KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 02 May 2025, 00:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2005, 19:39 
Grævling

Nybergsund på Hamar, førstkommende onsdag!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2005, 20:04 
Reserve

Hvorfor har vi hjemmekamp på Hamar?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2005, 20:16 
Grævling

Øhh.......er vel bare jeg som ikke fikk med meg at det stod noe om "hjemmekamp" i innleget jeg svarte på :oops:

Ja ja....er vel muligens noen meter kortere fra Hamar til Vinger, enn fra Hamar til veikrysset i skauen...eller? tja.....det blir vel rimelig likt!!

Merkelig at ikke denne kampen like godt kunne gått på Vinger!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 03 Dec 2005, 21:52 
Spiller

Jeg tipper kampen går på Hamar fordi Sundet trener der, men dette vet jeg ikke sikkert. Sundet har vel ikke mer enn et par spillere som bor i Trysil. Da kan vi regne det som bortekamp.
Ikke umulig at det er vanskelig å få leid hele Kongsvingerhallen i ukedagene heller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005, 20:50 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Rødfoss likevel ikke til KIL???? :(

Leser i Dagens utgave av Eidsvold Blad at det er kluss med overgangen til Rødfoss. Håper dette løser seg fortest mulig.

Problemet det dreier seg om er noen punkter om prosenter å div ting rundt et eventuellt videresalg. Kjære KIL å Turn styret. Løs dette problemet. :evil: Ser helst ikke at Rødfoss går til erkerival Skamma som en følge av dette. Vet han har fått tilbud om å trene med de. :( :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005, 21:10 
Forumlegende

Oi dæven! Ja dette må de få ut av verden så raskt som mulig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005, 21:49 
Forumlegende

her får dere komme til enighet, turn fortjener å få innfridd sine krav siden de lar spilleren gå gratis, det vil jo uansett være rødfoss som tar en avgjørelse på om han ønsker å satse på dette nivået

http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=130218

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005, 22:16 
Forumlegende

For å være litt stygg: Tradisjonen tro forsvinner sikkert også han fra KIL som bosman spiller med tida, og da er jo ikke dette noe problem.... Hvor lenge er det siden vi har SOLGT en spiller? Lurer på om Gullerud kan være den siste vi fikk spenn for?

KIL ledelsen får stikke fingern i jorda og gjøre alt som er mulig for at han bli KIL spiller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Dec 2005, 22:22 
Saftblander

Her legger Turn alt til rette for at Rødfoss skal spille i KIL også presterer ledelsen med Njøsen i spissen og sette hele overgangen i fare. Dette virker utrolig smålig av KIL. Njøsen se å få ut fingen og få ordnet dette det er Turn som sitter med kortene her. Tror det vil koste mer penger å begynne å lete etter en ny spiss enn å frafalle noe småtteri rundt prosenter ved videresalg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2005, 12:33 
Spiller

Det er vel ikke direkte uvanlig at klubber forhandler om overganger. Pass på blodtrykket nå!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2005, 15:28 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Helt enig Haraball. Klart klubber forhandler seg imellom. Men når det gjelder akkurat denne saken så syns jeg virkelig ikke KIL skal være gniene å pirkete. Her får de en spiller gratis som allerede har signa proffkontrakt med Turnera, men de lar han gå fordi de vil at han skal få prøve seg på et høyere nivå. Det synes jeg det står full respekt av. All ære til Turn for det. At de ønsker å få noe igjen for ham ved et eventuellt videresalg er nå bare rett å rimelig spør du meg. Så da spiller det da vel ingen rolle om Turn får f.eks 50% eller70% av et videresalg. For slik som jeg har skjønt det (Karlsen å) forresten. Så har vårt kjære KIL det med å ikke selge spillerne sine for penger. Vi gir de heller bort vi. Så penger på noen av partene her blir det vel uansett ikke :wink: :lol:

Å KIL! Vi tar ikke betalt av en moderklubb hvis spilleren en gang i fremtida skulle returnere dit fra oss hvis han ikke lykkes. Hvertfall ikke når vi fikk spilleren gratis.

GOD JUL! :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2005, 16:40 
Kaptein

Jeg trodde Rødfoss hadde en avtale med Turn om at han kunne gå til en annen klubb på et høyere nivå? Jeg tror neppe KIL hadde vært interessert i Rødfoss han ikke kunne gå gratis til oss.

Roller wrote:
Å KIL! Vi tar ikke betalt av en moderklubb hvis spilleren en gang i fremtida skulle returnere dit fra oss hvis han ikke lykkes. Hvertfall ikke når vi fikk spilleren gratis.

Det er jeg helt enig i.

Jeg synes også vi skulle prøve å få Kim-Roger inn i Eidsvoll Turn. Han er en god spiller og jeg tror Eidsvoll Turn får et bra lag neste år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2005, 17:04 
Forumlegende

Saturnus wrote:

Jeg synes også vi skulle prøve å få Kim-Roger inn i Eidsvoll Turn. Han er en god spiller og jeg tror Eidsvoll Turn får et bra lag neste år.

Da må Kim'ern konkurere med Geir Frigård om spissplassen.

Mulig at KIL kvier seg for en slik avtale fordi de frykter at Turn rykker opp i 1.div og at Rødfoss dermed vil gå gratis tilbake til en konkurerende klubb i samme divisjon.

Men de kommer sikkert frem til en løsning for alles beste her siden de har kommer såpass langt i forhandligene. OG så kan vi håpe at KIL rykker opp i eliten og at Turn dilter etter opp i 1 ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2005, 17:43 
Spiller

Tror det er riktig dsom det blir sagt her at han har en klausul om at han kan gå gratis. Det som diskuteres er bel prosenter ved videresalg og jeg kan ikke skjønne at det ikke skal gå an å bli enige på det punktet.

Det er vel nesten ingen spillere på dette nivået som det betales penger for uansett.

KIL og Turn har vel et godt forhold. Kan ikke tro at KIL var vanskelige da David og Tahn gikk andre veien heller.

Dette ordner seg helt sikket (håper jeg)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Dec 2005, 19:30 
Kaptein

mikeb wrote:
Da må Kim'ern konkurere med Geir Frigård om spissplassen.

Spiller Eidsvoll Turn med en enslig spiss?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]