KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 12 May 2025, 07:39

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Next
Author Message
PostPosted: 25 Aug 2009, 13:57 
Grævling

Bergersen har vel ikke noe problem med KIL, værre med Sotbakken! Arne Erlandsen kan holde seg langt unna. Thodesen kunne kanskje vært et alternativ, men får håpe ting blir som de er!!

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:02 
Saftblander

Hent tilbake Skogheim

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:13 
Klubbdirektør

Enkelt og greit: Trond Amundsen.

Dog blir Tom i klubben ;)

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:14 
Spiller

FYFAEN! Mer gidder jeg ikke si

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:15 
Kaptein

litt rart att ffk gikk ut med dette i går!!!!!:

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article ... 1220/NYHET

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:23 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Haraball festivalen kan fort bli Trenerkabal festivalen :? Huff nei veit ikke helt å en skerr si.. Håpe det beste å frykte det værste.. Å som regel så veit de fleste KIL supportera hva det vanlige utfallet blir.. :evil: I tykt & tynt er det noe som heter, Men jammen blir det mye tjukt på øss gitt.. Gi mæ styrke... :wink:

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:25 
Klubbdirektør

Roller wrote:
Lurer bare på en ting?... Hva er skarve 500000kr verdt Moen & Co. Ved å slippe Nordlie nå. I motsetning til å ha han med på en opprykk i November.. Ser ikke helt hva de 500000 er godt for hvis alternativet er opprykk å muligens litt mer inn på konto.. Men men.. Aldri skjønt mye av ledelse å styring av KIL i løpet av mine 34 år som supporter så skal vel itte skjønne detta ell...?

Hvis Nordlie har en klausul i kontrakten, så er det vel ikke så mye klubben får gjort ?

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:26 
Kaptein

venter på klarhet i dette... i mellomtida: ÅÅÅ VI ER VINGER, VI ER VINGER, KONGSVINGER, SAMME HVA SOM SKJER SÅ VIL VI ALLTID FØLGE DEG, DU ER DET VAKRESTE DU ER DET ENESTE FOR MEG...............

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:33 
Kaptein

gonzo99 wrote:
Roller wrote:
Lurer bare på en ting?... Hva er skarve 500000kr verdt Moen & Co. Ved å slippe Nordlie nå. I motsetning til å ha han med på en opprykk i November.. Ser ikke helt hva de 500000 er godt for hvis alternativet er opprykk å muligens litt mer inn på konto.. Men men.. Aldri skjønt mye av ledelse å styring av KIL i løpet av mine 34 år som supporter så skal vel itte skjønne detta ell...?

Hvis Nordlie har en klausul i kontrakten, så er det vel ikke så mye klubben får gjort ?

Nei det er vel noe i det du sier der... At han i det heletatt tok jobben i utgangspunket var jo himmelriket for oss.. Så får væra glad for det vi har fått kanskje. TIME VIL SJÅ..

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:35 
Kaptein

...tror egentlig vi bare bør belage oss på at Tom er borte.

Det synes jeg lite om. Vet ikke riktig hva det sier om mannens integritet, men tror ikke det faller ut på pluss-siden.

Men, det store problemet er jo ringvirkningene! Sponsorer (!?), spillere (!?), ambisjoner (!?) m.m.

Iht. en eventuelt ny trener er det et navn jeg umiddelbart tenker på, og det er Trond Amundsen. Dog vil han aldri slippes fra Løv-Ham. I det hele tatt ser dette jævlig mørkt ut.

Det skal ikke være greit å være KIL-supporter.

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:39 
Grævling

Han HAR klausul, og uten den hadde han ikke vært her, det er det lite å henge seg opp i.

I tillegg vil KIL få betalt, og da ca 10 ganger mer enn det Berntsen mente var riktig.

....så da får vi se!

Her er han GUD, i Fredrikstad har jeg enda ikke sett at en eneste supporter ønsker han, så hva kan da være poenget med å stikke seg dit! La plankefolket slite med sine egne problemer, vi rykker opp i år, og de rykker ned.... så vi trenger ikke en gang ha noe med dem å gjøre i neste sesong.

TOM, HOLD DEG HER, DU ER HJEMME!

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:45 
Kaptein

Raggen wrote:

TOM, HOLD DEG HER, DU ER HJEMME!

Får ikke blitt mer enig Raggen. HALLELUJA :wink:

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 14:48 
Forumlegende

Her er Tom Nordlie "kongen på haugen". Han har fått det meste han peker på, han leder et lag i kontinuerlig utvikling. Å få KIL hjem til Tippeligaen er hans "prosjekt". Nordlie er som skapt for KIL, KIL er som skapt for han. Her kommer han til å fortsette suksessen, her har han muligheten til å jobbe i ro og fred som han vil.

Jeg tror det eneste som kan lokke han ned til enden av Glomma må være lang kontrakt, noe han ikke har i KIL. Men samtidig er mannen en oppriktig person som virker til å ha enorm yrkesstolthet. Det prosjektet her på kongsvinger som er så i god utvikling må da være en av de største jobbutfordringene man kan få? Og det må da være stress å "begynne på nytt" hele tida?

Skulle prosjekt KIL falle sammen til høsten hvor det eventuelt ikke blir opprykk og Nordlie ikke vil mer så blir han neppe arbeidsledig lenge åkke som.

Men jeg tror faktisk han blir her hos oss.

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 15:01 
Klubbdirektør

Noen i ledelsen må vel være litt mer oppdatert en det vi er. De kan vel komme med noe annet en det vi hører. Eller vet dem ikke mer en oss???

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2009, 15:09 
Trener

Vi skal ikke glemme at det har vært litt gnissninger innad i klubben i det siste. Det er ikke sikker det har med dette å gjøre. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over de opplysningene jeg fikk rundt dette før nyheten slo ned i dag.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]