KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 Jun 2024, 02:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
PostPosted: 29 Aug 2009, 03:50 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
skal vi i det hele tatt ha ett banner ta ett med sarkastisk humor i og la det stå. "i fredrikstad er det hvalfangst, på vinger er det poengfangst"! det er uskyldig moro ;)

_________________
Takk for deet


Last edited by WTFimNasreen on 29 Aug 2009, 03:56, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 04:12 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
og jeg har fått laken fra gjestegården på eget iniativ, så denne beskjeden kommer om folk liker det eller ei ;)

_________________
Takk for deet


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 04:54 
Offline
Kaptein

Joined: 30 Apr 2006, 18:37
Posts: 766
syns alt utenom mitt forslag er for pinglete! Skal vi først ha ett banner, så skal det faen i meg synes.. folk rundt om skal le.. ikke bli flau på våre vegne! så enten finn på noe bedre enn mitt forslag, bruk det, eller drit i hele greia! jeg syns resten av forslaga er heelt latterlige btw ;) skal vi først ha ett budskap, så hold ikke igjen!!

_________________
Takk for deet


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 10:31 
Offline
Materialforvalter

Joined: 14 Apr 2009, 13:34
Posts: 50
Jeg synes at skal det først opp et banner så synes jeg vi skal gå for pokermoen sitt forslag


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 10:38 
Offline
Reserve

Joined: 11 Nov 2008, 21:16
Posts: 172
Location: kongsvinger
enig med pokemoen-det er uskyldig morro.og tåler ikke Nordlie den så ham om det.en mann som sier en ting og gjør det stikk motsatte,får da tåle litt tilbake. 8)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 10:42 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 01 Mar 2009, 20:32
Posts: 249
Location: Kongsvinger
kjellan wrote:
Jeg synes at skal det først opp et banner så synes jeg vi skal gå for pokermoen sitt forslag


Støttes og tusen takk forslagene til Tom N er for meg latterlige.

Nå er det laget og ny trener som skal støttes, Tom har sikret seg godt selv og vi er snart allerede glemt.. Kjøp også papirutgaven til Glomdalen og les innlegget til sjefsredaktøren Rolf N om Tom N ( godt skrevet)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 12:01 
Offline
Materialforvalter

Joined: 17 Aug 2005, 14:05
Posts: 94
Lag istedet bannere som kan henges opp rundt omkring i byen med Oppfordring om å komme på kamp. Hva med

"Et kapittel er over men eventyret fortsetter
Møt opp på Gjemselund og støtt gutta"

(tillot meg å låne deler av et tidligere forslått tekst)


Last edited by Oppover on 29 Aug 2009, 12:02, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 12:56 
Offline
Materialforvalter

Joined: 28 Oct 2005, 12:29
Posts: 75
Heisann wrote:
kjellan wrote:
Jeg synes at skal det først opp et banner så synes jeg vi skal gå for pokermoen sitt forslag


Støttes og tusen takk forslagene til Tom N er for meg latterlige.

Nå er det laget og ny trener som skal støttes, Tom har sikret seg godt selv og vi er snart allerede glemt.. Kjøp også papirutgaven til Glomdalen og les innlegget til sjefsredaktøren Rolf N om Tom N ( godt skrevet)


Har lest innlegget til Nordberg. Veldig bra. blir bare mer overbevist om at et banner er idiotisk.

Men hvis dere absolutt må ha et så må dere i alle fall bruke det beste forslaget som har kommet opp og det er Lasse sitt forslag "Fra solid tømmer til spinkle planker. Takk for det du nesten gjorde". Det er faktisk veldig bra. Kongsvinger = skog og Fredrikstad =plankebyen. Hvalfangst hadde vært greit hvis det var Sandefjord som hadde kjøpt TN. Ser dere ikke den? :shock:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 12:58 
Offline
Materialforvalter

Joined: 28 Oct 2005, 12:29
Posts: 75
Oppover wrote:
Lag istedet bannere som kan henges opp rundt omkring i byen med Oppfordring om å komme på kamp. Hva med

"Et kapittel er over men eventyret fortsetter
Møt opp på Gjemselund og støtt gutta"

(tillot meg å låne deler av et tidligere forslått tekst)


Enig! Dette er det beste forslaget hittil.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 13:21 
Offline
Spiller

Joined: 20 Dec 2005, 13:16
Posts: 314
noen som evt kunne referert litt om hva som sto i dette innlegget til nordberg???
får ikke takk i papirutgaven.....


