KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 20:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 11:03 
Reserve

KilGutt wrote:
..... smartass! Er det mulig å bli så skrudd i pappen?!?

Prøv og diskuter på en saklig måte, er kun deg selv sånn slår tilbake på.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 12:48 
Forumlegende

Det å dra paralleler til PL blir uansett feil fordi det er så sinnsykt mye mer penger i omløp der enn i norsk 1. div. Og jeg forstår at han ikke sammenligna Charlton med KIL, men det blir skeivt også om du sammenligner dem i forhold til resten av PL og KIL's situasjon i 1. div.

Fordi Charlton har råd til å lønne spillerne sine på fulltid, de har spillere som man kan selge til andre klubber for relativt høye summer og de har publikum og TV inntekter vi kan se langt etter.
Inntektene er sikkert mindre enn Man U, Chelsea etc, men uansett på ett slikt nivå at det ikke kan dras inn i debatten rundt KIL sitt budsjett.

Vi har diskutert penger opp og i mente på dette foruemt og det som er fakta er at KIL har budsjett som er blant de laveste i divisjonen, de er nødt til å la spillere og ansatte gå for å spare, samt at de spillerne som er i klubben må jobbe ved siden av fotballen. Man kan lykkes resultatmessig likvel, men det vil kreve en ekstra stor innsats av de spillerene vi har i klubben samtidig som man lykkes maksimalt med å finne erstattere til de vil mister.

Profile  

PostPosted: 14 Nov 2005, 13:12 
Materialforvalter

Gjort er gjort og spist er spist. Om Nystuen blir eller drar er det vel ingen andre enn Nystuen som kan svare på, så vi får vel bare vente og se hva han bestemmer seg for.

Om styret har gjort en dårlig jobb eller ei er kan ikke jeg svare på (og kanskje ikke du heller), men at de kan gjøre en bedre jobb er det vel ingen tvil om! Ting kan alltid gjøres bedre, og det som definitivt bør forbedres neste år er å være tidlig ute med kontrakter og sørge for at spillere vi vil beholde, signerer. Om spillerne senere får bedre tilbud fra andre klubber, vil i alle fall KIL ha noe inntekt av salg. Et tegn på intelligens er at man lærer av sine feil ...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 14:02 
Klubbdirektør

Se på Moss da. De holdt jo på å rykke ned 2 år på rad. Men nå kjemper dem om opprykk. Det går an bare laget har trua på det eller styret. Noen forsterkninger må kil ha, men spørs om det blir noen kjente navn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 15:46 
Spiller

KIL startet så vidt jeg vet med kontraktsforslag allerede i juni, men ingen ville signere da og ba klubben vente til utpå høsten. Tydeligvis har også spillerne skjønt at det er lurt å være Bosmann...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 17:08 
Materialforvalter

Så er det vel for sent å begynne i juni også - kanskje de skulle begynt ved slutten av fjorårets sesong med de spillerne som man helt sikkert visste var aktuelle å beholde. Jeg aner ikke hva som er vanlig, men det er jo fortærende å miste de beste uten å få noe igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 18:42 
Forumlegende

dt der blir et evig dilemma for klubber etter Bosman dommen, blir forhåpentligvis noe bedre når reglene om "egenproduserte" spillere trer i kraft

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 18:54 
Kaptein

Dette dillemmaet har alle fotballklubber, og ikke bare KIL. Hva med lagene som vi henter spillere fra? De pleier jo heller ikke å få en dritt fra oss. Og har spilleren kontrakt er han rett og slett uaktuell for KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 20:33 
Saftblander

Man drar paraleller ut fra nivå forskjeller i forskjellige ligaer.

Og om matte har så mye med spillet på Gjemselund tror jeg ikke. Rart vi har en så kjent trener i klubben???
Det har vært for mye utenomsportslig denne sesongen....Hvem trodde vel på kvallik i fjor med det laget vi hadde da???
HVORFOR kan ikke vi gjøre det igjen???

Gleder meg til å sitte her om et år og flire og le av alle negative sjeler i Kongsvinger. Jaggu glad jeg ikke bor der, men får med meg hver eneste kamp. Om det så er borte eller hjemme....

Dessuten ang. mine matte kunnskaper.....tror du skal ta det litt med ro der....

Vet du hva regnskapsfører er???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 20:41 
Saftblander

mikeb wrote:
ok, sammenlign budsjettet til charlto og budsjettet til KIL så finner vi fort ut av mattekunnskapene dine. nå har jeg ikke detaljkunnskaper om charlton sitt budsjett, men de drar sannsyneligvis inn ett helt kil budsjett på en kamp

angående matte kunnskaper......
har du dysleksi?????????? Å, så mange skrivefeil....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 21:36 
Reserve

Rettepoliti:

Om man har dysleksi eller ikke, hva faen har det med dette temaet å gjøre? Om du er så ivrig på norsk rettskriving, bør du prøve å unngå feil selv. (Bare i den lille kommentaren din klarte du å komme med mellom 15 og 20 rettskrivingsfeil.)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 22:41 
Forumlegende

fotballboss wrote:

Regnskapsfører er ikke det en sånn som går inn på fotballforum og slenger dritt til de andre som diskuterer der? :roll:

Last edited by mikeb on 15 Nov 2005, 00:20, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2005, 23:47 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
fotballboss wrote:

Regnskapsfører er ikke det en sånn som går inn på fotballforum og slenger dritt til de andre som diskuterer der? :roll:
Hvis du er eller kjenner noen i forumstyret vil du få dem til å slette dette her
http://kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=495 av sånt kan det bli politi sak av.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 00:09 
Reserve

hmm... dette er det verste jeg har sett...:shock:
er det seriøst voksne menn, som påstår at de er hardbarka KIL-supportere, som slenger dritt til hverandre her nå? altså, jeg mener, dysleksi?? hva har det med saken å gjøre?
voks opp 'a dere.. til og med broren min på 14 oppfører seg bedre...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Nov 2005, 00:27 
Forumlegende

er vel ingen som har trått over noen av lovens grenser her, så noen politisak tror jeg vel vi kan se langt etter

jeg tar meg ikke nær av at noen kaller meg skrudd i pappen og om kritikken av mattekunnskapene til regnskapsføreren ble for heavy for forumet så må moderatorene gjerne fjerne innleggene

vet det er unødvendig å kritisere de andre som debaterer her, men av og til kan man bli provosert og skriver litt saftigere gloser for å få andre til å dempe seg, det har som oftest motsatt effekt og selv skal jeg prøve å holde meg for god for det heretter
(kan ikke love noe om jeg får flere pappgloser slengt mot meg da) ;)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]