kunne se noe som rettferdiggjorde det. Så hvis du er så jævlig opptatt av etikk og moral som du sier, så får du begynne å tenke litt mer på deg selv, og hva du skriver, i stedet for å rakke ned på andre her inne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 14:04 
Reserve

Det er vel ikke nødvendig å bli uvenner innad i "gruppa" pga en spiller som kun bryr seg om seg selv...?!?!? La han dra dit han vil. Og heller be sammen om at dere får mest mulig penger igjen for han...=)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 20:11 
Klubbdirektør

Ikke bli uvenner, det er vi for få til ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 21:59 
Saftblander

For en tragisk gjeng dere fremstår som nå. Det vitner om sprutende galskap å si at man hater Gundersen! Get a life! Greit nok at han har tråkket på noen tær her og der, men dere må da prøve å beholde grepet likevel. Den sms-historien er også utrolig ynkelig. Hvis dette er essensen av KIL-supportere for tiden, velger jeg å holde avstand.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2007, 22:10 
Klubbdirektør

rubired wrote:
For en tragisk gjeng dere fremstår som nå. Det vitner om sprutende galskap å si at man hater Gundersen! Get a life! Greit nok at han har tråkket på noen tær her og der, men dere må da prøve å beholde grepet likevel. Den sms-historien er også utrolig ynkelig. Hvis dette er essensen av KIL-supportere for tiden, velger jeg å holde avstand.

Fint skaff deg et rettslig så vi må holde oss unna rundt 100 meter da jeg tror dette kanskje skal holde........ :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2007, 20:26 
Saftblander

For en humor på deg jadajada..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Feb 2007, 20:40 
Klubbdirektør

Skal vi drite i personlige intriger her og konsentrere oss om hva saken angår fremover kanskje eller? Dette her blir jo bare patetisk...

Kan til og med være så voksen å si unnskyld til de som måtte føle seg såret eller provosert eller hva det måtte være, av innlegg jeg har skrevet.

Skal vi slenge dritt heretter er det kanskje greit at det er litt mer konstruktivt, og ikke minst at det blir rettet mot den som fortjener det. T. A. Gundersen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2007, 00:35 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
Skal vi drite i personlige intriger her og konsentrere oss om hva saken angår fremover kanskje eller? Dette her blir jo bare patetisk...

Kan til og med være så voksen å si unnskyld til de som måtte føle seg såret eller provosert eller hva det måtte være, av innlegg jeg har skrevet.

Skal vi slenge dritt heretter er det kanskje greit at det er litt mer konstruktivt, og ikke minst at det blir rettet mot den som fortjener det. T. A. Gundersen.

Enig med deg Rød Jævel og det som teller er at vi står bak laget vårt samt vi kan gi våre meninger om denne saken videre :wink:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]