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 13:51 
Offline
Saftblander

Joined: 07 Apr 2009, 12:36
Posts: 12
SPURS wrote:
noen som evt kunne referert litt om hva som sto i dette innlegget til nordberg???
får ikke takk i papirutgaven.....


Med en fortid som sekretær koster det meg ikke en kalori å skrive av deler av Nordbergs kommentar i spalten "For egen regning" i dagens Glåmdalen. Vet ikke om jeg bryter noen "lover" når jeg gjør det, men håper Rolf tilgir meg i så fall.

To ganger Jens på en Nordlie
”Dobbelt så høy lønn som statsministeren og overgang til annen arbeidsgiver på dagen uten den aller minste forpliktelse overfor virksomheten man forlater. Slik er det å være fotballtrener i Norge anno 2009, til tross for finanskrise, fallende sponsormarked og store økonomiske problemer i en rekke klubber.”

”… Vi er likevel svært lite imponert over moralen til Nordlie og FFK, for å si det mildt. Det er også grunn til å stille spørsmål ved omstendigheter rundt trenerovergangen. Onsdag slo Tom fast at han hundre prosent sikkert ville lede KIL mot Alta i den TV-overførte kampen kommende tirsdag. Torsdag kveld gjaldt ikke det lenger. Og det virker patetisk både å snakke om trygghet, hensyn til familien og ikke minst pynte på fasaden gjennom å ha tårevåte telefonsamtaler fra Fredrikstad med Kongsvingers styreleder.”

”… Men mens alle KIL-spillerne har måttet gå ned i lønn, beholdt Tom sin årslønn på 2,4 millioner kroner. Noe lønnskutt for hans vedkommende var ikke aktuelt. Derimot har han sagt fra seg bonusavtaler som kunne kommet opp i et betydelig beløp dersom det hadde blitt opprykk. Det betyr i praksis at dess dårligere plassering KIL hadde fått med Tom ut sesongen, dess mindre bonus hadde han frasagt seg.”

Han skriver mer, men jeg gjengir det jeg anser er essensen i kommentaren. Enjoy!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 13:52 
Offline
Materialforvalter

Joined: 27 Aug 2009, 21:47
Posts: 52
pokermoen wrote:
skal vi i det hele tatt ha ett banner ta ett med sarkastisk humor i og la det stå. "i fredrikstad er det hvalfangst, på vinger er det poengfangst"! det er uskyldig moro ;)


Nordli som er fangsten da vell? :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 14:25 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
pokermoen wrote:
skal vi i det hele tatt ha ett banner ta ett med sarkastisk humor i og la det stå. "i fredrikstad er det hvalfangst, på vinger er det poengfangst"! det er uskyldig moro ;)



Haha! Lag for guds skyld det banneret!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 14:56 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 30 Apr 2008, 16:16
Posts: 325
Location: Skedsmokorset
Joeman wrote:
pokermoen wrote:
skal vi i det hele tatt ha ett banner ta ett med sarkastisk humor i og la det stå. "i fredrikstad er det hvalfangst, på vinger er det poengfangst"! det er uskyldig moro ;)



Haha! Lag for guds skyld det banneret!

Hehe, konge! :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 29 Aug 2009, 15:14 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6466
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
pokermoen wrote:
skal vi i det hele tatt ha ett banner ta ett med sarkastisk humor i og la det stå. "i fredrikstad er det hvalfangst, på vinger er det poengfangst"! det er uskyldig moro ;)


Veldig bra! :lol:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group