KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jul 2025, 18:55

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 03 Aug 2011, 20:57 
Reserve

SPURS wrote:
Nivået i Adeccon er faen meg ikke høyt. Utrolig at spillere som tjener penger på å spille ball, ikke klarer og slå en jævla innsidepasning. Tror vi snart trenger et helt nytt lag. Detta er så håpløst!!!!!

trenger ikke noe helt nytt lag - er andre steder skoen trykker som bare f...

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 20:58 
Trener

Dette er så ræva dårlig, det blir en kamp på kniven om å unngå nedrykk og spillerne har snakket om opprykk. Våkn opp.

Regner med at en ny forsvarssjef er klar snart eller hva sportslig utvalg?

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 20:59 
Klubbdirektør

A4Tech wrote:
Det mest ideelle i denne runden vil være at Bryne slår Ranheim, skamma og glimt spiller uavgjort, mjøndalen klarer uavgjort (eller bedre) mot hødd og hønsa og sandefjord deler poengene.

Her gikk jo alle inn (bortsett fra en kamp som ikke er spilt ennå) også klarer vi ikke en gang å ordne seier selv. Det skal faen ikke være mulig.

Eneste positive i dag er utviklingen fra første til andre omgang. Vi blir hundre ganger bedre. Men det skulle vel egentlig bare mangle. Jeg telte for øvrig 34 feilpasninger blant KILspillerne i andre omgang. Det synes jeg er mye. I dag synes jeg spesielt Henry hadde en dårlig dag på jobb.

Som raggen sier: hva er egentlig galt??

Vi har en spillerstall som er mye bedre enn hva resultatene tilsier. Gidder de ikke mer eller er det psyken det står på? Eller er det rett og slett på tide å bytte ut Brogeland? Problemet er vel at alternativene ikke er no bedre.

Noe må hvertfall gjøres!

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 21:02 
Spiller

Feilen sitter hos trenings apparatet! Skal gå an å få mer ut av dette mannskapet PUNKTUM

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 21:07 
Spiller

Roffa wrote:
Feilen sitter hos trenings apparatet! Skal gå an å få mer ut av dette mannskapet PUNKTUM

Kan jo egentlig ikke forvente noe mer. Vi har jo tross alt en trener som trente Eidsvold Turn ned i 3.DIVISJON i fjor, tar med seg to spillere. En spiller nesten fast og den andre med innhopp i nesten hver kamp....... Kunne faktisk ønsket og sett hva denne Eide kunne fått ut av laget. "Fikset" opprykk forrige gang, selv om jeg mener det var ene og alene Tom Nordli sin skyld!
Virker som om det ikke er mye tak i Per Brogeland......Nå har han da reist seg i fra benken, men det hjelper lite så lenge budskapet hans ikke kommer frem.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 21:09 
Reserve

Nok en skuffende kamp i dag,men jeg syns Martin Linnes var banens beste.Ellers var det sannelig ikke mye å glede seg over :cry:

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 21:09 
Klubbdirektør

Synes Mats Slaastad Birkelund i Glåmdalen oppsummerer alt sammen glitrende bare på noen få setninger:

"KIL hadde seieren i lomma da de scoret. Men istedenfor å fortsette og trykke på, valgte de å roe ned. Som vanlig straffet det seg"

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 21:11 
Spiller

SPURS wrote:
Roffa wrote:

Kan jo egentlig ikke forvente noe mer. Vi har jo tross alt en trener som trente Eidsvold Turn ned i 3.DIVISJON i fjor, tar med seg to spillere. En spiller nesten fast og den andre med innhopp i nesten hver kamp....... Kunne faktisk ønsket og sett hva denne Eide kunne fått ut av laget. "Fikset" opprykk forrige gang, selv om jeg mener det var ene og alene Tom Nordli sin skyld!
Virker som om det ikke er mye tak i Per Brogeland......Nå har han da reist seg i fra benken, men det hjelper lite så lenge budskapet hans ikke kommer frem.

Får han fortsette kan det fort hende han trener et 3 div lag igjen...

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 21:13 
Klubbdirektør

Spillerne har ikke kondisjon til å holde i 2 omg. Så enkelt er det. Så da må trener teamet ha gjort noe helt galt i våres. Er ikke mer en et par år siden at kil overspilte mange lag i de siste 20 min, men nå orker de knapt å løpe de siste 20.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 21:18 
Spiller

Janko wrote:
Spillerne har ikke kondisjon til å holde i 2 omg. Så enkelt er det. Så da må trener teamet ha gjort noe helt galt i våres. Er ikke mer en et par år siden at kil overspilte mange lag i de siste 20 min, men nå orker de knapt å løpe de siste 20.

Men da må vi ikke glemme at dem synes treningene var for harde....:-)
Dem kan jo ikke bli "kjeppjaga" rundt på treninga, det skulle tatt seg ut. Men nå er vel nesten alle de sutrekoppene borte fra klubben allikevel....

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 21:22 
Klubbdirektør

Det er da Brogeland skulle ha jaga dem litt ekstra. Men han roper vel like mye der som under kampene. Nei få heller tak i en ny trener til års igjen en en haug med 3 div spillere. Dem har vi nok av,

Last edited by Janko on 03 Aug 2011, 21:23, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 22:06 
Forumlegende

Det første grepet man bør gjøre er å plassere Linnes som indreløper eller ving.
Spesielt i dag så man flere ganger at han også er lagets beste dribler selv i trange situasjoner.
Og til å utnytte rom er han klart best.
Her har man en av landets beste til slikt, garantert!

:Ironi:
Men for all del - plasser ham bakerst slik at det ikke blir så mye av det.
Bedre at man må drible 30 enn 2.
Kan jo bli sjanser og mål av det - og det er vel ikke bra...
:Ironi slutt.

Ser man ikke dette er det null -0 - zero - håp.
Det er det visst ja...

Kanskje er det noe med moralen også innad i laget, seiersviljen.

Nei, det hadde gjort seg med 3 poeng i dag.
Ikke for opprykk, for klubben har intet der å gjøre, men for å unngå nedrykk.
Og man blir liksom ikke klok på laget, det løsner liksom ikke.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 22:35 
Klubbdirektør

Fikk høre i dag at Linnes ikke blir her til neste sesong. Han kommer bare til å fullføre sesongen. Synd, men slik er det når styret ikke ser potensiale til en spiller man kan tjene penger på. Man må regne med at gutten vil ha litt høyere lønn en det han har i dag. Mange på dagens lag som har det dobbelte av det Linnes har. Skjønner gutten meget godt jeg.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 22:48 
Klubbdirektør

Er dette bare en av mange rykter eller negative oppspinn?

Hvis ikke:
Hvillke kilder er dette?
Og hvor har du det fra at styret i KIL har tilbudt Linnes den samme lønnen han har i dag?

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2011, 22:48 
Spiller

Janko wrote:
Fikk høre i dag at Linnes ikke blir her til neste sesong. Han kommer bare til å fullføre sesongen. Synd, men slik er det når styret ikke ser potensiale til en spiller man kan tjene penger på. Man må regne med at gutten vil ha litt høyere lønn en det han har i dag. Mange på dagens lag som har det dobbelte av det Linnes har. Skjønner gutten meget godt jeg.

Om dette stemmer,viser det en utrolig inkompetanse i styret!

Skal vi satse på unge talenter MÅ vi sørge for at de har lange kontrakter slik at vi får noe igjen for de!

Er det bare meg,eller skjer dette langt oftere hos kil enn hos andre klubber?? Kan være at KIL ligger hjertet nær så jeg ikke registrerer det så ofte hos de andre klubba..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]