KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 15 May 2025, 01:09

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 95 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject: Re: Ny trener for 2013
PostPosted: 02 Nov 2012, 21:13 
Forumlegende

http://www.glomdalen.no/kil/article6321763.ece

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2012, 21:26 
Klubbdirektør

ivo wrote:

Ingen bombe....og heller ikke noen stor sorg etter denne sesongen. KIL har ikke økonomi til TN. Det blir vel Aasen som overtar da :wink:

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2012, 22:25 
Forumlegende

ivo wrote:

Beviser jo at Nordli ikke har forstått en døyt. Hans krav om satsing og høyere budsjetter er en av de primære årsakene til at man nå sliter og muligens ikke overlever. At styret lot seg blinde av muligheten til å få Nordlie som trener og ikke satte ned foten i forhold til kravene om å øke budsjettene er selvfølgelig også medvirkende, men syns det nok en gang beviser at Tom ikke skjønner sin egen rolle opp i det hele.

Tom skal ha takk for mye morro de siste sessongene, men har vel bevist at budsjettdiskusjonen skal han holde seg unna!

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2012, 22:41 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
ivo wrote:

Beviser jo at Nordli ikke har forstått en døyt. Hans krav om satsing og høyere budsjetter er en av de primære årsakene til at man nå sliter og muligens ikke overlever. At styret lot seg blinde av muligheten til å få Nordlie som trener og ikke satte ned foten i forhold til kravene om å øke budsjettene er selvfølgelig også medvirkende, men syns det nok en gang beviser at Tom ikke skjønner sin egen rolle opp i det hele.

Tom skal ha takk for mye morro de siste sessongene, men har vel bevist at budsjettdiskusjonen skal han holde seg unna!

Nemlig. Han tror visst fortsatt at millionene flyter fritt. Unnskyld at jeg sier det, men jeg blir nesten litt kvalm av tankegangen hans. Min karriere, og penger - til meg selv, er visst det som teller. Han henger ut KIL i nettavisene, og det vitner ikke om mye kjærlighet til klubben for min del. "Gutta har ikke råd til bensin og lunsj til 40 kr." Det er nok med den mannen nå :?

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2012, 22:54 
Klubbdirektør

Nok et bevis på at enkelte er mer opptatt av seg selv enn klubben. Det er uakseptabelt at han går ut som han gjør.

Forøvrig er det godt gjort å ikke få mer ut av dette laget han har ledet.

Nå er jeg spent på hvem som trener oss neste år. Det vi trenger er en som satser på de unge, og så har et kjent navn som gjør at unge, lovende med ambisjoner kan komme til KIL.

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2012, 23:01 
Klubbdirektør

Neil Lennon wrote:
Nok et bevis på at enkelte er mer opptatt av seg selv enn klubben. Det er uakseptabelt at han går ut som han gjør.

Forøvrig er det godt gjort å ikke få mer ut av dette laget han har ledet.

Nå er jeg spent på hvem som trener oss neste år. Det vi trenger er en som satser på de unge, og så har et kjent navn som gjør at unge, lovende med ambisjoner kan komme til KIL.

Jeg blir så irritert av disse utspillene hans. Det naturlige hadde vært og forsvare klubben så langt det er mulig. Han har gjort en dårlig jobb med KIL i år, og det burde han faktisk ta til seg. Ikke har han skaffet ekstra medieinntekter, ikke har han klart og trekke publikum til Gjemselund...osv. Han har vært opptatt av og briefe på TV så fort han har anledning, og det er det. Alt i egeninteresse.

:twisted:

Profile  

PostPosted: 02 Nov 2012, 23:15 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
ivo wrote:

WORD ! Her tar du tak i kjernen til problemene som KIL har slitt med siste året. Litt selvinnsikt hadde vært greit om Tom hadde hatt også.

Profile  

PostPosted: 03 Nov 2012, 02:12 
Kaptein

Bare stå på i glomdalen, Libra! De fleste her inne deler nok det meste av dine ytringer, men de fleste som er registrert her holder seg her, for saklighetsnivået i kommentarfeltene har nådd bunnen for lenge siden! Men er glad du tar opp kampen mot mobben der inne. Nå er det ett par der inne som bør bli kasta på huet og ræva ut fra origo for godt etter de siste timers kommentarer :roll: Hvis de ikke er ansatt av a-pressen for å provosere frem "debatt" da, noe jeg har mistenkt i 2-3 år.

Profile  

PostPosted: 03 Nov 2012, 02:54 
Klubbdirektør

WTFimNasreen wrote:
Bare stå på i glomdalen, Libra! De fleste her inne deler nok det meste av dine ytringer, men de fleste som er registrert her holder seg her, for saklighetsnivået i kommentarfeltene har nådd bunnen for lenge siden! Men er glad du tar opp kampen mot mobben der inne. Nå er det ett par der inne som bør bli kasta på huet og ræva ut fra origo for godt etter de siste timers kommentarer :roll: Hvis de ikke er ansatt av a-pressen for å provosere frem "debatt" da, noe jeg har mistenkt i 2-3 år.

Tusen takk :D Ja, det har vært voldsomt der inne i kveld. Men jeg har sagt fra til Henning D. på Fb, at de nå må ta affære med denne Per Arne. Han trakasasser og provoserer andre brukere, og ingen reagerer. Det er totalt useriøst, og det er et eller annet som ikke stemmer. For PA er jo desidert den verste, selv om noen tydeligvis ser på han som helten sin :roll:

Profile  

PostPosted: 03 Nov 2012, 07:45 
Forumlegende

Satsing betinger også å få optimalt ut av ressursene og gjerne overprestere til tider. Så før TN kan klage på mangel på ressurser måtte han jo levert bedre resultater enn i år. Helt greit at han slutter.

Gå for Aasen!

Profile  

PostPosted: 03 Nov 2012, 22:38 
Forumlegende

Karlsen wrote:
Satsing betinger også å få optimalt ut av ressursene og gjerne overprestere til tider. Så før TN kan klage på mangel på ressurser måtte han jo levert bedre resultater enn i år. Helt greit at han slutter.

Gå for Aasen!

Enig!
KIL kan aldri kjøpe seg til suksess og må være både lure og kunne trekke fram egenskaper hos spillerne på en måte som er langt over gjennomsnittet av hva de fleste trenere klarer.
Nordlie har klart dette til sine tider, men nå virker det tomt.
Husk at også Sareptas krukke ble tom til slutt - ifølge historien.

Om det skal bli Aasen eller andre har jeg ingen klare meninger om.

Profile  

PostPosted: 03 Nov 2012, 23:54 

Give the job to Pål Håpnes. He knows the young players better than anyone.

Profile  

PostPosted: 04 Nov 2012, 18:36 
Klubbdirektør

Tror nok KIL må se til klubber som har hatt suksess med lokale trenere ( godset, Haugesund, særp)
Det er fullt mulig å få til noe bra med lokale krefter.

Hvem det skulle være ha jeg ingen formening om

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 04 Nov 2012, 21:14 
Klubbdirektør

Hammarström er jo local lad å regne... det han har gjort med damelaget er imponerende!

Profile  

PostPosted: 04 Nov 2012, 22:57 
Klubbdirektør

Han har gjort en god jobb ja

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 95 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]